Als enige ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
best wel zielig, het met jezelf eens zijn en/of worden...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef WurM het volgende:
Liever een kroeg, dan een discotheek.
In een kroeg kan je ten minste lekker rustig zitten en fatsoenlijk met elkaar praten. En hier in de buurt zijn de prijzen in de kroeg ook nog beter dan in een discotheek
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef damsco het volgende:
Wat een droeftoeters ook op FOK!. allemaal metal luisterende kroegliefhebbers. Valt me erg tegen van jullie!
hoaxquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef damsco het volgende:
KroegenWat een verschrikkelijke tering toko's zijn dat toch. Beetje aan de bar zitten en bier zuipen terwijl Frans Bauer op de achtergrond wordt gedraait. Oke, zo heel af en toe met wat maten een biertje drinken is nog wel gezellig, maar mensen die elke week (en zeker op zaterdagavond) naar de kroeg gaan om vervolgens zich helemaal klem te zuipen zijn echt
.
Klacht:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Frans Bauer metal?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef damsco het volgende:
Wat een droeftoeters ook op FOK!. allemaal metal luisterende kroegliefhebbers. Valt me erg tegen van jullie!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef WurM het volgende:
In een kroeg kan je ten minste lekker rustig zitten en fatsoenlijk met elkaar praten. En hier in de buurt zijn de prijzen in de kroeg ook nog beter dan in een discotheek
Rodeo!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:24 schreef Salatrel het volgende:
beter thuis nep red bull drinken terwijl je WoW speelt
Dat laatste noem ik trouwens geen kroegen, maar café's. Dus ik ga alleen naar café's.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
En je hebt een verschil tussen kroegen en kroegen. Kroegen waar jonge meisjes komen = [ afbeelding ]
Rustig zitten, fatsoenlijk met elkaar praten en lage drankprijzen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef WurM het volgende:
Thuis heb ik oudersquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rustig zitten, fatsoenlijk met elkaar praten en lage drankprijzen.
Dan kan je beter thuis blijven.
Drukke kroeg, met jonge mensen (dame's), muziek en gezelligheid. Teken ik voor. En als je thuis blijft mis je de dames, of je zou ze moeten uitnodigen, maar dan ken je ze al dus heb je ze waarschijnlijk al gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rustig zitten, fatsoenlijk met elkaar praten en lage drankprijzen.
Dan kan je beter thuis blijven.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
maar dan ken je ze al dus heb je ze waarschijnlijk al gehad.
Een beetje dansen en ouwehoeren in een discotheek is altijd top.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef damsco het volgende:
Zit er ook nog normaal volk op FOK! welke een discotheek wel kunnen waarderen (net als elke gezonde jongere)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |