Klaag ze aan!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu het die vuile staakhazen van veolialio heeft behaagd om mij weer in de buurt van mijn werk te doen belanden, nu is de koffieautomaat stuk
Hoiquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klaag ze aan!![]()
[..]
Hoi![]()
![]()
Hij was hier gisteravond nog wel ff, moest op de bank slapen (zegt ie)
Oh, in dat geval heb ik niet eens medeleiden met 'mquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc![]()
![]()
[..]
Het was een lekkere bank zei die
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik niet eens medeleiden met 'm
Het was natuurlijk gewoon een kletsverhaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Pien85 het volgende:
Oh, in dat geval heb ik niet eens medeleiden met 'm
Kom je die koffie zelf brengen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
KOFFIE VOOR ALLEMAAL!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN THEE voor de theedrinkers!
Ligt eraan waar je woont, anders is ie al koud voor ik er benquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je die koffie zelf brengen dan?
Amstelveenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, anders is ie al koud voor ik er ben
pheno doet hack en slash bij Diablo, die zien we dus ongetwijfeld terug met een samurai zwaard op straat.. ik doe zelf COD dus wat voor potentieel gevaar ben jij?quote:Duitse schutter speelde gewelddadige games
BERLIJN - De dader van de schietpartij in Duitsland heeft afgelopen maanden veel tijd doorgebracht met het spelen van gewelddadige games.
Ook het schieten met luchtdrukwapens was een van zijn hobby's. Dat meldde een woordvoerder van de politie donderdag.
De politie probeert te achterhalen waarom Tim Kretschmer het bloedbad op zijn oude middelbare school pleegde. Daarom onderzoekt de politie zijn computer, aldus de zegsman. ''We hebben op zijn computer onder meer het spel Counterstrike gevonden.''
Lekker "gewelddadig" spel ook, counterstrikequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
Zeg Flash...
pheno doet hack en slash bij Diablo, die zien we dus ongetwijfeld terug met een samurai zwaard op straat.. ik doe zelf COD dus wat voor potentieel gevaar ben jij?
Wat een kutbericht... "we hebben counterstrike op zijn pc gevonden"
Geen A9 dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]getver
Al kom ik morgen wel redelijk in de buurt, neem alleen de ring A10 richting de A8...
Mens erger je niet (of ik schiet)quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker "gewelddadig" spel ook, counterstrikeWhat's next? Ganzenbord?
Kom wel langs die afslagquote:
---> User Pien85quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef maffemuts het volgende:
Niemand de deur uit![]()
Wie heeft er mijn lekker vers kop koffie opgedronken ?![]()
Mogguh dus
Doe maar zwaaien jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mens erger je niet (of ik schiet)
[..]
Kom wel langs die afslag
Zal ik even zwaaien?
Ja hey, ik heb niks gedaan! Word weer vals beschuldigd hoorquote:
quote:
Egnie, je wilde perse ook al koffie van mij, zo graag zelfs dat ie best koud mocht worden.quote:Ja hey, ik heb niks gedaan! Word weer vals beschuldigd hoor
quote:
Ja maar... Ik heb zelf ook koffie hier hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
[..]
Egnie, je wilde perse ook al koffie van mij, zo graag zelfs dat ie best koud mocht worden.
je hebt het beste motief
♪♫♪♪♫♫♫♪♪♪♪♫quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
LALALALALAa Halo Haloooo
HALOOOOOOooooooooo
See your halo
Feel your halooooo
HALOOOOOOOOOOOoo
Doet me denken aan Ella Ellaaaaa Umbrellaaaa
Ik krijg gratis koffie bij IKEAquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Terreurdreiging ArenA-boulevard in Amsterdam
Pien eist koffie... zo niet.. dan blaast ze de IKEA op!
quote:
quote:
Waar is Memento Mori, die werkt toch bij de IKEA? zijn de lonen zo slecht dat ze tot deze daad over gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg gratis koffie bij IKEA
[..]
Helemaal nietquote:
1.5 meter van mij af he... daar ik ze zelf niet heb, moet ik wel op zoek naar die van een ander persoon.. ook niet echt heel erg overigens. )quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helemaal nietBinnen een afstand van 1,5 meter van mij zitten alleen mijn eigen tieten
Die hadden op je moet liggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Genoeg gezien hier op het strand van Bali. En de lekkerste lagen naast me
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
ik ben wel zo bescheiden besneden om dat niet op het strand te doen...
Knuffelen is tofquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
ja hoor, ik heb vandaag al heel veel geknuffeld
Is het niet de bedoeling dat die mensen snoezelen en jij niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
snoezelen ook, ik was zowat in slaap gevallen op het waterbed
snoezelen doe je vaak samen met de clientquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat die mensen snoezelen en jij niet?
I knowquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
snoezelen doe je vaak samen met de client
Gebeurde bij ons ook wel 's jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
dat is wel de theorie ja
maar goed er zijn wel meer verhalen bekend van in slaap vallende collega´s
Heerlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
bij ons is ie altijd vol in gebruik gelukkig
Mooiquote:
Ah, kutklusje inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooihier ook wel, ben aan het kloten met bestanden van telefoon op laptop zetten enzo
ik ben aan het kloten met telefoons in het algemeenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooihier ook wel, ben aan het kloten met bestanden van telefoon op laptop zetten enzo
Mjah mijn vriend heeft een ding gekocht die eigenlijk voor Apple isquote:
Ik heb gewoon ingebouwde bluetooth in mn laptopquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah mijn vriend heeft een ding gekocht die eigenlijk voor Apple isDus dat is mega handig
![]()
@Klonk: hoeveel zijn er ondertussen gesneuveld dan?
3 in korte tijd, het laatste slachtoffer is nu in reparatie en tot die tijd gebruik ik mijn ouwe baksteenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah mijn vriend heeft een ding gekocht die eigenlijk voor Apple isDus dat is mega handig
![]()
@Klonk: hoeveel zijn er ondertussen gesneuveld dan?
Mjah ik heb wel het knopje waarmee je het aan zet, maar niet bleutoothquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ingebouwde bluetooth in mn laptopHeel handig
huh wat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik heb wel het knopje waarmee je het aan zet, maar niet bleutooth
Ja dat snap ik, maar ik snap 't knopjes verhaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef Klonk het volgende:
ze bedoelt bluetooth
wat trouwens uitgevonden is door een nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |