Ja en nee. Heden ten dage wordt zowel je kentekenbewijs als je kentekenplaat apart bijgehouden hoeveel dublicaten je hebt. Dus bij verlies van enkel bewijs krijgt ook alleen je bewijs een ophoging.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef TheClown1 het volgende:
Indien het gestolen wordt moet je nieuwe bestellen en dus ook nieuwe Kenteken. Dan krijg je een duplicaat met zo'n mooie 1 op je kenteken. Je krijgt dus nieuwe papieren van RDW en je moet een nieuw kenteken laten drukken.
Oh dat is wel balen, maar de kans dat ze je auto openbreken en alleen de papieren meenemen lijkt me niet zo groot. Dan is de kans dat je ze verliest als je ze bij je hebt groter lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef TheClown1 het volgende:
Indien het gestolen wordt moet je nieuwe bestellen en dus ook nieuwe Kenteken. Dan krijg je een duplicaat met zo'n mooie 1 op je kenteken. Je krijgt dus nieuwe papieren van RDW en je moet een nieuw kenteken laten drukken.
Ja, zou kunnen. Maar daar kan je een boete voor krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef B.E.D het volgende:
Je kunt het ook gewoon thuis laten. Hoevaak wordt je hier nou op gecontroleerd?
Bovendien kan de politie kan je kenteken natrekken, en dit controleren met je rijbewijs die je wel bij hebt.
Dat hoeft dus niet meer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef MrDrako het volgende:
Uh toen ik een deel van de autopapieren kwijt was vorig jaar juli, moest ik toch echt ook de platen vervangen..
Correct voor de APK maakt het niet meer uit nee...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Goover het volgende:
Als je je kentekenpapieren kwijt bent hoef je alleen de papieren te vervangen. De platen kunnen gewoon op de auto blijven. Dat weet ik zeker.
Maar conclusie is een beetje:
Gestolen/kwijt is in en uit de auto net zo vervelend, dus je zou ze er gewoon in kunnen laten liggen.
Vervangend kentekenbewijs verloren/versleten ¤ 29,50quote:Op woensdag 15 april 2009 13:09 schreef Misan het volgende:
wat zijn de kosten voor het vervangen van je autopapieren? ik heb geen idee welk kentekenbewijs in het mapje zit/zat, kreeg het bij de auto in zo'n mapje iig en wel altijd meegenomen, maar heb werkelijk geen idee wat het daadwerkelijk was: stond iig info over het voertuig op
thanks, kon ik zo gauw niet vinden en dit verklaart ook wel waarom ik niets op de website van de gemeente kon vindenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Vervangend kentekenbewijs verloren/versleten ¤ 29,50
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)kenbewijs_kwijt_.htm
Google eerste hitquote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
thanks, kon ik zo gauw niet vinden en dit verklaart ook wel waarom ik niets op de website van de gemeente kon vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |