Ik kan me ook nergens meer vertonen.. Rezil oldum rezil.. De schande..quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Naja voor minder dan 50 armbanden en een 10 meter lange ketting, vind je het gek dat men van schande spreekt!
Bir aile faciasi onlendi!...quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed als n jongen.. Ik doe wat ik wil. Ik ben zelfstandig en heb het niet op die zeikwijven. Snap je dat ik me heb lopen opvreten tijdens dat gesprek?
Goddank heb ik n lieve schoonmama.. Geeft haar mening, thats all.
Jij mag ook n x aan de slag.......!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef Pardus het volgende:
[..]
Bir aile faciasi onlendi!.... Wat moet dit dramatisch zijn zeg. Uit respect en omdat het zo hoort moet je om een mening vragen, maar moet je oppassen dat dingen neemt die jij mooi vindt.
.
Kolay gelsin..
Na de ramadan... Nog ffquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef Pardus het volgende:
Oeh, wat is de trouwdatum?.
En huisje, boompje, beestje... Hebben ze al laten blijken dat ze kleinkinderen willen?.
Wij kennen 3 vormen van huwelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:33 schreef xminator het volgende:
AAh Yel is voor: Seks voor het huwelijk dus .
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Vlug! Ga je mond wassen!
Hoe denkt uw man er over?
Houdt hij niet van voetbal?
tekst of ik voor seks voor het huwelijk ben is vies en walgelijk. Wat n vieze vraag.....quote:
Bu soruyu biri kiz kardesine sorsan naparsin?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:38 schreef xminator het volgende:
Wat is er mis met het onderwerp:
Seks voor het huwelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |