Op een examen laat je zien dat je zelfstandig kan rijden zonder enige hulp tijdens het autorijden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef Nouwk het volgende:
[..]
Dat mag dus niet op je examen he, dan rijd je alsnog een 'voorbepaalde' route. Tis gewoon de bedoeling dat je of ergens heen rijdt, er volgens een heel eind vanaf rijdt en vervolgens maar terug moet rijden, of dat ze zeggen 'zie je in de verte..' of tot slot 'weet je waar..'. Geen hulpmiddelen gebruiken, dat zijn weer andere onderdelen. Ik vind het maar beetje stom, ik zou gewoon stoppen en even vragen, als een echte vrouw zijnde. Mannen zijn daar te koppig voor dus die hebben dit vast bedacht.
Is dat niet veel te veel? Je kan niet je concentratie zolang vasthouden en het 3e en 4e uur neem je daardoor weinig op. In iedergeval succes met het examen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef m3nster het volgende:
(4u per dag) en donderdag 2 uurtjes voor het examen. En dan *trommelgeroffel* slagen met pluim!
jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef xminator het volgende:
Moet je bij de theorie nog een bevestiging oid. mee nemen?
Of is alleen een id + pasfoto voldoende?
ik had hem voor de zekerheid mee, maar ze vroegen er niet naar. Wel id + pasfoto.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef xminator het volgende:
Moet je bij de theorie nog een bevestiging oid. mee nemen?
Of is alleen een id + pasfoto voldoende?
damn, goed bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef xminator het volgende:Theorie binnen
![]()
1 fout bij de normale vragen (hele domme fout)
10 fout bij gevaarherkenning.
Gister 18 geworden vandaag theorie binnen
ha ik had bijna het zelfde gisterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef xminator het volgende:Theorie binnen
![]()
1 fout bij de normale vragen (hele domme fout)
10 fout bij gevaarherkenning.
Gister 18 geworden vandaag theorie binnen
Ook goed gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ha ik had bijna het zelfde gister
het ligt er ook net aan, sommige zijn wat moeilijker.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Ook goed gedaan.
Wat me opviel is dat van de 50 mensen, ongeveer 40 waren gezakt .
Vond de de normale vragen wel te doen, iets simpeler dan de vragen op het vekabest cd-rom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |