'Help' zeggen en je hand met daarin de pen uitsteken, zou ook voldoende kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Bill_E het volgende:
Nee maar de situatie deed zich voor dat ik een pen in handen kreeg die voorzien was van een of ander verborgen mechanisme, je moest draaien maar van te voren iets omhoog drukken.
Ik penetreer je met mijn penquote:
Klopt.. Maar er moet toch een term voor zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Help' zeggen en je hand met daarin de pen uitsteken, zou ook voldoende kunnen zijn.
je moet in dat geval ook vragen 'hoe werkt deze pen?'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Maar als ik vraag hoe een pen werkt kan je ook als antwoord geven dat er inkt in een buisje zit met op het einde een balletje dat meedraait over het papier en door de roterende werking tevens inkt verspreid.
Zelfde antwoord mogelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:59 schreef saaw het volgende:
[..]
je moet in dat geval ook vragen 'hoe werkt deze pen?'
mogelijk ja, maar als ze dat echt antwoorden denk ik dat je beter op zoek kunt naar intelligenter gezelschapquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef saaw het volgende:
[..]
mogelijk ja, maar als ze dat echt antwoorden denk ik dat je beter op zoek kunt naar intelligenter gezelschap
Goed punt!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef Maanvis het volgende:
Bill_E, waarom ga je niet gewoon eens bellen met wat pennenleveranciers? Kijken wat die zeggen!
Op de radio waren ze het er uiteindelijk ook overeensquote:
Dit vind ik de beste tot nu toe.quote:
'Hoe klikt deze pen?'quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Hoe klik in deze pen?
Klinkt niet echt lekker
Mijn dop heeft geen penquote:
Hoe klikt deze pen. Ja daar kan ik me bij vinden. ( dat aan moet er niet bij)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
'Hoe klikt deze pen?'
'Hoe klik ik deze pen (aan)?'
Klinkt goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |