Vekabest is wat ik hoor van de meeste mensen toch wel het beste boekquote:Op maandag 23 maart 2009 01:18 schreef Sjibble het volgende:
Binnenkort moet ik maar een theorieboek halen!
Wat is echt een goed boek? Vekabest dus?Of ook andere? ANWB boeken?
Dat heeft dan niks met een boek van twee jaar oud te maken als je negen fouten te veel haalt.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:32 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ze zijn dus te downloaden?? Kut man heb ik 6 euro betaald![]()
Ik heb me scooter gefaald (1ste x) doordat ik ook een ''boekje uit 2004 had, toen was het 2006''
daar reden ze nog met paard en wagen volgens mij want had 15 fout op theorie.
Met de CD van verkabest ben ik de keer erop voor scooter geslaagd met 3 fout dus wil dat nu weer gebruiken om te leren,, PM me anders even
grtz
BrandBier
Maar de basis is hetszelfde; dus als je een eerste les in een andere auto kan doen, scheelt dat toch weer enkele lessen. Koppeling, versnelling enz.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:58 schreef rene90 het volgende:
-In een auto van paps / mams te lessen stiekem heeft weinig nut, is een compleet andere auto, andere afstelling een ander formaat. Dus inparkeren en rijden is heel anders dan je lesauto.
Ik heb het in 30 minuten helemaal geleerdquote:Op maandag 23 maart 2009 08:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar de basis is hetszelfde; dus als je een eerste les in een andere auto kan doen, scheelt dat toch weer enkele lessen. Koppeling, versnelling enz.
Ik les in een grote auto (formaat bmw x5) en het afrijden zal straks gaan in een polo ofzo, dus het formaat waarin je het leert doet volgens mij niet echt ertoe.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:58 schreef rene90 het volgende:
[knip]
-In een auto van paps / mams te lessen stiekem heeft weinig nut, is een compleet andere auto, andere afstelling een ander formaat. Dus inparkeren en rijden is heel anders dan je lesauto.
Gefeliciteerd!!!quote:
Zeker wel, een grote auto kost gemiddeld 6 lessen meer. Vraag maar na aan je instructeur.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef m3nster het volgende:
Ik les in een grote auto (formaat bmw x5) en het afrijden zal straks gaan in een polo ofzo, dus het formaat waarin je het leert doet volgens mij niet echt ertoe.
2e keer...quote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Feli, hoeveelste keer was het?
vertel is wat meer
Afrijden in dezelfde auto ?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Zeker wel, een grote auto kost gemiddeld 6 lessen meer. Vraag maar na aan je instructeur.
Waarom ga je niet afrijden in dezelfde auto? Ik vind het zeer onverstandig.
Je rijd gewoon in de auto waarin je lest af...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef m3nster het volgende:
[..]
Afrijden in dezelfde auto ?
Je weet van te voren toch niet wat voor auto je krijgt om in afterijden?
Maar hoe kan dat dan? 't CBR heeft toch eigen auto's? Of mis ik ietsquote:Op maandag 23 maart 2009 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Je rijd gewoon in de auto waarin je lest af...
Wel veel tijd er tussen Qunix.
Je mist denk ik watquote:Op maandag 23 maart 2009 20:07 schreef m3nster het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan? 't CBR heeft toch eigen auto's? Of mis ik iets
De stopoefening is zoals het luid. De examinator zegt dat je de stop oefening moet doen, dan aan jouw de taak de auto te stoppen op een veilige manier achter een andere auto, zodat je wel weer weg kan rijden...maar ook veilig kan uitstappen en bijvoorbeeld een pakketje kan afleveren.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Je mist denk ik wat
Je gaat gewoon in je lesauto afrijden. Dat is ook wel zo fijn.
Morgen ga ik de stop oefenen die je op het examen krijgt. Maar ik begrijp totaal niet wat dat is. Iemand die de stop oefening wat zegt? Ik heb al 16 lessen gehad, dus stoppen kan ik wel. En ook bochtje achteruit morgen voor het eerst. Zal wel weer wat worden, dat achteruitrijden lukt mij niet zo denderend (achteruit inparkeren dan). Maar morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Heb er verder wel weer zin in, het gaat elke week beter.
Je moet achter een 'obstakel' stoppen, dus niet perse achter een auto. Als je die opdracht krijgt moet je in de straat waar je in rijdt de auto even ergens achter (boompje, stoeprandje, geparkeerde auto, maakt niet uit wat) stop zetten en dan weer wegrijden.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef m3nster het volgende:
[..]
De stopoefening is zoals het luid. De examinator zegt dat je de stop oefening moet doen, dan aan jouw de taak de auto te stoppen op een veilige manier achter een andere auto, zodat je wel weer weg kan rijden...maar ook veilig kan uitstappen en bijvoorbeeld een pakketje kan afleveren.
Laat iemand mij verbeteren als ik het fout heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |