Ik dacht me al te kunnen herinneren dat iemand zoiets gezegd had ja.quote:
Welke minuut?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Voltreffer het volgende:
Bij het begin van de loterij filmpje word Suarez ook nog even vals als er iemand aan z'n muts wil zitten![]()
!
Op 9 sec. Volgens mij zijn ze gewoon aan het geinen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Welke minuut?
Edit: Zie het al, Sulejmani trekt hem aan zijn muts, maar die reactie
precies, ajax scored altijd in de laatste minutenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef toma het volgende:
Achja, ik mis liever de eerste 20 min. dan de laatste 20 min.
Waarom zou dat slim zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Stel, ajax staat 0-3 voor, is het dan slim voor Suarez (of iemand anders die op scherp staat) om geel te halen?
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Waar zijn Eefje en An, daar weet Nilis Gerets wel wat van. Jalalalalaaalalalaaalalalaaaa"
vervallen de gele kaarten na de 8e finales? if not, lijkt me beter als Suarez de thuiswedstrijd mist, dan de kwartfinale.quote:
Omdat je dan de volgende ronde niet geschorst word door een gele kaart.quote:
Voel jij geen schaamte dat je als volwassen vent nog steeds geen gevoel voor humor hebt ontwikkeld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkrachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
Voel jij geen schaamte dat je als volwassen vent nog steeds geen gevoel voor humor hebt ontwikkeld?
Moet kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkracht.
Oh ja, natuurlijk. Ja, in dat geval zou dat wel handig zijn. Maargoed, 0-3...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende ronde niet geschorst word door een gele kaart.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef lighted het volgende:
nu al aanzetten
Als tie vanavond overbelast is wordt gewoon iedereen er afgepleurd hoor denk ik..
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?
Erg onsmakelijk inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkracht.
Jammer dat je voor die naam hebt gekozenquote:
Hope so...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Tonight's the night we're gonna make it happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |