Dan heb je wel geluk zeg!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:16 schreef m3nster het volgende:
Nou mijn examen vandaag ging KUT!
Een voetganger die rechtdoor ging op dezelfde weg, op een zebrapad met groen licht liet ik niet voorgaan. Verder ging het wel okay.. dus ik ben wel geslaagd
OMFG! *Blijheid heerst*
Thanks!!, nee ik heb verder niks gehoord. Hij vroeg of ik zelf nog opmerkingen had, toen zei ik dat ik één keer het knipperlicht vergat toen ik wegreed, maar aangezien er geen ander verkeer was maakte dat hem niks uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk zeg!
Had hij verder nog opmerkingen?
Gefeli
Ik ben blij voor je dat je geslaagd bent hoor daar niet van. Alleen vind ik het wel een slechte zaak dat ze je laten slagen bij zo een fout, dat is niet een klein iets in mijn ogen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:16 schreef m3nster het volgende:
Nou mijn examen vandaag ging KUT!
Een voetganger die rechtdoor ging op dezelfde weg, op een zebrapad met groen licht liet ik niet voorgaan. Verder ging het wel okay.. dus ik ben wel geslaagd
OMFG! *Blijheid heerst*
Ligt denk ik ook wel aan de situatie, als het moeilijk te overzien is begrijp ik wel dat ze het door de vingers zagen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je geslaagd bent hoor daar niet van. Alleen vind ik het wel een slechte zaak dat ze je laten slagen bij zo een fout, dat is niet een klein iets in mijn ogen.
Dat maakt het wel iets anders, maar nog blijf ik van mening dat je dan juist moet anticiperen op de situatie en als je genoeg inzicht hebt zou je zoiets moeten inzien. Het is een zebrapad, je slaat af en ziet een stoep...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook wel aan de situatie, als het moeilijk te overzien is begrijp ik wel dat ze het door de vingers zagen.
Fouten zijn menselijk. En een examen is en blijft een momentopname. Maargoed het zit er gelukkig voor mij op. Ben blij dat ik van die instructeur af ben. Hahahquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat maakt het wel iets anders, maar nog blijf ik van mening dat je dan juist moet anticiperen op de situatie en als je genoeg inzicht hebt zou je zoiets moeten inzien. Het is een zebrapad, je slaat af en ziet een stoep...
Maar oké, we kunnen wel eindeloos blijven discussieren anders haha.
Wat zijn in godsnaam zijn redenen dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef Juicyhil het volgende:
M`n rijinstructeur heeft dus vandaag voor de 3e keer op rij afgezegd. Toch knap.
Dus ik ben wel een beetje boos op hem geworden,ik heb nl komende woensdag examen en ben er zeker weten nog niet klaarvoor.
Dus maar naar m`n werk gebeld om 2 uurtjes vrij te vragen om dinsdag nog te oefenen.
En morgen nog 3 uurtjes rijden.
Vandaag stond z`n auto bij de garage en was niet op tijd klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat zijn in godsnaam zijn redenen dan?
Dus zijn auto stond bij de garage, en iemand was overleden van hem waardoor de monteurs niet konden doorwerkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vandaag stond z`n auto bij de garage en was niet op tijd klaar.
En hij zei dus boos: "Ik hoef geen verantwoording aan je af te leggen als ik een les afzeg, maar als je het zo graag wilt weten, [fill in] is overleden."
Ik kan erin komen, maar hij heeft nu in totaal iets van 10 lessen al afgezegd. Lijkt me wel heel toevallig als er iedere keer iemand overlijd.
Ik heb wel aan de ene kant zoiets van dat ik er al zo dichtbij ben. Dingen zoals kijkgedrag e.d. wil ik gewoon nog goed oefenen. Zelf heb ik zoiets van dat ik ook maar 20 vakantiedagen heb, daarvan heb ik er nu al 5 aan autolessen gegeven en ben ik nog geen eens op vakantie geweest. En los daarvan heeft het me al 2000 euro gekost en wil ik nu wel resultaat zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus zijn auto stond bij de garage, en iemand was overleden van hem waardoor de monteurs niet konden doorwerken![]()
Dat terzijde, met zo een toon zou ik al iets hebben van, flikker dan maar op. 10 lessen al afzeggen van de 30 ingepland of iets was het toch?
Als jij niet vertrouwen hebt in het examen zou ik zoiets hebben van nou dan verplaatsen we dat ook want door zijn toedoen ben jij straks gezakt en kost het je weer een x bedrag.
Ik begrijp je "frustratie" (om het zo maar even te noemen) inderdaad, een nieuwe instructeur/trice is ook weer wennen en zo dus kost ook weer tijd. Tja dan maar goed je best doen en gewoon even verdomd goed rijden die 25 minuten en dan ben je er lekker vanafquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb wel aan de ene kant zoiets van dat ik er al zo dichtbij ben. Dingen zoals kijkgedrag e.d. wil ik gewoon nog goed oefenen. Zelf heb ik zoiets van dat ik ook maar 20 vakantiedagen heb, daarvan heb ik er nu al 5 aan autolessen gegeven en ben ik nog geen eens op vakantie geweest. En los daarvan heeft het me al 2000 euro gekost en wil ik nu wel resultaat zien.
Hij heeft zelfs gevraagd of ik me niet ziek kan melden.
Daar kies ik dan maar voor iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik begrijp je "frustratie" (om het zo maar even te noemen) inderdaad, een nieuwe instructeur/trice is ook weer wennen en zo dus kost ook weer tijd. Tja dan maar goed je best doen en gewoon even verdomd goed rijden die 25 minuten en dan ben je er lekker vanaf
Op een treinstation heb je van die hokjes meestal?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef DJKoster het volgende:
Beuh.. Waarom zit er niet gewoon een pasfoto zaakje in Enschede-Zuid?![]()
Morgenmiddag dan maar in de stad doen, na mijn theoriecursus van 9 tot 4
Juh, maar het dichtstbijzijnde treinstation ligt naast het centrum..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Op een treinstation heb je van die hokjes meestal?
Ik had er eentje van 5 jaar oud uit de kast getoverdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef DJKoster het volgende:
Beuh.. Waarom zit er niet gewoon een pasfoto zaakje in Enschede-Zuid?![]()
Morgenmiddag dan maar in de stad doen, na mijn theoriecursus van 9 tot 4
Dat is gewoon een goede vraag, zo eentje kan je op theorie krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb de CD van Vekabest gehaaldEn mijn 2de toets gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een vraagU wilt wegrijden. Voor mij betekent dat dat ik begin met rijden en invoeg.
Ik snap er geen hol van
8 fout gevarenherkenning (25)
1 inzicht (30)
6 verkeerstheorie. (10)
En toch ben ik gezakt?1 fout minder ofzo en ik was wel geslaagd..
Als je nu zou gaan rijden en invoegen dan rijd je tegen die tegenligger aan die in aan het halen is, dus je wilt wel wegrijden maar je wacht natuurlijk nog even totdat het ook echt kan, en zet dan ook pas je richtingaanwijzer aan..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb de CD van Vekabest gehaaldEn mijn 2de toets gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een vraagU wilt wegrijden. Voor mij betekent dat dat ik begin met rijden en invoeg.
Ik snap er geen hol van
Wat een k*tvragenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Als je nu zou gaan rijden en invoegen dan rijd je tegen die tegenligger aan die in aan het halen is, dus je wilt wel wegrijden maar je wacht natuurlijk nog even totdat het ook echt kan, en zet dan ook pas je richtingaanwijzer aan..
Je kan je ook aanstellen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef hanssk het volgende:
Ik heb er nu dus op het moment even helemaal geen geloof meer in, dat ik mn rijbewijs ooit nog ga halen. Tuurlijk, ook ik ga 'm halen, maar je begint zo aan jezelf te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |