iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Ga dan je pestkoppen te grazen nemen of zo, niet deze onschuldige kinderen
Ah, mijn fout, maar ga eens in op de rest van mijn post dan. Ditmaal zonder mijn woorden te verdraaien en te herinterpreteren aub.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Leer eerst eens LEZEN en typen voor dat je uberhaupt iets zegt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sufferdje
sorry hoor, maar IK heb mijn universiteit ten minste afgemaakt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou, laten we auto's maar verbieden dan, of in ieder geval stevig beperken. Weet je wat? Laten we alle lager-opgeleiden preventief ruimen! Lullig voor jou bijvoorbeeld, maar het zal ons een hoop ellende schelen.![]()
![]()
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, je manier van discussie voeren getuigt immers niet echt van een academische instelling; Je verdraait mijn woorden, je negeert de helft van wat er staat en je redeneringsvermogen lijkt vrij simplistisch (met dat links/rechts gelul en compleet gebrek aan nuance).quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:01 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
sorry hoor, maar IK heb mijn universiteit ten minste afgemaakt.
En wat nou als ik mijn auto voornamelijk gebruik voor het omploegen van mensen die staan te wachten bij bushaltes?quote:en hier gaan we weer met de onzin argumenten, AUTO'S! nog een dommer argument dan het gebruikelijke: keukenmessen. Je impliceert dat auto's zijn het zelfde zijn als wapens, maar ik wil jou wil eens op je pistooltje naar je werk zien gaan. en zeg niet carjacking, want dan maak je TOCH gebruik van een auto, hoor.
Sorry maar de discussie over wapen bezit lijkt me heel relevant hier...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef RvLaak het volgende:
misschien een ideetje dat een modje de discussie over het wapenbezit afsplitst?
Nee. We moeten het bij het onderwerp houden, namelijk wat in Duitsland vandaag is gebeurd. De VS en wel of geen legaal wapenbezit erbij halen is een heel ander onderwerp.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Sorry maar de discussie over wapen bezit lijkt me heel relevant hier...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. We moeten het bij het onderwerp houden, namelijk wat in Duitsland vandaag is gebeurd. De VS en wel of geen legaal wapenbezit erbij halen is een heel ander onderwerp.
Oooh, en dat is hoe auto's overweldigend veel gebruikt worden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En wat nou als ik mijn auto voornamelijk gebruik voor het omploegen van mensen die staan te wachten bij bushaltes?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Oooh, en dat is hoe auto's overweldigend veel gebruikt worden?
Ben je echt zo niet-slim of ben je een troll?
keukenmessen en autos hebben heeeeeele ander functies dan dodelijk wapen. Pistolen/geweren hebben maar EEN functie: DODEN
Ausbildung = opleidingquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef RvLaak het volgende:
N-TV zegt dat hij klaar was van die school. Hij zou aan zijn "Aufbildung" begonnen zijn. Al weet ik niet wat dat is. De eerste geruchten over de wapens zijn, dat hij ze van de ouders heeft "verkregen".
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. We moeten het bij het onderwerp houden, namelijk wat in Duitsland vandaag is gebeurd. De VS en wel of geen legaal wapenbezit erbij halen is een heel ander onderwerp.
Ausbildung is Duits voor Beroepsopleiding.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef RvLaak het volgende:
N-TV zegt dat hij klaar was van die school. Hij zou aan zijn "Aufbildung" begonnen zijn. Al weet ik niet wat dat is. De eerste geruchten over de wapens zijn, dat hij ze van de ouders heeft "verkregen".
Is er al een motief bekend dan? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Ga dan je pestkoppen te grazen nemen of zo, niet deze onschuldige kinderen
Ja, maar de toegankelijkheid naar vuurwapens is in Duitsland niet zo groot als in de VS en de discussie of het zo wel of niet juist is heeft alsnog niet echt te maken met wat er vandaag is gebeurd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je schietpartijen op school bespreekt kom je vrij snel op de mate van beschikbaarheid van wapens. Legaal wapenbezit is dan juist erg relevant.
Nee, qua motief is nog niets naar buiten gekomen, maar ik ga er meestal vanuit dat het toch met zijn geschiedenis op dat school te maken heeft gehad. Gezien ook zijn jonge leeftijd, lijkt me vrij recent.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is er al een motief bekend dan? Volgens mij niet.
En vaak word gezegd, als het motief 'pesten' word genoemd, 'De zogenaamde onschuldigen waren net zo erg als de pesters --> ze deden er immers niets aan en lieten het gebeuren.' (let wel: dit is niet mijn mening.voordat ik daar op aangevallen word, maar dat is gewoon wat vaak gevonden word in journals etc.)
Dat is alsnog geen reden als een wilde om je heen te schieten. Ook pesten praat dat niet goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En vaak word gezegd, als het motief 'pesten' word genoemd, 'De zogenaamde onschuldigen waren net zo erg als de pesters --> ze deden er immers niets aan en lieten het gebeuren.' (let wel: dit is niet mijn mening.voordat ik daar op aangevallen word, maar dat is gewoon wat vaak gevonden word in journals etc.)
Allemaal leuk & aardig, maar als je een aantal mensen overhoop schiet, ben je al lang niet meer onschuldig naar mijn idee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |