abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66979620
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:55 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Heb je het nu over de vrijgezellen in de omgeving of over jezelf als deel van een getrouwd stel?
Of beide
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_66979986
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Of beide
te makkelijk
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_66983920
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef nectarientje het volgende:

[..]

te makkelijk
Waarom moeilijk doen...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_66984787
Jullie zoeken niet goed, ben nog niet gespot!
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:10:14 #80
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_66984847
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Of wij stalken dermate goed dat je ons niet door hebt...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_66985176
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Of wij stalken dermate goed dat je ons niet door hebt...
Tsss dan had je mij met mijn rothumeur vandaag ook wel gespot

Dat stalken kan beter
pi_66985250
quote:
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat ik nu toch weer tegen kom op een oude server.

[ afbeelding ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:18:19 #83
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_66985440
je b ent al gevonden!
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:19:50 #84
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_66985559
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef zeemonster het volgende:
Tsss dan had je mij met mijn rothumeur vandaag ook wel gespot

Dat stalken kan beter
Ik was / ben ziek dus ben vandaag de deur niet uitgeweest.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_66985583
Hoe is het in Assen Becky? Kan je het weekend wel gewoon weer naar huis of blijf je daar?
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:26:12 #86
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_66985982
toch maar weer eens posten
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_66987262
quote:
Ik heb je allang gespot .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_66987287
En ik had het goed, na aflevering drie wist ik dat het Jon was .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_66987459
ah nou beterschap dan maar.
Oh ja de mol is bekend
pi_66987708
uuh kan iemand me nou uitleggen hoe dat nou zit met "wie is de mol"? Is dat nou zo'n leuk programma? Wat is er zo leuk aan dan?
pi_66988152
ik heb het zelf nooit gevolgd maar mijn vriend wel , dus die hoor ik er weleens over.
Dus I don't know ..
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:05:57 #92
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_66988195
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef RATMEN het volgende:
En ik had het goed, na aflevering drie wist ik dat het Jon was .
ik wist het al vanaf het begin op een ander forum had ik gestemd op de eerste dag op Jon, vrouwelijk intuitie he!

en zeemonster, ik ben uitgewerkt in Assen, heb nu soort van promotie gemaakt en zit weer in den haag!!
pi_66989822
Kijk das een stuk leuker dan Assen

Zag daarnet dat we ontsnapt zijn aan een terroristische aanslag. Gaan ze een btje op een nutteloze donderdag een aanslag plegen op de Ikea om veel slachtoffers te maken. Tweede paasdag mensen, dat zijn de dagen dat er veel mensen lopen. Duidelijk weer niet goed geintregeerd dat zooitje. Zou ook wel meteen goede opruiming zijn geweest, want alle slimme mensen mijden de Ikea als de pest op die dag

Wel ernstig sneu voor al die mensen die naar The Killers zouden gaan. Kan me voorstellen dat je dan echt intens baalt. Tis trouwens wel weer een weekje om trots op de mensheid te zijn, schietpartij hier, schietpartij daar...mogelijke terreuraanslag
pi_66989896
Zouden ze nu echt een aanslag hebben voorkomen in Amsterdam(Extra nieuws /RTL4) , of roepen ze maar wat en te voorbarig .
pi_66990504
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik wist het al vanaf het begin op een ander forum had ik gestemd op de eerste dag op Jon, vrouwelijk intuitie he!

en zeemonster, ik ben uitgewerkt in Assen, heb nu soort van promotie gemaakt en zit weer in den haag!!
Je bent goed . Ik heb het nu al 3 jaar achter elkaar goed ! Vorig jaar al na de 2e .
pi_66990563
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef zeemonster het volgende:
Zouden ze nu echt een aanslag hebben voorkomen in Amsterdam(Extra nieuws /RTL4) , of roepen ze maar wat en te voorbarig .
Het kantoor van mijn bedrijf kijkt uit op de IKEA. Ik ben gelukkig sinds gisteren op een opdracht, echter wel in Adam. Vind het ergens dus wel eng om morgen naar Adam te gaan ... ik zit nu in een groot hoog gebouw, op de elfde etage ... .
pi_66990710
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef zeemonster het volgende:
Zag net de persconferentie op AT5 en schijnbaar was er toch genoeg bewijs om serieus bang te zijn. Familieconnectie met iemand die aandeel had in die aanslagen in Madrid bv. Maar goed dan neem ik aan dat ze ook iets van explosieven etc ergens zouden moeten vinden...en daar heb ik nog niets over gehoord eigenlijk.

Vind het ook wel typisch dat iedere keer als er hier een aanslag gepleegd gaat worden er altijd iemand van te voren even belt met de juiste informatie. Toen ook met die gasten hier in de Antheunisstraat. Bedoel als organisatie heb je dan best wel een grondig lek, als iemand iedere keer je plannen doorspeelt. Krijg zo'n B100 gevoel
pi_66990821
Hoop nu maar dat na het verijdelen van deze aanslag, ze de volgende niet naar Den Haag verplaatsen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_66990936
De Antheunisstraat weet ik nog wel goed . Mijn collega's en ik keken toen vanaf de negende etage van ons bedrijf naar het hele gebeuren .

Jill zullen we een panic room bouwen . Ik vind dit soort dingen echt helemaal niks .
pi_66991064
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef zeemonster het volgende:
De Antheunisstraat weet ik nog wel goed . Mijn collega's en ik keken toen vanaf de negende etage van ons bedrijf naar het hele gebeuren .

Jill zullen we een panic room bouwen . Ik vind dit soort dingen echt helemaal niks .
Ja! Bizar, toen werkte ik nog op de HHS ... het lijkt me wel te achtervolgen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')