Ben benieuwd... BNR had het erover dat ze de persconferentie live uit zouden zenden... Of ik heb het verkeerd begrepenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:32 schreef ASroma het volgende:
15 wapens in huis hebbenben je ook een beetje van god los
wapens zijn gemaakt om te doden. Ik kan me die gesprekken bij het avondeten al wel voorgesteld hebben, dat kind is van jongs af aan geindoctrineerd en met wapens en geweld opgegroeid. Lekker verantwoord, 15 wapens, leuke hobbyquote:
Wat een bekrompen onzin zeg, die ouders waren al vele jaren sportschutters. Hun fout was het niet goed opslaan van de wapens waardoor een onbevoegde er toegang tot had.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
wapens zijn gemaakt om te doden. Ik kan me die gesprekken bij het avondeten al wel voorgesteld hebben, dat kind is van jongs af aan geindoctrineerd en met wapens en geweld opgegroeid. Lekker verantwoord, 15 wapens, leuke hobbyLaat die troep lekker op de vereniging ofzo
![]()
Ik snap die fascinatie voor wapens sowieso niet, of weer wel, het blijft uiteindelijk menselijk om elkaar te doden ondanks dat het niet de norm is van de huidige maatschappij.
wapens
waarvoor is in essentie volgens jou een wapen gemaakt dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat een bekrompen onzin zeg, die ouders waren al vele jaren sportschutters. Hun fout was het niet goed opslaan van de wapens waardoor een onbevoegde er toegang tot had.
Schietsport heeft helemaal niets met geweld te maken.
Er vallen in Nederland jaarlijks meer doden door die paupersport van jou.
Voetbal
Voor mij persoonlijk niet het doden van mensen. Ik gebruik zelf al jaren elke week vuurwapens, en ze hebben nog nooit iemand gedood. Zijn ze misschien kapot denk je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarvoor is in essentie volgens jou een wapen gemaakt dan?
In Baden-Württemberg, de deelstaat waarin Winnenden ligt, schijnt het vrij gebruikelijk te zijn om vuurwapens te hebben, dit hangt samen met de jacht die daar nog bedreven wordt. Iig meer dan in Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarvoor is in essentie volgens jou een wapen gemaakt dan?
Jij kan niet richten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk niet het doden van mensen. Ik gebruik zelf al jaren elke week vuurwapens, en ze hebben nog nooit iemand gedood. Zijn ze misschien kapot denk je?
Weet je wel wat kleiduifschieten is, denk je dat ze dat met waterpistolen doen ofzo? Je opmerking geeft ook al aan dat je er niets van begrepen hebt en slechts je eigen verwrongen gedachtes bij wapens probeert te projecteren op anderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:50 schreef ASroma het volgende:
als je zo om de vragen heendraait heeft het ook geen zin he.....
schietsport, is gewoon het stiekem geilen op de macht die met zo n ding hebt, niks meer niks minder. Ga dan kleiduifschieten of boogschieten ofzo
Het afvuren van een projectiel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef DustPuppy het volgende:
Geef eens antwoord. Waar is een wapen (en dan met name het type pistool waarmee deze gruweldaden werden gepleegd) voor gemaakt?
Met welk doel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |