abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 10:27:18 #101
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_67198801
maat van me moet vandaag op voor zn theorie

wil em alleen niet smsen voor t geval dat ie in 't examen zit daar en zn telefoon door mij over gaat
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_67198998
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef Nouwk het volgende:

[..]

Dat mag dus niet op je examen he, dan rijd je alsnog een 'voorbepaalde' route. Tis gewoon de bedoeling dat je of ergens heen rijdt, er volgens een heel eind vanaf rijdt en vervolgens maar terug moet rijden, of dat ze zeggen 'zie je in de verte..' of tot slot 'weet je waar..'. Geen hulpmiddelen gebruiken, dat zijn weer andere onderdelen. Ik vind het maar beetje stom, ik zou gewoon stoppen en even vragen, als een echte vrouw zijnde. Mannen zijn daar te koppig voor dus die hebben dit vast bedacht.
Op een examen laat je zien dat je zelfstandig kan rijden zonder enige hulp tijdens het autorijden.
Als jij de richting moet vragen ben je niet zelfstandig.
En geloof het of niet, maar vrouwen zitten ook in de examencommissie, en die zullen het er vast mee eens zijn.

Ik wil niet elke kilometer een man of vrouw zien stoppen om te vragen waar de dichtstbijzijnde bibliotheek is.
Daarbij komt dat ik zelf ook niet zo'n kluns wil zijn. En tegen de tijd dat ik te weten kom waar het ligt heb ik het vast al gevonden .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67200894
Vandaag mijn rijschool gesproken.

Ik mag volgende week donderdag examen doen. Eerst nog dinsdag en woensdag 8 uur lessen totaal (4u per dag) en donderdag 2 uurtjes voor het examen. En dan *trommelgeroffel* slagen met pluim!
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_67202180
gister eindelijk met theorie examen gehaald na 4 keer een poging te hebben gedaan.
Dus nu wachten tot ik praktijk mag gaan doen binnenkort.
pi_67204364
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef m3nster het volgende:
(4u per dag) en donderdag 2 uurtjes voor het examen. En dan *trommelgeroffel* slagen met pluim!
Is dat niet veel te veel? Je kan niet je concentratie zolang vasthouden en het 3e en 4e uur neem je daardoor weinig op. In iedergeval succes met het examen! En een beetje vertrouwen erin he
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67207249
Ach, over de theorie maak ik me niet zo druk. Gaat mij vooral om het afrijden wat een financiele tegenvaller kan wezen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67211576
zo hatzeflats! theorie in 1 keer gehaald gevarenherkenning 7 fout, en bij de rest 1.

* Rensjebree blij
JA!
pi_67216276
Moet je bij de theorie nog een bevestiging oid. mee nemen?

Of is alleen een id + pasfoto voldoende?
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:20:26 #109
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_67216918
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef xminator het volgende:

ja
pi_67216933
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef xminator het volgende:

ik had hem voor de zekerheid mee, maar ze vroegen er niet naar. Wel id + pasfoto.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67217809
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef Plasterk het volgende:

[..]

ja
Ja op het 1e of 2e

Oké neem alleen id + pasfoto mee.
pi_67218756
Bij mij ook, gewoon binnen gelopen, en zeggen hallo ik kom me melden
zeggen ze Legitimatie en pas foto, zeggen ze een tafel nummer en pasta !

JA!
pi_67240426
Theorie binnen
1 fout bij de normale vragen (hele domme fout)
10 fout bij gevaarherkenning.

Gister 18 geworden vandaag theorie binnen
pi_67244034
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef xminator het volgende:
Theorie binnen

damn, goed bezig
pi_67246371
Gebeld en ik krijg maandag te weten wanneer ik mag beginnen met rijden
[/quote]
pi_67249599
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef xminator het volgende:
Theorie binnen

ha ik had bijna het zelfde gister
JA!
pi_67249655
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

ha ik had bijna het zelfde gister
Ook goed gedaan.

Wat me opviel is dat van de 50 mensen, ongeveer 40 waren gezakt .

Vond de de normale vragen wel te doen, iets simpeler dan de vragen op het vekabest cd-rom.
pi_67249722
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Ook goed gedaan.

Wat me opviel is dat van de 50 mensen, ongeveer 40 waren gezakt .

Vond de de normale vragen wel te doen, iets simpeler dan de vragen op het vekabest cd-rom.
het ligt er ook net aan, sommige zijn wat moeilijker.
maar ja bij mij was gister ook meer dan de helft gezakt
JA!
pi_67300446
Ik ga zodra me werkschema heb ook beginnen, nog tips???
Heb begrepen dat ik een code krijg voor het internet, staat hier ook Theorie LEREN op ipv oefenexamens?
Wil graag de verkeersregels leren want ook met gevaarherkenning maak ik op Vekabest veel fouten.
Heb hier voor 6 euro 5 toetsen gekocht, uitslag eerste toets: (U heeft 19 fouten gemaakt bij de gevaarherkenningsvragen,
en 19 fouten bij kennis en inzicht.
Klik op een vraagnummer om de vraag te bekijken.) (65 vragen totaal, is dat normaal?)

grtzz

BrandBier
pi_67300572

65 vragen is normaal ja.

Heb het zelf gewoon met een gouwe ouwe vertrouwde boekje gedaan uit 2006. En dan paar cdtjes binnen gehengeld van internet, vooral vekabest is chill . En dan wat geoefend.

De echte theorie examen is ietsje makkelijker dan vekabest vragen. Vind ik zelf dan.
pi_67300664
Ze zijn dus te downloaden?? Kut man heb ik 6 euro betaald
Ik heb me scooter gefaald (1ste x) doordat ik ook een ''boekje uit 2004 had, toen was het 2006''
daar reden ze nog met paard en wagen volgens mij want had 15 fout op theorie.
Met de CD van verkabest ben ik de keer erop voor scooter geslaagd met 3 fout dus wil dat nu weer gebruiken om te leren,, PM me anders even

grtz

BrandBier
pi_67300778
Wat schuift het?
pi_67301177
Heb het al gevonden
pi_67301553
Heb je de juiste? Je hebt er 4. Waarvan 1 de juiste is :
1x anwb ( bagger, geen gevaarherkenning)
1x 3vo ( normaal, maar vekabest is beter, geen gevaarherkenning)
1x vekabest oudere variant zonder gevaarherkenning
1x vekabest uit 2008 met gevaarherkenning.

Oke? anders download je voor niets

Je kunt hier in grote lijnen theorie leren:
http://auto.gratistheorie.nl/

Maar een boekje is handiger, elke boek vanaf 2006 is voldoende.

De gevaarherkenning is gewoon oefenen.
pi_67302181
U heeft 9 fouten gemaakt bij de gevaarherkenningsvragen,
en 10 fouten bij kennis en inzicht.
U bent geslaagd voor het onderdeel gevaarherkenning!
Klik op een vraagnummer om de vraag te bekijken.

Heb nog 3 toetsen voor die betaling, en de download is voor maart 2009 dus dat zit wel goed
Hoop dat daar ook nog theorie bijzit ipv alleen de oefenexamens
Vekabest inderdaad, ook beetje dom van mij te betalen terwijl ik het trefwoord ''vekabest'' was maarja gedane zaken nemen geen keer, we nemen het voor lief want heb al minder fouten als gister

grtzz

Bedankt he voor de info alsnog

Hoeveel fouten mag je trouwens max. maken voor gevaar, en verkeersregels? en hoe is de toets verdeeld, want 65 is wel veel toch was toch 50 eerst? ofniet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')