Aaah dat is echt lullig.. Vooral om dat alles verder goed ging. Volgende keer moet het dus wel goed gaan allemaal! Als het verder goed ging kan er volgende keer weinig nog fout gaan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef hanssk het volgende:
Dammmmn
vandaag voor mn 2e x gezakt!
Reed het zelfstandige deel goed, had er goed gevoel bij. Toen moest ik de snelweg op en invoegen, wat normaal áltijd wel goed gaat, 1 van mijn sterktste punten.
Dus ik kijk spiegels goed, dode hoek, richting aan, maar ik reed gewoon veel te zacht (80) ik mocht 100. Ik snap er niks van, normaal is dit echt wel iets waar ik op let als ik de snelweg op rij, mijn snelheid.
Dus met die snelheid wilde ik invoegen, gaat die auto die achter mij rijdt in 1x invoegen, hij reed wel lekker hard. Dus ik stuur naar links om in te voegen, trekt die examinator aan mn stuur omdat ik anders die auto achter me af kon snijden. Wel terecht, maar baal er gigantisch van. Verder was de rit dus nagenoeg wel foutloos
1e x had ik verder geen ingrepen, vond ie dat ik niet voor een juiste doorstroming van het verkeer zorgde en te laat een invoegstrook in reed, toen had ik er nog niet zo de balen van als nu. Ik had toen het idee; 2e x pak ik 'm
Ik heb er nu dus op het moment even helemaal geen geloof meer in, dat ik mn rijbewijs ooit nog ga halen. Tuurlijk, ook ik ga 'm halen, maar je begint zo aan jezelf te twijfelen.
De examinator kan zeker zien voor de hoeveelste keer je afrijd. Maar elke examinator is anders. De een let erg op bepaalde dingen, terwijl een andere daar soepel in is. Geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef hanssk het volgende:
Ja dat is het juist. Ik ben nu echt bang dat de volgende x weer alles goed gaat, en dat er dan weer net iets is waar ik op zak..
had ook vraagje, weet de examinator al hoevaal je gezakt bent??
Het lijkt me wel dat als je dan voor de 3e x op moet, en hij weet dat je 2x gezakt bent wel ietsjes soepeler zal zijn. NIet dat hij je op iets kinderachtigs laat zakken. Maar misschien beoordelen ze elk examen ook wel weer geheel objectief?
volgens mij is dat niet te trainen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef DJKoster het volgende:
1e serie 4 fout, 2e 7 fout en de laatste serie foutloos, dat komt waarschijnlijk wel goed volgende week![]()
Gevaarherkenning is wel kut zeg, 9 van de 25 fout, daar moet ik nog wat op trainen..
Gastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef hanssk het volgende:
Dammmmn
vandaag voor mn 2e x gezakt!
Reed het zelfstandige deel goed, had er goed gevoel bij. Toen moest ik de snelweg op en invoegen, wat normaal áltijd wel goed gaat, 1 van mijn sterktste punten.
Dus ik kijk spiegels goed, dode hoek, richting aan, maar ik reed gewoon veel te zacht (80) ik mocht 100. Ik snap er niks van, normaal is dit echt wel iets waar ik op let als ik de snelweg op rij, mijn snelheid.
Dus met die snelheid wilde ik invoegen, gaat die auto die achter mij rijdt in 1x invoegen, hij reed wel lekker hard. Dus ik stuur naar links om in te voegen, trekt die examinator aan mn stuur omdat ik anders die auto achter me af kon snijden. Wel terecht, maar baal er gigantisch van. Verder was de rit dus nagenoeg wel foutloos
1e x had ik verder geen ingrepen, vond ie dat ik niet voor een juiste doorstroming van het verkeer zorgde en te laat een invoegstrook in reed, toen had ik er nog niet zo de balen van als nu. Ik had toen het idee; 2e x pak ik 'm
Ik heb er nu dus op het moment even helemaal geen geloof meer in, dat ik mn rijbewijs ooit nog ga halen. Tuurlijk, ook ik ga 'm halen, maar je begint zo aan jezelf te twijfelen.
Je moet er op leren denkenquote:
Dat is zeker niet het geval. Die vragen van het CBR zijn gewoon gelijk aan de CD. Althans, ik had vekabest en die kwam precies overeen met het CBR.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de vragen bij CBR zijn moeilijker dan dat van CD.
Haha ik moest niet praten met die examinator want ik weet dat ik dan al minder op het verkeer ging letten. Ik moest toch al mijn aandacht bij het verkeer houden. Ging sowieso als een trein voorbij, gok 20 minuutjes max.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef kurk_droog het volgende:
Gewoon veel met die examinator praten en laten zien dat je het leuk vind en goed kijken. En als je goed bezig ben duurt die rit ook minder lang omdat ze al snel zien of je het kan of niet. Was bij mij dan. Na 10minuten / kwartier was ik alweer terug
Ik moet ook op 1 april. En dat is geen grapquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef Juicyhil het volgende:
M`n rijinstructeur heeft dus vandaag voor de 3e keer op rij afgezegd. Toch knap.
Dus ik ben wel een beetje boos op hem geworden,ik heb nl komende woensdag examen en ben er zeker weten nog niet klaarvoor.
Dus maar naar m`n werk gebeld om 2 uurtjes vrij te vragen om dinsdag nog te oefenen.
En morgen nog 3 uurtjes rijden.
Ook in Harderwijk?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik moet ook op 1 april. En dat is geen grap
Vond ik juist niet, ik had met dat Vaka Best van de 15 toetsen was ik maar voor 4 toetsten of iets dergelijks geslaagd. En ging dus met een slecht gevoel dat theorie examen doen, maar wat was dat toch makkelijk in verhouding van mijn oefen toetsen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de vragen bij CBR zijn moeilijker dan dat van CD.
Heb het over gevaarherkenning.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vond ik juist niet, ik had met dat Vaka Best van de 15 toetsen was ik maar voor 4 toetsten of iets dergelijks geslaagd. En ging dus met een slecht gevoel dat theorie examen doen, maar wat was dat toch makkelijk in verhouding van mijn oefen toetsen.
Morgen als ik wat beter te pas ben (ben ziek) pasfoto's maken en dan richting het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen.
Niet lachen hè, haar naar achter en recht in de lens kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Morgen als ik wat beter te pas ben (ben ziek) pasfoto's maken en dan richting het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen.
Sinds 1 maart zijn er geen vaste routes meer toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
Ik mag morgen weer, om 0700 en de klok is een uur vooruitgegaan en ben geen ochtendmens.... mijn god.
Dit weekeinde nog met schoonvader in Leeuwarden (waar ik moet afrijden) gereden (ik niet zelf natuurlijk, maar ik vertelde mijn schoonvader hoe hij moest rijden). Van het voetbalstadion naar het CBR en terug. Dat moet ik morgen bij de les ook doen en hadden we vorige week geoefend. Nou, dat ging niet goed. Was al gelijk de weg kwijt en na een half uur zoeken zijn we maar naar huis gegaan
Straks maar even google maps bekijken om te zien welke afslag ik nu ook alweer moet nemen vanaf de rondweg.
In a'dam moesten de kinderen dacht ik 13.30 weer op school zijn dus met die tijd ben je niet veel beter uit. Maar enerzijds kan het een voordeel hebben, je weet dat je kinderen kan tegenkomen dus je let waarschijnlijk net even wat scherper op.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef jappas het volgende:
Nou, morgen kans 2 op het halen van m'n rijbewijs. Hoe het me de eerste keer is vergaan is te lezen in deeltje 110. Ik heb nu m'n examen om 13.05 ipv 08.00 uur. Lijkt me in iedergeval al iets schelen in de (kinderschooltijd) drukte. Ik merk alleen nu al dat ik me er al druk om maak :/. Iemand nog een tip om me niet druk te hoeven maken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |