abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67474313
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef hanssk het volgende:
Dammmmn
vandaag voor mn 2e x gezakt!
Reed het zelfstandige deel goed, had er goed gevoel bij. Toen moest ik de snelweg op en invoegen, wat normaal áltijd wel goed gaat, 1 van mijn sterktste punten.

Dus ik kijk spiegels goed, dode hoek, richting aan, maar ik reed gewoon veel te zacht (80) ik mocht 100. Ik snap er niks van, normaal is dit echt wel iets waar ik op let als ik de snelweg op rij, mijn snelheid.
Dus met die snelheid wilde ik invoegen, gaat die auto die achter mij rijdt in 1x invoegen, hij reed wel lekker hard. Dus ik stuur naar links om in te voegen, trekt die examinator aan mn stuur omdat ik anders die auto achter me af kon snijden. Wel terecht, maar baal er gigantisch van. Verder was de rit dus nagenoeg wel foutloos

1e x had ik verder geen ingrepen, vond ie dat ik niet voor een juiste doorstroming van het verkeer zorgde en te laat een invoegstrook in reed, toen had ik er nog niet zo de balen van als nu. Ik had toen het idee; 2e x pak ik 'm

Ik heb er nu dus op het moment even helemaal geen geloof meer in, dat ik mn rijbewijs ooit nog ga halen. Tuurlijk, ook ik ga 'm halen, maar je begint zo aan jezelf te twijfelen.
Aaah dat is echt lullig.. Vooral om dat alles verder goed ging. Volgende keer moet het dus wel goed gaan allemaal! Als het verder goed ging kan er volgende keer weinig nog fout gaan!
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_67474811
Ja dat is het juist. Ik ben nu echt bang dat de volgende x weer alles goed gaat, en dat er dan weer net iets is waar ik op zak..
had ook vraagje, weet de examinator al hoevaal je gezakt bent??
Het lijkt me wel dat als je dan voor de 3e x op moet, en hij weet dat je 2x gezakt bent wel ietsjes soepeler zal zijn. NIet dat hij je op iets kinderachtigs laat zakken. Maar misschien beoordelen ze elk examen ook wel weer geheel objectief?
pi_67474927
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef hanssk het volgende:
Ja dat is het juist. Ik ben nu echt bang dat de volgende x weer alles goed gaat, en dat er dan weer net iets is waar ik op zak..
had ook vraagje, weet de examinator al hoevaal je gezakt bent??
Het lijkt me wel dat als je dan voor de 3e x op moet, en hij weet dat je 2x gezakt bent wel ietsjes soepeler zal zijn. NIet dat hij je op iets kinderachtigs laat zakken. Maar misschien beoordelen ze elk examen ook wel weer geheel objectief?
De examinator kan zeker zien voor de hoeveelste keer je afrijd. Maar elke examinator is anders. De een let erg op bepaalde dingen, terwijl een andere daar soepel in is. Geen touw aan vast te knopen.

Maar als je goed veilig en zelfverzekerd rijd gaat alles volgende keer goed!
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_67500648
Vandaag theorie-cursus gehad, 3x maal een serie van 50 vragen gehad waar zo'n beetje alles aan bod kwam.
Eerst zelf de vraag beantwoorden en daarna volgde (een soms hele brede) uitleg van de instructeur.

1e serie 4 fout, 2e 7 fout en de laatste serie foutloos, dat komt waarschijnlijk wel goed volgende week
Gevaarherkenning is wel kut zeg, 9 van de 25 fout, daar moet ik nog wat op trainen..
pi_67502745
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef DJKoster het volgende:
1e serie 4 fout, 2e 7 fout en de laatste serie foutloos, dat komt waarschijnlijk wel goed volgende week
Gevaarherkenning is wel kut zeg, 9 van de 25 fout, daar moet ik nog wat op trainen..
volgens mij is dat niet te trainen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67516297
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef hanssk het volgende:
Dammmmn
vandaag voor mn 2e x gezakt!
Reed het zelfstandige deel goed, had er goed gevoel bij. Toen moest ik de snelweg op en invoegen, wat normaal áltijd wel goed gaat, 1 van mijn sterktste punten.

Dus ik kijk spiegels goed, dode hoek, richting aan, maar ik reed gewoon veel te zacht (80) ik mocht 100. Ik snap er niks van, normaal is dit echt wel iets waar ik op let als ik de snelweg op rij, mijn snelheid.
Dus met die snelheid wilde ik invoegen, gaat die auto die achter mij rijdt in 1x invoegen, hij reed wel lekker hard. Dus ik stuur naar links om in te voegen, trekt die examinator aan mn stuur omdat ik anders die auto achter me af kon snijden. Wel terecht, maar baal er gigantisch van. Verder was de rit dus nagenoeg wel foutloos

1e x had ik verder geen ingrepen, vond ie dat ik niet voor een juiste doorstroming van het verkeer zorgde en te laat een invoegstrook in reed, toen had ik er nog niet zo de balen van als nu. Ik had toen het idee; 2e x pak ik 'm

Ik heb er nu dus op het moment even helemaal geen geloof meer in, dat ik mn rijbewijs ooit nog ga halen. Tuurlijk, ook ik ga 'm halen, maar je begint zo aan jezelf te twijfelen.
Gast er zijn mensen die na 8x nog niet geslaagd zijn, waar maak je je druk om

Na 5 keer kan ik het wel snappen maar na 2x al zo dramatisch doen is een beetje overdreven, je weet zelf best dat je het kan 3x is scheepsrecht
pi_67516374
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:34 schreef Kahlen het volgende:

[..]

volgens mij is dat niet te trainen.
Je moet er op leren denken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67517012
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:24 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Je moet er op leren denken
Inderdaad. Maar de vragen bij CBR zijn moeilijker dan dat van CD.
pi_67517389
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is zeker niet het geval. Die vragen van het CBR zijn gewoon gelijk aan de CD. Althans, ik had vekabest en die kwam precies overeen met het CBR.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67517578
Ik had ook vekabest en vond ze iets lastiger.
pi_67517833
Gewoon veel met die examinator praten en laten zien dat je het leuk vind en goed kijken. En als je goed bezig ben duurt die rit ook minder lang omdat ze al snel zien of je het kan of niet. Was bij mij dan. Na 10minuten / kwartier was ik alweer terug
pi_67517969
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef kurk_droog het volgende:
Gewoon veel met die examinator praten en laten zien dat je het leuk vind en goed kijken. En als je goed bezig ben duurt die rit ook minder lang omdat ze al snel zien of je het kan of niet. Was bij mij dan. Na 10minuten / kwartier was ik alweer terug
Haha ik moest niet praten met die examinator want ik weet dat ik dan al minder op het verkeer ging letten. Ik moest toch al mijn aandacht bij het verkeer houden. Ging sowieso als een trein voorbij, gok 20 minuutjes max.
Top 5 China producten
pi_67519195
Ik ben afgelopen 24 maart geslaagd. Mag ik in het lijstje?

Heb hem niet met spoed aangevraagd, dus aanstaande dinsdagavond kan ik hem pas ophalen. Er is na het slagen wel een hele last van me schouders afgevallen zeg. Heerlijk om van die ellende af te zijn.
pi_67530845
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef Juicyhil het volgende:
M`n rijinstructeur heeft dus vandaag voor de 3e keer op rij afgezegd. Toch knap.
Dus ik ben wel een beetje boos op hem geworden,ik heb nl komende woensdag examen en ben er zeker weten nog niet klaarvoor.
Dus maar naar m`n werk gebeld om 2 uurtjes vrij te vragen om dinsdag nog te oefenen.
En morgen nog 3 uurtjes rijden.
Ik moet ook op 1 april. En dat is geen grap
  zondag 29 maart 2009 @ 22:06:20 #290
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67530882
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ik moet ook op 1 april. En dat is geen grap
Ook in Harderwijk?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_67533653
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef xminator het volgende:

[..]

Vond ik juist niet, ik had met dat Vaka Best van de 15 toetsen was ik maar voor 4 toetsten of iets dergelijks geslaagd. En ging dus met een slecht gevoel dat theorie examen doen, maar wat was dat toch makkelijk in verhouding van mijn oefen toetsen.

Morgen als ik wat beter te pas ben (ben ziek) pasfoto's maken en dan richting het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen.
pi_67534496
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Vond ik juist niet, ik had met dat Vaka Best van de 15 toetsen was ik maar voor 4 toetsten of iets dergelijks geslaagd. En ging dus met een slecht gevoel dat theorie examen doen, maar wat was dat toch makkelijk in verhouding van mijn oefen toetsen.

Morgen als ik wat beter te pas ben (ben ziek) pasfoto's maken en dan richting het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen.
Heb het over gevaarherkenning.

De normale theorie vragen vond ik ook makkelijker dan de veka best vragen.
pi_67534502
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Niet lachen hè, haar naar achter en recht in de lens kijken
Top 5 China producten
pi_67539379
Nou net rijles gehad, het ging weer lekker. Vandaag toch maar aangekaart dat ik het niet lekker vind dat ik nu op afrijniveau ben maar pas eind mei mag afrijden omdat hij gewoon een beetje laks is geweest. Hij heeft het CBR gebeld en kan vanmdidag naar nog eventuele vrije data kijken, maar er was niet zo heel veel vrij meer dus kleine kans.. Ik hoor het iig vanmiddag, anders minderen de lessen gewoon en gaan we twee weken voor het examen weer 2 x per week lessen, voor de rest af en toe een lesje.
pi_67540832
Ik mag morgen weer, om 0700 en de klok is een uur vooruitgegaan en ben geen ochtendmens.... mijn god.

Dit weekeinde nog met schoonvader in Leeuwarden (waar ik moet afrijden) gereden (ik niet zelf natuurlijk, maar ik vertelde mijn schoonvader hoe hij moest rijden). Van het voetbalstadion naar het CBR en terug. Dat moet ik morgen bij de les ook doen en hadden we vorige week geoefend. Nou, dat ging niet goed. Was al gelijk de weg kwijt en na een half uur zoeken zijn we maar naar huis gegaan

Straks maar even google maps bekijken om te zien welke afslag ik nu ook alweer moet nemen vanaf de rondweg.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  maandag 30 maart 2009 @ 11:21:33 #296
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67541041
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
Ik mag morgen weer, om 0700 en de klok is een uur vooruitgegaan en ben geen ochtendmens.... mijn god.

Dit weekeinde nog met schoonvader in Leeuwarden (waar ik moet afrijden) gereden (ik niet zelf natuurlijk, maar ik vertelde mijn schoonvader hoe hij moest rijden). Van het voetbalstadion naar het CBR en terug. Dat moet ik morgen bij de les ook doen en hadden we vorige week geoefend. Nou, dat ging niet goed. Was al gelijk de weg kwijt en na een half uur zoeken zijn we maar naar huis gegaan

Straks maar even google maps bekijken om te zien welke afslag ik nu ook alweer moet nemen vanaf de rondweg.
Sinds 1 maart zijn er geen vaste routes meer toch?
pi_67541308
idd
  maandag 30 maart 2009 @ 11:38:35 #298
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67541462
Ik ben wel bang te falen op het examen
pi_67543274
Nou, morgen kans 2 op het halen van m'n rijbewijs. Hoe het me de eerste keer is vergaan is te lezen in deeltje 110. Ik heb nu m'n examen om 13.05 ipv 08.00 uur. Lijkt me in iedergeval al iets schelen in de (kinderschooltijd) drukte. Ik merk alleen nu al dat ik me er al druk om maak :/. Iemand nog een tip om me niet druk te hoeven maken? .
pi_67543547
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef jappas het volgende:
Nou, morgen kans 2 op het halen van m'n rijbewijs. Hoe het me de eerste keer is vergaan is te lezen in deeltje 110. Ik heb nu m'n examen om 13.05 ipv 08.00 uur. Lijkt me in iedergeval al iets schelen in de (kinderschooltijd) drukte. Ik merk alleen nu al dat ik me er al druk om maak :/. Iemand nog een tip om me niet druk te hoeven maken? .
In a'dam moesten de kinderen dacht ik 13.30 weer op school zijn dus met die tijd ben je niet veel beter uit. Maar enerzijds kan het een voordeel hebben, je weet dat je kinderen kan tegenkomen dus je let waarschijnlijk net even wat scherper op.
Een tip; normale ritme vasthouden, en gewoon iets doen met iemand zodat je er niet over na hoeft te denken. Lekker gaan sporten of weet ik het. Strandwandeling of iets
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')