abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66936167
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef msnk het volgende:

[..]

Ga dan je pestkoppen te grazen nemen of zo, niet deze onschuldige kinderen
idd
pi_66936178
SICK
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:59:51 #153
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66936219
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Leer eerst eens LEZEN en typen voor dat je uberhaupt iets zegt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sufferdje

Ah, mijn fout, maar ga eens in op de rest van mijn post dan. Ditmaal zonder mijn woorden te verdraaien en te herinterpreteren aub.
pi_66936293
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nou, laten we auto's maar verbieden dan, of in ieder geval stevig beperken. Weet je wat? Laten we alle lager-opgeleiden preventief ruimen! Lullig voor jou bijvoorbeeld, maar het zal ons een hoop ellende schelen.

[..]

sorry hoor, maar IK heb mijn universiteit ten minste afgemaakt.

en hier gaan we weer met de onzin argumenten, AUTO'S! nog een dommer argument dan het gebruikelijke: keukenmessen. Je impliceert dat auto's zijn het zelfde zijn als wapens, maar ik wil jou wil eens op je pistooltje naar je werk zien gaan. en zeg niet carjacking, want dan maak je TOCH gebruik van een auto, hoor.
pi_66936304
Waarom altijd die discussie over de VS? In Europa komen zulke schietpartijen op scholen inmiddels net zo vaak dan wel niet vaker voor. Legaal wapenbezit heeft er weinig mee te maken, iemand die zoiets van plan is kan ook wel de "moeite" (want zo moeilijk is het niet) doen om aan een illigaal wapen te komen.
pi_66936312
RTLZ beweerd dat Tim K. is doodgeschoten door de politie. Ook zou hij 3 mensen hebben vermoord tijdens zijn vlucht

[edit]
Dit is bevestigd tijdens de persconferentie van daarnet.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2009 15:03:48 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:03:16 #157
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66936359
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:01 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

sorry hoor, maar IK heb mijn universiteit ten minste afgemaakt.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, je manier van discussie voeren getuigt immers niet echt van een academische instelling; Je verdraait mijn woorden, je negeert de helft van wat er staat en je redeneringsvermogen lijkt vrij simplistisch (met dat links/rechts gelul en compleet gebrek aan nuance).

Oh, ik trol ook graag een beetje hier op fok!, maar meestal is het wel duidelijk wanneer ik serieus ben en wanneer niet.
quote:
en hier gaan we weer met de onzin argumenten, AUTO'S! nog een dommer argument dan het gebruikelijke: keukenmessen. Je impliceert dat auto's zijn het zelfde zijn als wapens, maar ik wil jou wil eens op je pistooltje naar je werk zien gaan. en zeg niet carjacking, want dan maak je TOCH gebruik van een auto, hoor.
En wat nou als ik mijn auto voornamelijk gebruik voor het omploegen van mensen die staan te wachten bij bushaltes?
pi_66936367
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef RvLaak het volgende:
misschien een ideetje dat een modje de discussie over het wapenbezit afsplitst?
Sorry maar de discussie over wapen bezit lijkt me heel relevant hier...
pi_66936419
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Sorry maar de discussie over wapen bezit lijkt me heel relevant hier...
Nee. We moeten het bij het onderwerp houden, namelijk wat in Duitsland vandaag is gebeurd. De VS en wel of geen legaal wapenbezit erbij halen is een heel ander onderwerp.
pi_66936459
N-TV zegt dat hij klaar was van die school. Hij zou aan zijn "Aufbildung" begonnen zijn. Al weet ik niet wat dat is. De eerste geruchten over de wapens zijn, dat hij ze van de ouders heeft "verkregen".
pi_66936484
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. We moeten het bij het onderwerp houden, namelijk wat in Duitsland vandaag is gebeurd. De VS en wel of geen legaal wapenbezit erbij halen is een heel ander onderwerp.
pi_66936487
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

En wat nou als ik mijn auto voornamelijk gebruik voor het omploegen van mensen die staan te wachten bij bushaltes?
Oooh, en dat is hoe auto's overweldigend veel gebruikt worden?
Ben je echt zo niet-slim of ben je een troll?
keukenmessen en autos hebben heeeeeele ander functies dan dodelijk wapen. Pistolen/geweren hebben maar EEN functie: DODEN

ik kan niet wachten tot je een nieuw argument hebt bedacht, maar gegeven je voorgeschiedenis, heb ik eigenlijk weinig hoop.
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:08:21 #163
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66936571
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Oooh, en dat is hoe auto's overweldigend veel gebruikt worden?
Ben je echt zo niet-slim of ben je een troll?
keukenmessen en autos hebben heeeeeele ander functies dan dodelijk wapen. Pistolen/geweren hebben maar EEN functie: DODEN

Ik gebruik ze al jaren elke week, en dat hebben ze echt nog nooit gedaan. Misschien zijn ze kapot? Zal ik ze inruilen?
pi_66936578
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef RvLaak het volgende:
N-TV zegt dat hij klaar was van die school. Hij zou aan zijn "Aufbildung" begonnen zijn. Al weet ik niet wat dat is. De eerste geruchten over de wapens zijn, dat hij ze van de ouders heeft "verkregen".
Ausbildung = opleiding
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 15:08:48 #165
8781 crew  Frutsel
pi_66936584
@AxisForOll & Wheelgunner NOGMAALS!
Kan het aub een beetje normaal.. en dan schiet ik niets op met "ja maar hij bla bla"... Doe ff gewoon aub. Normale hete discussie kan wel, maar laat de persoonlijke flames achterwege. Reageer anders niet meer op elkaar. Dank je!
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:09:00 #166
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66936590
Guns don't kill people, people kill people.

Het legaal bezitten van een (vuur-)wapen is vrijwel nooit de oorzaak van een slachtpartij zoals deze. Illegaal bezit wel. Vrijwel alle vuurwapenmoorden in Europa worden gepleegd met illegale wapens.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:09:02 #167
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_66936591
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als je schietpartijen op school bespreekt kom je vrij snel op de mate van beschikbaarheid van wapens. Legaal wapenbezit is dan juist erg relevant.
pi_66936593
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ausbildung = opleiding
Dank
pi_66936627
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef RvLaak het volgende:
Ausbildung is Duits voor Beroepsopleiding.
pi_66936656
wtf...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 maart 2009 @ 15:11:02 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66936662
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef msnk het volgende:

[..]

Ga dan je pestkoppen te grazen nemen of zo, niet deze onschuldige kinderen
Is er al een motief bekend dan? Volgens mij niet.
En vaak word gezegd, als het motief 'pesten' word genoemd, 'De zogenaamde onschuldigen waren net zo erg als de pesters --> ze deden er immers niets aan en lieten het gebeuren.' (let wel: dit is niet mijn mening. voordat ik daar op aangevallen word, maar dat is gewoon wat vaak gevonden word in journals etc.)
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66936724
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als je schietpartijen op school bespreekt kom je vrij snel op de mate van beschikbaarheid van wapens. Legaal wapenbezit is dan juist erg relevant.
Ja, maar de toegankelijkheid naar vuurwapens is in Duitsland niet zo groot als in de VS en de discussie of het zo wel of niet juist is heeft alsnog niet echt te maken met wat er vandaag is gebeurd.
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:13:55 #173
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66936760
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En vaak word gezegd, als het motief 'pesten' word genoemd, 'De zogenaamde onschuldigen waren net zo erg als de pesters --> ze deden er immers niets aan en lieten het gebeuren.' (let wel: dit is niet mijn mening. voordat ik daar op aangevallen word, maar dat is gewoon wat vaak gevonden word in journals etc.)
Nee, qua motief is nog niets naar buiten gekomen, maar ik ga er meestal vanuit dat het toch met zijn geschiedenis op dat school te maken heeft gehad. Gezien ook zijn jonge leeftijd, lijkt me vrij recent.

En ja wat betreft dat zij net zo erg waren als de pestkoppen. Ik weet het niet hoor maar op mijn middelbare school waren er niet veel 13/14 jarigen die zich bemoeiden met 16/17 jarigen
AFC AJAX
pi_66936761
quote:

[..]

Dat is alsnog geen reden als een wilde om je heen te schieten. Ook pesten praat dat niet goed.
pi_66936765
quote:

[..]

Allemaal leuk & aardig, maar als je een aantal mensen overhoop schiet, ben je al lang niet meer onschuldig naar mijn idee.

Verder is pesten wellicht een oorzaak, maar nooit een excuus. De omgeving om de, dan, daders hadden in kunnen grijpen in het pesten. Mits ze het doorhebben natuurlijk. Vaak valt het de leraren/ouders niet eens op dat hun leerling/kind pest/gepest wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')