Op woensdag 11 maart 2009 11:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
er is geen taboe.. ik vind een meisje net zo leuk als een zoon maar aangezien ik een dochter heb leek mij een zoon erbij ook leuk omdat ik dat nog niet "ervaren" heb.Dat lijkt mij een heel gezonde en normale gedachte
Ireth, die foto van suus

geweldig, heerlijk al die Teigetjuhs!
Toen ik zwanger was (16 jaar geleden) wilde ik heel graag een jongetje.
Want een meisje leek me eng, die grote boze wereld, meisjes zijn kwetsbaar, gedoe omtrent ongesteldheid, vriendjesss!

enz enz.... (waar je al niet aan denkt dan

)
Ik was ook echt ingesteld op een jongetje, meisje zou ook leuk zijn, (en ja, ik dacht ook, als het maar gezond is

maar toch.... de 20 weken echo's waren er toen niet, dus we wisten van niks toen de bevalling begon.
Het werd een keizersnede, en toen de kleine uit mijn buik werd gehaald zei de gyn...
"Zo, dat is een mooie meid!"
En ik lag echt verbluft

en gelijk tranen met tuiten te janken.... "Het is een meissie, we hebben een meissie!
(In onvervalst Amsterdams, terwijl ik al een paar jaar in Zwolle woonde

)
Zo blij, echt, het gevoel van ik wou een jongen was abrupt weg!
Ik had een meissie

, het mooiste op aarde.

En gezond!
Dat mensen een voorkeur hebben kan ik me best voorstellen, dat sommige mensen een tijdje teleurgesteld zijn als het wat anders word dan gehoopt, kan ik me ook nog voorstellen, maar sommige mensen (zoals ik heb meegemaakt bij een collega) die echt in een depressie raken omdat ze alweerrrrr een zoon krijgen, na de tweede zoon, kan ik me niet echt voorstellen

.
En ik praat soms ook wel eens met mijn meissie over dat zij kids wil, ze wil graag kinders later, en het zal me echt geen donder uitmaken of dat nou een meid of jongen zou worden.
Ik zou mij als "oma" gewoon puur trots voelen met een kleinkind
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll