fotoshopquote:
Nu heb je echt wel een grote E-penis, heb je daar een E-tissue voor nodig?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:02 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb nog geen 1 eindexamen geoefend. Sterker nog, ik heb nog voor geen één vak de stof doorgenomen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef Tristard het volgende:
[..]
Nu heb je echt wel een grote E-penis, heb je daar een E-tissue voor nodig?
Ik ben hooguit wat minder gaan doen, maar ik heb gewoon wel een scriptie afgemaaktquote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef Scaurus het volgende:
Herkenbaar. Ik loop drie weken achter voor mn studie, maar het weer is zo lekker
Het was een interdisciplinair onderzoek (psychologie, literatuurwetenschap, taalbeheersing) naar de overtuigingskracht van verhalenquote:
Ja, jij gaat het echt maken later.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:39 schreef Lakitu het volgende:
Ach man, leren is zwaar overschat.
Ergens heeft ie wel een punt hoor, al de stof hebben we namelijk opzich al gehad enzo.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, jij gaat het echt maken later.
Weet je, voor een loopbaan als vuilisman hoef je vast niet meer bij te leren na je school.
Bij elke andere denkbare baan wel, dus succes verder later.
.
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, jij gaat het echt maken later.
Weet je, voor een loopbaan als vuilisman hoef je vast niet meer bij te leren na je school.
Bij elke andere denkbare baan wel, dus succes verder later.
.
Same herequote:Op zondag 11 mei 2008 17:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ergens heeft ie wel een punt hoor, al de stof hebben we namelijk opzich al gehad enzo.
Dat vond ik ook het fijnst.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
's Nachts leren deed het hem voor mij.
Waarom doe je zo stoer dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is voor mij niet nodig om te leren, aangezien ik ook slaag als ik straks voor elk examen een 3,5 haal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |