trekt toch weer wat bij!quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:55 schreef RvLaak het volgende:
Nikkei eindig met -2.4% & de futs staan mooi rood... Potentieel leuk dagje.
Tis echt een teken van de huidige tijden dat een daling van 1% al meevalt. "Vroegâh" was dat nog veel...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef Ericr het volgende:
Opening valt mee, maar zal waarschijnlijk niet lang duren voordat de AEX weer de kar trekt qua daling.
Verlies loopt terug & Aegon trekt de kar qua stijgers... Al vind ik het ernstig vreemd dat beleggers een verlies van >1miljard & de verwachting van nog meer verlies positief beoordelen.quote:
Vooral de steunaanvragen zijn in eerste instantie belangrijk, vervolgens het Congres over market-to-market. Ik denk niet dat er veel naar de rest gekeken gaat worden. Ik denk dat de steunaanvragen wel mee zullen vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:24 schreef RvLaak het volgende:
De macro cijfers voor vandaag:
- NL, omzet detailhandel, januari, 09.30 uur
- EU, producentenprijsindex, januari, 11.00 uur
- Dui, industriele productie, januari, 12.00 uur
- VS, detailhandelverkopen, februari, 13.30 uur
- VS, eerste steunaanvragen, week tot 7 maart, 13.30 uur
- VS, bedrijfsvoorraden, januari, 15.00 uur
Men verwacht 642K... Ben benieuwd of ze dat gaan halen. Daarbij blijf ik het veel vinden. Vorige keer 639K mensen die voor het eerst steun aanvraagden... In een week. Kan nooit een goede indicatie van je economie zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Vooral de steunaanvragen zijn in eerste instantie belangrijk, vervolgens het Congres over market-to-market. Ik denk niet dat er veel naar de rest gekeken gaat worden. Ik denk dat de steunaanvragen wel mee zullen vallen.
waarom dat? Je wil graag dat we weer naar beneden gaan? Niet dat ik het persoonlijk erg vind maar blijf me er vaak over verbazen dat mensen liever een rode dan groene beurs zien nowadays.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:35 schreef RvLaak het volgende:207
En dit keer eronder blijven aub...
Om te investeren natuurlijk!Daarna mogen ze weer gigantisch stijgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
waarom dat? Je wil graag dat we weer naar beneden gaan? Niet dat ik het persoonlijk erg vind maar blijf me er vaak over verbazen dat mensen liever een rode dan groene beurs zien nowadays.
2 redenen:quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
waarom dat? Je wil graag dat we weer naar beneden gaan? Niet dat ik het persoonlijk erg vind maar blijf me er vaak over verbazen dat mensen liever een rode dan groene beurs zien nowadays.
Maar denk je dat ook op korte termijn gaat gebeuren dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2 redenen:
1: het is irritant om jezelf te moeten verbeteren
2: Pas bij een totale systeem-shutdown zal het mogelijk zijn om een nieuw, en inherent gezond, financieel systeem op te bouwen. Denk aan zaken als fiat-geld ed die moeten verdwijnen, imo.
Maar dat is persoonlijk, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |