quote:
De jaren '80 belden, ze willen hun woord terug.quote:
Club.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe moet je het dan noemen? Dansetablissement?
Of uitgaansgelegenheid?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe moet je het dan noemen? Dansetablissement?
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is voor mij niet nodig om te leren, aangezien ik ook slaag als ik straks voor elk examen een 3,5 haal.
Omdat disco niet klinkt en ouderwets is. En 'discotheek' is gewoon een instant fail.quote:
De term club wordt normaliter gebruikt voor wat meer exclusieve uitgaansgelegenheden in de zin dat ze minder toegankelijk zijn: minder toegankelijke muziek, pasjessysteem e.d. Bij disco's denk je aan grotere gelegenheden waar ze vooral de wat meer commercielere muziek draaien en waar een wat jonger publiek op afkomt.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat disco niet klinkt en ouderwets is. En 'discotheek' is gewoon een instant fail.
Hij doet het maar om aandacht te krijgen. Als we hem dit niet gunnen moet hij maar geluk vinden in zijn echte leven en dat lukt niet, of wel TS?quote:
Ik weet niet wat geluk in m'n echte leven te maken heeft met dat ik liever 'club' dan 'disco' zeg.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:32 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hij doet het maar om aandacht te krijgen. Als we hem dit niet gunnen moet hij maar geluk vinden in zijn echte leven en dat lukt niet, of wel TS?
Ik noem het WC, maar goed vervelend is wel dat mensen je raar aan staan te kijken als je even op de dansvloer moet poepen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |