Floor seating leek me dan weer minder, of loopt het ook schuin daar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef earthquake het volgende:
Hehe zit lekker in het B vak (Floor Seating)... Nog meer mensen? Of ben ik de enige?!
Ja blijkbaar heb ik dat dus in alle vluchtigheid besteldquote:
Wat is je bron?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef glashalfvol het volgende:
Er komen mistends 10 concerten bij. Hoor dat er waarschijnlijk 29 concerten deze week aangekondigt zullen zijn.
Nee, zelfs dat niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef moi80 het volgende:
Kunnen jullie nog bij de beginsite komen waar je data kan kiezen?
Dat is echt zuur!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef Niek. het volgende:
WTF er stond welke tickets ik had, ik ga door naar de volgende pagina krijg ik die error....
aaah, ben je toch een beetje VIP, want die hebben ook een kaartjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heb ik dat dus in alle vluchtigheid besteld
Your code WILL still work providing tickets are still available.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef Rnnz het volgende:
Nou, volgens mij is een code geen garantie voor tickets dus ik denk dat het laatste onzin is.
Dan gaan er meer volgen aangezien er in augustus vrijwel geen optredens zijn in de O2.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef denthemen het volgende:
1 extra concert via MJ zijn site:
Aug 19, 2009 London United Kingdom O2 Arena Ticketmaster Viagogo (on sale Friday)
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef denthemen het volgende:
Ticketmaster is receiving an overwhelming amount of traffic to their website. They are having long waits and some technical difficulties but don't worry! Tickets are still available and we encourage you to keep trying.
If you lose your place in line, have to go off to work, or you get logged off for any reason, please try again. Your code WILL still work providing tickets are still available. All tickets are available on Ticketmaster.co.uk.
Dit lees ik op een forum-
Bij de eerste keer inloggen stonden al deze extra dagen erbij, bij de 2e keer niet meer..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Zit nu zelf op school, dus kan vanaf hier niet meer bellen, gelukkig is mijn Pa zo gekMaar het nummer doet het nog steeds niet
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:19 schreef KingOfPop het volgende:
Ja, het is goed met jou, dat jij zo gefrustreerd bentGa je maar lekker op iemand anders afreageren
with ^^quote:
Dit is wel echt belachelijk hoe je reageert.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef mmetje41 het volgende:
IIDD hahaha wie het laatst "zwaait"haha ik heb ze........
[..]
idd Rnnz, maar jij toch ook? We krijgen ze gewoon allemaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:16 schreef denthemen het volgende:
Rnnz, volhouden hé! Je krijgt die tickets wel, let maar op !
Ik hoop het, heb al een paar mails verzonden maar niemand reageert nog..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
idd Rnnz, maar jij toch ook? We krijgen ze gewoon allemaal
Blijf er lang genoeg naar kijken en je bent in de macht van Ticketmasterquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:19 schreef stevengerrard het volgende:
hmmm zie alleen maar een draaiende cirkel in beeld
Nog volop kaartjes..volgens TM danquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef PabloLopez het volgende:
pest nog steeds geen geld op mijn wirecard, heb wel presalecode
maar de kaartjes zullen nu wel weg zijn me dunkt![]()
dat wordt vrijdag proberen
Oja, nu heb jij ze ook he?quote:
als ik er 1000 EUR per kaart voor krijg zijn ze bij mij ook weg!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef denthemen het volgende:
Ze hadden gewoon 2 kaarten per code moeten doen... Dan hadden mensen veel meer kans en had je meer code's kunnen verzenden.. Nu zullen ook veel kaarten in handen komen van die vieze handelaren
Jaaaaquote:
Rnnz, dit is je kansquote:
Damnquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:39 schreef Niek. het volgende:
Weer uit de wachtrij gegooid zonder duidelijke reden.
Pff echt, al bijna 3 uur gewoonquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:41 schreef Rnnz het volgende:
Wederom in de wachtrij.
Your wait time is approximately 15 minutes or more
Lijkt me sterk dat dat uitmaakt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef denthemen het volgende:
Hebben jullie het al op een andere computer geprobeerd??
Nah, ik denk dat ik zometeen ga slapen als ik er nu niet door kom. Ben echt moe en heb dikke wallen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pff echt, al bijna 3 uur gewoon![]()
Ik ga ervan door. En wanneer ik vanmiddag weer terug ben, dan wil ik lezen dat jij een kaartje hebt Rnnz (en ook de anderen hoor)
Succes!!!
Je hebt nog helemaal niet geslapen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:43 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik zometeen ga slapen als ik er nu niet door kom. Ben echt moe en heb dikke wallen.
Lol, jawel, maar vrij kort. Moest ineens vroeg gaan slapen terwijl ik de nacht ervoor rond 2 uur sliep en 11 uur wakker werd. Iets met ritme en zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niet geslapen?![]()
Je loopt een beetje achter.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn er nog meer mensern die nog geen code hebben?
Vuule achterbakse t*****r ben jequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:19 schreef mmetje41 het volgende:
Belachelijk...!!!!hoezo dat king of pop zegt"oh een vriendien is ook al bezig voor jou en ik kon mijn code gebruiken...dus met andere woorden zegt.....vul dat zelf maar in!
Maare ik heb ze 18 juli en ga lekker mijn verjaardag daar vieren en een weekje Londen....
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Rnnz het volgende:
IK HEB ZE, IK HEB ZE, IK HEB ZE, IK HEB ZE, IK HEB ZEEEEEEE!!!!!!!!!
Twee tickets, woensdag de 22e, BK408!!!!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vuule achterbakse t*****r ben je![]()
Die code werkt gewoon 1x, dus al probeer je het 100 keer.... zolange je niet betaalt is hij geldig.
En aangezien KingOfPop niet KON betalen maakt het dus geen ruk uit.
quote:
Ik was eerst!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef marcovb73 het volgende:
uh, verder nog iemand een code over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |