Ik bedoel natuurlijk 0,5 procentquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Jee heb in het vorige topic niet eens geposthet gaat hard.
[..]
Hoeveel?
Men klampt zich vast aan de meevallende consumenten verkopen... Niet nadenkend dat de nieuwe werklozen geen geld meer hebben om uit te geven en deze cijfers dus zullen gaan dalen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef TheRoach het volgende:
Nou we gaan nog in de plus vandaag...
Nieuwe steunaanvragen waren wederom dramatisch btwquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef Lemans24 het volgende:
Maar waarom ineens deze stijging, pas 15 minuten na het bekendmaken van die 'meevallende' cijfers?
dat ben ik op dit moment ook aan het uitzoeken, je kunt via de terminal per koers minuut al het nieuws opzoeken wat er op dat moment uitkwam om zo te kijken wat de mogelijke oorzaak was voor een stijging of een daling.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef Lemans24 het volgende:
Maar waarom ineens deze stijging, pas 15 minuten na het bekendmaken van die 'meevallende' cijfers?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat ben ik op dit moment ook aan het uitzoeken, je kunt via de terminal per koers minuut al het nieuws opzoeken wat er op dat moment uitkwam om zo te kijken wat de mogelijke oorzaak was voor een stijging of een daling.
Japanse export is 46% gedaald... dat lijkt me schokkender.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:14 schreef RvLaak het volgende:
Daling Duitse industriële orders tov jan. 2008 is ongeveer 20%
Waarom support je nu deze rally? Eerst omlaag toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef pberends het volgende:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aOIE3cU3ALn0&refer=home
Buffett Resumes U.S. Takeover Hunt as Prices, Competition Ease
Buffett gaat ook kopen (wat een clown trouwens), hopelijk krijgt de rally meer momentum.
Het heeft een kleine volume piek extra rond het tijdstip als de stijging komt en het nieuws wat daar volgens bloomberg aan gerelateerd is, is nieuws betreffende de olie prijs en voorraad en een artikel over mogelijke nieuwe wetgeving wat betreft financiele instellingen.quote:
Daling van japan lag meer in de lijn van verwachting dan de Duitse, komt er nog een keer bij dat de economie van japan vrij opzich zelf staat. Die -46% treft ons dus niet zo zeer als de -20% van de jerries.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Japanse export is 46% gedaald... dat lijkt me schokkender.
Shell begon er inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het heeft een kleine volume piek extra rond het tijdstip als de stijging komt en het nieuws wat daar volgens bloomberg aan gerelateerd is, is nieuws betreffende de olie prijs en voorraad en een artikel over mogelijke nieuwe wetgeving wat betreft financiele instellingen.
Van je kapitaal aandelen kopen van 2 bedrijven? Hmm.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Shell begon er inderdaad wel mee.
Geld is ook ongeveer rond die tijd binnengekomen op de Binck rekening, misschien is er meer gekocht
Overigens staat alles u net weer te hoog naar m'n zin. Het geld gaat dus nog even niks doen, voordat ik er twee setjes aandelen van ga kopen. Misschien nog wel weken...
Ik heb zelf al kleine posities ingenomen op de mogelijke rally. Van mij het eerst naar de 175, maar ik ben benieuwd of dat uberhaupt nog komt, of dat we vanaf het huidige niveau nog 25% gaan stijgen tot eind april.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom support je nu deze rally? Eerst omlaag toch?
Ik weet dat de meeste hier niet veel waarde hechten aan TA. Maar puur op basis van een 'simpele' TA analyse geeft de zwaarste een bodem aan rond de 100, de daarop volgende 150, en de daarop volgende 174,90quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb zelf al kleine posities ingenomen op de mogelijke rally. Van mij het eerst naar de 175, maar ik ben benieuwd of dat uberhaupt nog komt, of dat we vanaf het huidige niveau nog 25% gaan stijgen tot eind april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |