abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66934973
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Mijn onderschrift komt uit een werk van FICTIE. Ten tweede is er een verschil tussen wapens bezitten en wapens dragen.

Denk dus eerst even na voor je ergens op vliegt.
fictie? het is een motto voor veel gun owners in de VS, kijk eens verder dan je neus lang is.

En dat verschil tussen bezit, dragen en gebruiken was vanochtend niet merkbaar. Ooooh je bedoelt het verschil dat die ouders nu een dood kind thuiskrijgen ipv een [b]levend [/b]kind?

Wat voor verschil dan? Ik kan er naar raden, maar leg je standpunt maar nader uit, kunnen we lachuh
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:31:05 #127
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66935080
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

fictie? het is een motto voor veel gun owners in de VS, kijk eens verder dan je neus lang is.
En dat is hun goed recht.
quote:
En dat verschil tussen bezit, dragen en gebruiken was vanochtend niet merkbaar. Ooooh je bedoelt het verschil dat die ouders nu een dood kind thuiskrijgen ipv een [b]levend [/b]kind?
Nee, dat bedoel ik niet. Maar dat snapte je hoop ik al.
quote:
Wat voor verschil dan? Ik kan er naar raden, maar leg je standpunt maar nader uit, kunnen we lachuh
Het verschil tussen dragen en bezitten is vrij groot. Het eerste is namelijk niet legaal mogelijk in Nederland, het tweede wel.
pi_66935140
Blijkbaar heeft N-TV het myspace profiel van die Tim K gevonden..

[edit]
De N-TV internet-dude liet een "foto" zien van een profiel waarvan hij zei dat die van Tim K. was. Het betreft een plaatje van pistolen...

In hoeverre dat relevant is, is natuurlijk te betwijfelen.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2009 14:34:22 ]
pi_66935174
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:25 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik zal het even heel langzaam voor je proberen uit te leggen. Mijn opmerking, die je hier mooi verdraait, is gebaseerd op mijn hoop dat legale wapenbezitters niet de dupe worden van deze ene idioot. Niet meer, niet minder.
je snapt niet eens wat je zelf zegt. Het gevolg van dat niet de dupe worden is dat gekken als deze jongen, TOEGANG blijven houden tot de legale wapens van hun ouders.

Minder wapens in de maatschappij = minder kans op doden bij zoiets.
Alles wat jij hierover hebt gezegd gaat daar recht tegen in.

Een wapenwedloop tussen burgers en criminelen (wat jij wilt, of je het nu beseft of niet) wordt altijd verloren door burgers. Jij hebt blijkbaar de simpele illusie dat de twee altijd strict gescheiden types mensen zijn. zoals vaker bij de fantasten van rechts.

En blijkbaar ben jij al heel handig er in om illegaal wapens te verkrijgen, dus wat zeur je nou?
pi_66935220
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

je snapt niet eens wat je zelf zegt. Het gevolg van dat niet de dupe worden is dat gekken als deze jongen, TOEGANG blijven houden tot de legale wapens van hun ouders.

Een wapenwedloop tussen burgers en criminelen (wat jij wilt, of je het nu beseft of niet) wordt altijd verloren door burgers. Jij hebt blijkbaar de simpele illusie dat de twee altijd strict gescheiden types mensen zijn. zoals vaker bij de fantasten van rechts.

En blijkbaar ben jij al heel handig er in om illegaal wapens te verkrijgen, dus wat zeur je nou?
Hear, hear.
I´m back.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:35:22 #131
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66935250
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef RvLaak het volgende:
Blijkbaar heeft N-TV het myspace profiel van die Tim K gevonden..

[edit]
De N-TV internet-dude liet een "foto" zien van een profiel waarvan hij zei dat die van Tim K. was. Het betreft een plaatje van pistolen...

In hoeverre dat relevant is, is natuurlijk te betwijfelen.
Ik wil zijn favo bands wel 's zien

Die link wordt toch wel gelegd als het metal blijkt te zijn
AFC AJAX
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:38:44 #132
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66935387
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Niet als die ouders zich aan de regels houden en hun wapens goed opslaan.
quote:
Daar heb ik zo mijn twijfels bij, slechts een fractie van de vuurwapenmisdrijven in landen als Nederland en Duitsland wordt gepleegd door legale wapenbezitters.
quote:
Wat heeft links/rechts hier nou weer mee te maken? Het soort wapenbezit waar ik het over heb, heeft overigens ook helemaal niets te maken met zelfverdediging en criminelen.
quote:
En waar baseer je dit nou weer op? Ze jezelf toch niet zo onsterfelijk voor schut
pi_66935399
Was het niet zo dat degene van het profiel in een andere provincie woont.
pi_66935446
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik wil zijn favo bands wel 's zien

Die link wordt toch wel gelegd als het metal blijkt te zijn
Zijn de in Duitsland nog zo bekrompen dan? Ik zou dat wel in de VS verwachten, maar niet bij onze buren...
pi_66935481
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Wheelgunner het volgende:

Het verschil tussen dragen en bezitten is vrij groot. Het eerste is namelijk niet legaal mogelijk in Nederland, het tweede wel.
ONGELOOOOOOOOVELIJK. want omdat dragen in nederland niet kan, komt het ook niet voor? Ik zou willen dat jullie van rechts eens met nieuwe sprookjes kwamen, deze zijn al zo oud.

Als je het mensen zo moeilijk mogelijk maakt om wapens te bezitten, zullen ze ook minder gedragen worden.

Zeker scholieren zoals deze jongen hebben dan geen of heeel moeillijk toegang tot het arsenaal van paps en mams. had toch weer 16 mensen gescheeld vanochtend. Maar nee, de rechten van wapenbezitters gaan voor mensen levens, want het zou zo maar kunnen dat je nietsvermoedend over straat loopt, beschoten wordt door iemand, en ook de tegenwoordigheid van geest hebt, de tijd EN het geluk om je wapen effectief te gebruiken, toch?

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 11-03-2009 14:46:37 (rest is overbodig) ]
pi_66935507
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Was het niet zo dat degene van het profiel in een andere provincie woont.
Nee (als je doelt op het profiel op de FP), het profiel van N-TV was een andere. Daarbij zullen ze daar waarschijnlijk geen über-domme fouten maken als iemand uit een andere provincie met een dode moeder als deze dader aanwijzen (zijn moeder is vanmorgen aangehouden).
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:41:54 #137
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66935529
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zijn de in Duitsland nog zo bekrompen dan? Ik zou dat wel in de VS verwachten, maar niet bij onze buren...
De hele westerse media is zo joh. Dat zie ik zelfs Nederland doen.
AFC AJAX
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 14:46:07 #138
8781 crew  Frutsel
pi_66935678
Zullen we het niet persoonlijk maken aub? Laat elkaar een beetje in waarde. Het ging al anderhalf topic goed Dank u
pi_66935696
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet als die ouders zich aan de regels houden en hun wapens goed opslaan.
[..]

Daar heb ik zo mijn twijfels bij, slechts een fractie van de vuurwapenmisdrijven in landen als Nederland en Duitsland wordt gepleegd door legale wapenbezitters.
[..]

Wat heeft links/rechts hier nou weer mee te maken? Het soort wapenbezit waar ik het over heb, heeft overigens ook helemaal niets te maken met zelfverdediging en criminelen.
[..]

En waar baseer je dit nou weer op? Ze jezelf toch niet zo onsterfelijk voor schut
Want ouders zijn daar feilloos in? Als, als, als, als!
ALS iedereen voorzichtig reed hadden we geen verkeersdoden.

En ga toch niet ontkennen dat dit geen rechts stokpaardje is, zeker in de VS, maar ook hier. NIEMAND van links wil meer wapenbezit. Bij rechts is dat anders.

Oooh wacht je bedoelt het soort wapenbezit dat niet dodelijk kan uitpakken?? Zeg dan meteen dat je het over WATERpistolen hebt!!!!
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:47:40 #140
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66935721
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

ONGELOOOOOOOOVELIJK. want omdat dragen in nederland niet kan, komt het ook niet voor? Ik zou willen dat jullie van rechts eens met nieuwe sprookjes kwamen, deze zijn al zo oud.
Ik stem PvdD, dus houd eens op met je domme gelul over rechts.
quote:
Als je het mensen zo moeilijk mogelijk maakt om wapens te bezitten, zullen ze ook minder gedragen worden.
Denk je echt dat de mensen die hier worden opgepakt voor het dragen van verboden wapens meestal legale wapenbezitters zijn?
quote:
Zeker scholieren zoals deze jongen hebben dan geen of heeel moeillijk toegang tot het arsenaal van paps en mams. had toch weer 16 mensen gescheeld vanochtend. Maar nee, de rechten van wapenbezitters gaan voor mensen levens, want het zou zo maar kunnen dat je nietsvermoedend over straat loopt, beschoten wordt door iemand, en ook de tegenwoordigheid van geest hebt, de tijd EN het geluk om je wapen effectief te gebruiken, toch?
Je begint weer over dragen, een hele andere discussie.
quote:
Hoevaak is dat nou voorgekomen in je wapensparadijs, amerika? Ik denk nul, maar kom maar op met je linkjes van het Chattanooga
Situaties waarin legaal wapen dragende mensen criminelen uitschakelen in de VS? Daar zijn honderden voorbeelden van. Deze was laatst nog in het nieuws: http://www.thestate.com/local/story/708475.html
quote:
Sufferdje.
Leer eerst typen voor je iemand voor sufferdje uitmaakt.
pi_66935736
De ouders leefden blijkbaar teruggetrokken. Ze wo(o)n(d)en in Leuterbach.

[edit]
was op N-TV, verslaggever per telefoon

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2009 14:49:27 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:49:06 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66935778
volgens mij vallen de meeste doden nog steeds door illegale vuur wapens dus waarom die discussie hier is is mij een raadsel

maar goed wat een slachtpartij zeg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 maart 2009 @ 14:50:13 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66935819
Kan er niet een apart topic gemaakt worden in MIS ofzo, . Waar dergelijke discussies over (il)legale wapens gevoerd kunnen worden?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66935820
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Re het volgende:
volgens mij vallen de meeste doden nog steeds door illegale vuur wapens dus waarom die discussie hier is is mij een raadsel

maar goed wat een slachtpartij zeg
Discussie kwam waarschijnlijk op gang doordat de ouders zeker 18 wapens legaal thuis hadden liggen
pi_66935865
De dode scholieren zijn tussen de 14 & 15 jaar oud, volgens de N-TV ticker. Ook zijn er 3 leraren overleden.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:52:32 #146
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66935912
*knip*

[ Bericht 51% gewijzigd door Frutsel op 11-03-2009 15:42:39 (nog altijd niet normaal) ]
pi_66935977
Levert wel weer mooie plaatjes op die schietpartij...

http://www.bild.de/BILD/n(...)enden/winnenden.html
pi_66936006
misschien een ideetje dat een modje de discussie over het wapenbezit afsplitst?
pi_66936071
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef Wheelgunner het volgende:

Leer eerst typen voor je iemand voor sufferdje uitmaakt.
Leer eerst eens LEZEN en typen voor dat je uberhaupt iets zegt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sufferdje

woensdag 11 maart 2009 @ 14:56:20 #150
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66936075
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:51 schreef RvLaak het volgende:
De dode scholieren zijn tussen de 14 & 15 jaar oud, volgens de N-TV ticker. Ook zijn er 3 leraren overleden.

Ga dan je pestkoppen te grazen nemen of zo, niet deze onschuldige kinderen
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')