quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Rnnz het volgende:
Lol, en het grappige is: hij heeft geen creditcard dus kan ze niet eens kopen.
XD
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef KingOfPop het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ja dat kan dus niet he. Die code kan maar vanaf een ip gebruikt wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef mmetje41 het volgende:
KIng of pop wat ben jij nou allemaal aan het doen..???Ben je het nou zelf ook aan het proberen lekker dan dan is die code 5 keer gebruikt,heb nog twee mensen die het aan het proberen zijn voor mij...
Uh ik ben om kwart over acht begonnen, neem aan dat jij toen al lang begonnen was.. Dus dat ie code nog deed vind het heel verrassendquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:11 schreef mmetje41 het volgende:
Ja maar vind dit wel lullig ...WIJ HADDEN EEN AFSPRAAK!!!! weet je nog wel en dan vraag je 3 keer of ik te vertrouwen ben....ik wel maar jij niet geloof ik....je hebt die hele code verziekt die mag je maar één keer gebruiken....!!!!
Ik zat net op 1 minuutquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Your wait time is approximately 3 minutes
Wat maakt dat uit, jij hebt als eerste die code gebruikt, bij mij moest ie helemaal niets doen. En hij deed ook niets.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:13 schreef mmetje41 het volgende:
En als jij het nou ook aan het proberen bent..zoals je zegt...en wat je aan mij zou overlaten...hoe wil je dat dan verklaren?????
2 vriendinnen ook, toe maar, en dan heb ik het gedaan terwijl ik een KWARTIER later ben begonnen dan jij?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef mmetje41 het volgende:
Hoor es even ik ben om 8 uur begonnen,en twee vriendinnen van mij zijn om 8.15 begonnen,maar waarom heb jij die code gebruikt dan...????????????????
Ik zit nu weer op 50 ofzo, site werkt toch niet hier.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:17 schreef mmetje41 het volgende:
Nou je zat op een paar minuten dus doet hij het wel en heb je hem wel gebruikt!!! of ben ik gek dan
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
2 vriendinnen ook, toe maar, en dan heb ik het gedaan terwijl ik een KWARTIER later ben begonnen dan jij?
whuuuuuutttttttttttttttttttttttttttquote:Michael Jackson
The O2
London,
Wed 22 Jul 2009, 18:30
2 PRESALE TICKET BK 107 AA 224 - 225
Had er ook geen, kwam dat nummer tegen, even gebeld en kwam er toen achter dat je alleen met een o2 code via de telefoon kan bestellen. En die jongen vertelde me meteen dat de Zaterdag en Zondag zijn uitverkocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef moi80 het volgende:
thanx voor de tip niek, heb jij nog een o2 code? ik heb alleen de andere presale code met letters erin
Dan zie ik jou de 22equote:
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Cybart het volgende:
DAMN happy nu
wel zitplaatsen, maar toch !!!!
Het zijn toch allemaal zitplaatsen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Cybart het volgende:
DAMN happy nu
wel zitplaatsen, maar toch !!!!
Gewoon even bij een concertdatum kijken op TMquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Cybart het volgende:
waar kan je dat checken wat je plaatsen zijn?
Volgens mij is het ook al lang uitverkocht. Ik bedoel, ruim anderhalf uur, slechts een paar duizend kaarten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef glashalfvol het volgende:
Mensen gewoon blijven proberen, er haken ook nog duizenden mensen af nu die denken geen kaarten te kunnen krijgen..
Ongelofelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Fluxi het volgende:
Whoei,
Ik kom net me bed uitrollen. Vul die code in en heb maar 1 minuut wachttijd
4 kaarten in vak 106 op 22 juli
Ja dat dacht ik ook, terwijl mijn broertje met dezelfde code al de hele ochtend bezig was wat niet lukken wou.quote:Ongelofelijk.
bij mij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trouwens, ik probeerde steeds 4 kaarten. Toen gaf ie steeds >15 min aan. En hij ging steeds niet verder na aftellen enzo. Toen maar 2 kaarten geprobeerd en toen binnen 2 min had ik het geregeld~
Netjes,quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Fluxi het volgende:
Whoei,
Ik kom net me bed uitrollen. Vul die code in en heb maar 1 minuut wachttijd
4 kaarten in vak 106 op 22 juli
Ik heb hem wel nodig maar heb nog geen contact kunnen krijgen, sorry. Ik probeer sowieso 4 kaarten te kopenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:45 schreef Rnnz het volgende:
Denthemen? Hoe zit het met jou? Heb jij die code die ik heb je gegeven nog nodig, of gaat dat anders vanwege rolstoelplaatsen die je nodig hebt?
Als jij hem niet nodig heb wil ik die link toch nog proberen (alleen als jij hem niet nodig hebt).
Yups echt te gekke plaatsen. Had dit echt niet verwachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:46 schreef glashalfvol het volgende:
[..]
Netjes,
je zit recht tegenover het podium dus.
Geen sorry, ik heb je de code gegeven dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb hem wel nodig maar heb nog geen contact kunnen krijgen, sorry. Ik probeer sowieso 4 kaarten te kopen
Kan ik begrijpen ivm met hoogtevrees (heb ik ook) Maar ik heb toch maar alles op best available gezet, omdat je anders je kans op kaarten zo veel minder maakt. Dat kan mij m'n hoogtevrees dan maar niet deren hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:51 schreef moi80 het volgende:
Iemand die het met mijn code wil proberen voor 2 kaarten voor mij? Data maakt niet uit, alleen 24/26/28 juli kan ik niet, de eerste 7 wel. En ik wil onderste ring kaarten, de bovenste ring vind ik niet zo fijn met hoogtevrees
Zelfde geprobeerd, helpt niet veel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:53 schreef klusmeister het volgende:
Daar gaan we weer! 10 minuten, ik probeer het nu eens in explorer ipv firefox, wie weet helpt het een beetje??
Ik ook in vak 107, rij Dquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik sta/zit er bijna recht tegenover![]()
There was a problem processing your request.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:53 schreef DancePlaza het volgende:
Your wait time is less than 1 minute
Nee je zit echt helemaal alleen in vak Bquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef earthquake het volgende:
Hehe zit lekker in het B vak (Floor Seating)... Nog meer mensen? Of ben ik de enige?!
Nice!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:57 schreef Cybart het volgende:
Seat location: section BK 106, row G, seats 201-202
kaartje voor de after partyquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:00 schreef klusmeister het volgende:
Wat was dat eigenlijk wat je onderaan extra kon bestellen voor 10 pond?
Beter!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:56 schreef glashalfvol het volgende:
[..]
Nee je zit echt helemaal alleen in vak B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |