Dat zal me niets verbazenquote:[b]Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende /b]
[..]
PZ legt dat zelf wel uit neem ik aan. Of hij lacht zich nu de ballen uit zn broek, dat kan ook. Ik geloof het nog steeds niet namelijk
oeh, thanks!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
* DaMart zet bak koffie neer voor Muck.
Ik heb heul geen tijd voor Muckquote:
Hmm..... snikquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, thanks!
* Muck schuift een bastognekoek naar Mart toe
[..]
Ik heb heul geen tijd voor Muck![]()
![]()
Komt wel weerquote:
murpquote:
Interdaad, Barca ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Inter is goed zeg trouwensEcht totaal anders dan vorige keer
Je had inmiddels toch wel iets beter moeten weten hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verkapte "Maak me blauw opmerking!"
samenvattend: ik slaap op de bankquote:
mja je moet er iets voor over hebben hehquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, ligt jij ff goed onder de slof
het is een super chille bank hoorquote:
Zeker een RaboLigBank...Ieder voor zichquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je moet er iets voor over hebben heh
[..]
het is een super chille bank hoor
Welnee man, gaat helemaal nergens overquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
Whut?
PeZu gaat scheiden?
Ik wist niet eens dattie getrouwd was joh!
iedereen is welkom jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker een RaboLigBank...Ieder voor zich
wut op fok ben ik inmiddels gescheiden van de fok dames, irl nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
Whut?
PeZu gaat scheiden?
Jawel joh!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
Whut?
PeZu gaat scheiden?
Das dan wel slimquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef PeZu het volgende:
wut op fok ben ik inmiddels gescheiden van de fok dames, irl niet
Ik mag niet blauw wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In het begin wel... de zwarten kunnen het topic nog niet vinden
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man, gaat helemaal nergens over
Als de search zijn 5 jarige bestaan viertquote:
De wie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Van wie was die zpimpegimpz-pezu-snol-kloon nou uiteindelijk trouwens?
Ben op dit moment into Titan Quest en RA3quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een normal act 1 to hell act 5 rush met Diablo gedaan. Het kost wat tijd, maar dan heb je ook niets
Ik wil gewoon al die laffe geniepige anonieme internetflikkers uit de kast hebben, dan kunnen we verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Koffie
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Makkelijk.. www.fok.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon al die laffe geniepige anonieme internetflikkers uit de kast hebben, dan kunnen we verder
biediebiediebiediebiequote:
quote:
Welkom, stel je even voorquote:
Frutsebeestjequote:
Van iedereen.. ik ben foksletquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van wie ben jij er nou weer eentje?
Foks Let ? Wie is Foks?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frutsebeestje![]()
[..]
Van iedereen.. ik ben fokslet
Foksie fokstrot met haar elastieke benenquote:
zo vroeg slapenquote:
drankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
drank
Ik wil je wel een likeurtje aanbieden, maar volgens mij breng ik je dan in problemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
Sorrie, was even bezig de was te strijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben voetbal kijken jaWaar blijft mn bier bitch?
andere dames liggen om een of andere reden (voornamelijk ik) nogal gevoeligquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je wel een likeurtje aanbieden, maar volgens mij breng ik je dan in problemen
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, was even bezig de was te strijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hou eens op met die poppenkast joh. Lol is er nu wel vanaf hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
andere dames liggen om een of andere reden (voornamelijk ik) nogal gevoelig_!
Vrouwenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
andere dames liggen om een of andere reden (voornamelijk ik) nogal gevoelig_!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker belangrijkGraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neej, dvdtje kijken... ben ff pc moe![]()
Oeh er valt me ineens een leuke mop in.. ff vertellen hier
Lid van de MamaSquad
ok have funquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neej, dvdtje kijken... ben ff pc moe
Nah... geef mij maar mannenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stuurt bericht door naar mevrouw PeZu.!
vrouwen zijn mooier als mannen, dat geeft voor mij de doorslagquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah... geef mij maar mannen
vrouwen zijn leuk.. sommige danverder zijn ze irritant eisend enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
vrouwen zijn mooier als mannen, dat geeft voor mij de doorslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fair enough
Lid van de MamaSquad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:04 schreef Ladylike het volgende:
Vrouwen-emanicipatiegroepje zit bij elkaar...
eerste vrouw: "Ik ben Truus en ben al 20 jaar getrouwd met Henk. Ik strijk altijd zijn hemden, maar na 20 jaar was ik het zat en heb tegen Henk gezegd dat ie het maar zelf moest doen.."
"Eerste dag: ik zie niets.. tweede dag: ik zie nog niets... derde dag: Ja hoor, Henk strijkt zijn eigen overhemden"
Alle vrouwen klappen en juichen
Tweede vrouw zegt: "Ik ben Miep en ben al 15 jaar getrouwd met Theo. Ik was al die jaren zijn zweetsokken, maar na 15 jaar wilde ik dat niet meer en heb tegen Theo gezegd dat ie het maar zelf moest doen.."
"Eerste dag: ik zie niets.. tweede dag: ik zie nog niets... derde dag: Ja hoor, Theo wast zijn eigen stinksokken"
Weer alle vrouwen juichen en klappen
Komt een derde vrouw uit haar stoel en zegt: "Iek ben Fatima en ben al 23 jaar getrouwd met Hassan. Iek al 23 jaar Koeskoes koken, iek niet meer willen, iek tegen Hassan gezegd hij zelf moet koken..."Eerste dag: iek zie niets.. tweede dag: iek zie nog niets... derde dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik kende hem al, maar hij's leuk.
En nu ga ik slapen.
Heb um zaterdag voor het eerst gehoordquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik kende hem al, maar hij's leuk.
En nu ga ik slapen.
Ieder KSC topic is van hoge kwaliteit en word met de grootste zorg volgepostquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieder KSC topic is van hoge kwaliteit en word met de grootste zorg volgepost
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:04 schreef Ladylike het volgende:
Vrouwen-emanicipatiegroepje zit bij elkaar...
eerste vrouw: "Ik ben Truus en ben al 20 jaar getrouwd met Henk. Ik strijk altijd zijn hemden, maar na 20 jaar was ik het zat en heb tegen Henk gezegd dat ie het maar zelf moest doen.."
"Eerste dag: ik zie niets.. tweede dag: ik zie nog niets.. derde dag: Ja hoor, Henk strijkt zijn eigen overhemden"
Alle vrouwen klappen en juichen
Tweede vrouw zegt: "Ik ben Miep en ben al 15 jaar getrouwd met Theo. Ik was al die jaren zijn zweetsokken, maar na 15 jaar wilde ik dat niet meer en heb tegen Theo gezegd dat ie het maar zelf moest doen.."
"Eerste dag: ik zie niets.. tweede dag: ik zie nog niets... derde dag: Ja hoor, Theo wast zijn eigen stinksokken"
Weer alle vrouwen juichen en klappen
Komt een derde vrouw uit haar stoel en zegt: "Iek ben Fatima en ben al 23 jaar getrouwd met Hassan. Iek al 23 jaar Koeskoes koken, iek niet meer willen, iek tegen Hassan gezegd hij zelf moet koken..."Eerste dag: iek zie niets.. tweede dag: iek zie nog niets... derde dag:alle vrouwen geven klappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan Hassan.
Redacted
Ja house kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]is er ook noodzorg te krijgen voor ksc-spammers ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |