Of beidequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je het nu over de vrijgezellen in de omgeving of over jezelf als deel van een getrouwd stel?
te makkelijkquote:
Waarom moeilijk doen...quote:
Of wij stalken dermate goed dat je ons niet door hebt...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jullie zoeken niet goed, ben nog niet gespot!
Tsss dan had je mij met mijn rothumeur vandaag ook wel gespotquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wij stalken dermate goed dat je ons niet door hebt...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat ik nu toch weer tegen kom op een oude server.![]()
[ afbeelding ]
Ik was / ben ziek dus ben vandaag de deur niet uitgeweest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef zeemonster het volgende:
Tsss dan had je mij met mijn rothumeur vandaag ook wel gespot![]()
Dat stalken kan beter
Ik heb je allang gespotquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik wist het al vanaf het beginquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef RATMEN het volgende:
En ik had het goed, na aflevering drie wist ik dat het Jon was.
Je bent goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik wist het al vanaf het beginop een ander forum had ik gestemd op de eerste dag op Jon, vrouwelijk intuitie he!
en zeemonster, ik ben uitgewerkt in Assen, heb nu soort van promotie gemaakt en zit weer in den haag!!
Het kantoor van mijn bedrijf kijkt uit op de IKEA. Ik ben gelukkig sinds gisteren op een opdracht, echter wel in Adam. Vind het ergens dus wel eng om morgen naar Adam te gaan ... ik zit nu in een groot hoog gebouw, op de elfde etage ...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef zeemonster het volgende:
Zouden ze nu echt een aanslag hebben voorkomen in Amsterdam(Extra nieuws /RTL4) , of roepen ze maar wat en te voorbarig.
Zag net de persconferentie op AT5 en schijnbaar was er toch genoeg bewijs om serieus bang te zijn. Familieconnectie met iemand die aandeel had in die aanslagen in Madrid bv. Maar goed dan neem ik aan dat ze ook iets van explosieven etc ergens zouden moeten vinden...en daar heb ik nog niets over gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef zeemonster het volgende:
Zouden ze nu echt een aanslag hebben voorkomen in Amsterdam(Extra nieuws /RTL4) , of roepen ze maar wat en te voorbarig.
Ja! Bizar, toen werkte ik nog op de HHS ... het lijkt me wel te achtervolgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef zeemonster het volgende:
De Antheunisstraat weet ik nog wel goed . Mijn collega's en ik keken toen vanaf de negende etage van ons bedrijf naar het hele gebeuren.
Jill zullen we een panic room bouwen. Ik vind dit soort dingen echt helemaal niks .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |