Silva is afgeschreven denk ik. Te weinig wedstrijden de laatste tijd,geen vertrouwen van de trainer. Heb geen idee wat ik kan verwachten van hem. Schilder vind ik een matige linksback ivm Vermaelen. Dus zou ik kiezen voor de oplossing dat iedereen op zijn plek blijft staan en je alleen Wielaert vervangt. Het is wel een redelijk risico maar heb veel vertrouwen in Alderweireld en denk dat hij niet zou misstaan naast Oleguer.quote:
Ik schrijf idd niemand af. Mijn mening is gewoon om de beste keeper op goal neer te zetten, klaar. Dus als de één uit vorm heeft of een griep heeft, gaat de ander gewoon op doel. Simpel zat!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Je zet de al 3 jaar onbetwiste nummer 1 en keeper van het Nederlandse elftal niet zomaar op de bank. Vermeer heeft hem goed vervangen, dat absoluut, maar om Stekelenburg direct zo af te schrijven...
JIj moet toch 10 miljoen kosten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef honda1990 het volgende:
De 18e is honda erbijHeb er nu al zin in
Toen Fiorentina speelde waren we ook al in Amsterdam en de sfeer was echt goed
Nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef -Jean- het volgende:
Alvast een url voor morgen aangezien de kut NOS zelfs de 2de helft niet helemaal uitzend vanwege het WK schaatsen.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=32597&part=sports
Ze zenden alleen de 1e helft niet helemaal uit..quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Niet![]()
ze zouden toch gedeelte eerste helft en hele tweede helft doen of hebben ze dat nu weer veranderd
godskolere. live verslag, bij mekaar een half uurtje ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:13 schreef -Jean- het volgende:
Nee hoor ook de 2de helft niet meer http://www.nederland3.nl/gids/2009/03/12
Het word toch ook gestreamd via een NOS stream?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
godskolere. live verslag, bij mekaar een half uurtje ofzo
Natuurlijk heeft NOS al lang van tevoren aangekondigd naar de reclamepartners dat ze dat WK afstanden gaan uitzenden, en kennelijk is er geen enkele commerciele partij die Ajax wil uitzenden
zal wel zwaar overbelast worden ben ik bang.... hoewel NOS wel aardig wat bandbreedte heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het word toch ook gestreamd via een NOS stream?
We zien het morgen wel wat de NOS nou precies doetquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal wel zwaar overbelast worden ben ik bang.... hoewel NOS wel aardig wat bandbreedte heeft.
Belachelijk ja. Ajax - Fiorentina had iets van 2 miljoen kijkers, schaatsen gaat dat volgens mij never nooit halen. Sinds wanneer heeft schaatsen voorrang op voetbal en dan ook nog de enige nl ploeg in de uefa.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
godskolere. live verslag, bij mekaar een half uurtje ofzo
Natuurlijk heeft NOS al lang van tevoren aangekondigd naar de reclamepartners dat ze dat WK afstanden gaan uitzenden, en kennelijk is er geen enkele commerciele partij die Ajax wil uitzenden
Ach, het is wel logisch:quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Ajax - Fiorentina had iets van 2 miljoen kijkers, schaatsen gaat dat volgens mij never nooit halen. Sinds wanneer heeft schaatsen voorrang op voetbal en dan ook nog de enige nl ploeg in de uefa.
edit:
Oke zie de post hierboven. Stream!
Die contracten met de sponsors zijn allang geleden getekend. Als beleidsmaker van de NOS ga je er noet vanuit tegenwoordig dat er nu nog een Nederlandse club in de UEFA Cup zit.quote:maar tot die tijd krijgen de WK afstanden - mede vanwege oude afspraken - voorrang.
Dan pleuren ze uitzendinggemist maar even offline of zo. Of moeten we uiteindelijk daar zijn om de wedstrijd te zien?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal wel zwaar overbelast worden ben ik bang.... hoewel NOS wel aardig wat bandbreedte heeft.
Ging met de OS ook goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
iemand?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Silaz het volgende:
Zou ik trouwens voor AZ en Twente kaarten kunnen halen voor 428? zag het bij Graafschap en willem 2 niet staan.. dus mss dat het allemaal al vol zit met seizoenkaarthouders?
Ik hoop op gewoon een goal. Dat zou ik al heel wat vindenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef DurQ het volgende:
Ik hoop op een goal zoals Zlatan tegen Lyon!!
Joh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik hoop op gewoon een goal. Dat zou ik al heel wat vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |