quote:
Leugens. Je hebt net Yemekteyiz lopen kijken, daarom was je te laat met het openen van een nieuw topic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:30 schreef Min-e het volgende:
Ik kijk nooit Turkse tv, voornamelijk omdat als het niet verschrikkelijk lang wordt uitgebeeld allemaal, ik me er kapot aan erger.
Dus IHVK: dit kan nooit mijn kloon zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En ik denk niet dat ik je opmerking waardeer.
Nee joh, was mijn buikdansen aan het oefenen. Ik wil jou alleen het allerbeste vermaak geven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Leugens. Je hebt net Yemekteyiz lopen kijken, daarom was je te laat met het openen van een nieuw topic.
Geen wonder dat alevieten een afkeur hebben tegen 'Turken'. Waarom de afkeer tegen alevieten?quote:The phrase mum söndü ("The candle went out") alludes to an accusation about a holy moment of some cem rituals in which twelve candles (representing the Twelve Imams) are doused with water. For centuries it has been widely spread among Sunnis to demean Alevis by accusing them of having orgies after blowing off the ritual candles.
This accusation has especially been used during the time of the Safavid-Ottoman conflict, as means to justify killing of the Qizilbash people, which were declared "infidels" by the Ottomans.
Jullie bedoel je toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee joh, was mijn buikdansen aan het oefenen. Ik wil jou alleen het allerbeste vermaak geven.
Dit is 1 discussie die ik liever niet aan ga..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:34 schreef msnk het volgende:
Hey, ik ga geen Turkse teksten lopen lezen. Dat trek ik niet
[..]
Geen wonder dat alevieten een afkeur hebben tegen 'Turken'. Waarom de afkeer tegen alevieten?
Mee eens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:34 schreef Yel het volgende:
Yemekteyiz is n rot programma.. Ze zijn echt onbeschoft tegen elkaar.. God zeg..
Proestquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee joh, was mijn buikdansen aan het oefenen. Ik wil jou alleen het allerbeste vermaak geven.
Das kunst.. Kan je het goed? Vind dat n genot om naar te kijken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou ja. Het is een stroom binnen de Islam. Het zijn veelal Turken. Ik ben best benieuwd waarom die stromingen zo ontzettend tegen elkaar ingaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:35 schreef Yel het volgende:
[..]
Dit is 1 discussie die ik liever niet aan ga..
Wil je dit echtKan heel fout lopen heb ik vaak gemerkt..
Hetgeen je niet kent, is eng. Daar hou ik het maar op.
Mijn mening is gevormd na dat ik die aflevering had gezien. Zo fout! Je water stinkt naar schimmel, hoe heb je je tafel nou versierd etc. Zielig gwoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Mee eens.
Smakelijk Eten vind ik dan weer veel beter. Ik zag laatst wel een aflevering van Yemekteyiz in Duitsland. Waren ze in het huis van een man wat AKELIG veel op een nicht leek.
Een Turks-Dutise man, 40, die aan buikdansen doet! De manier van lopen, praten, kleden. Typisch homo. Maar men was daar niet openlijk over, dat vond ik wel jammer hehe.
Zo dan, ze ken ook nog redelijk goed turks. Nu gaan we zeker weten zo'n nachtje doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:32 schreef Yel het volgende:
[..]
http://www.hafif.org/yazi/nedir-bu-mum-sondu
Akıllının tahmini, cahilin kesin bilmesinden daha doğrudur.
Een genot om naar te kijken? Seriously?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:36 schreef Yel het volgende:
[..]
Das kunst.. Kan je het goed? Vind dat n genot om naar te kijken!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon hoofddoek legaliseren op de uni (leeftijd waarop de meisjes zelf kunnen beslissen of ze het willen dragen of niet), maar als je wilt wel verbieden in overheidsfuncties. Het gaat erom dat die meisjes een opleiding moeten kunnen genieten en dat ze niet voor een moeilijk dilemma moeten te komen staan dat ze moeten kiezen tussen school en geloof. Daarna kunnen ze in de private sector werken als ze willen. De overheid moet al haar burgers (met verschillende uiterlijkheden) in ieder geval de kans bieden om een opleiding te volgen. Wel ben ik tegen de ''kara çarşaf'' en gezichtsbedekkende kleding.
Mijn mening.
Inderdaad. De man had alles zo mooi geserveerd, alles in een record tijd af. En dan gaat men om zulk onbenullige dingen zeiken. Ja ze moeten wel hè. Maar een vier geven en zo, gaat nergens overquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:37 schreef Yel het volgende:
[..]
Mijn mening is gevormd na dat ik die aflevering had gezien. Zo fout! Je water stinkt naar schimmel, hoe heb je je tafel nou versierd etc. Zielig gwoon.
Ik deed nog een poging met "are you player", maar ik denk dat hij niet doorheeft waar ik op doel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zo, nog even en we zijn weer een paar dagen van ClioSporT af
Het woord vrijheid is je vreemd of niet? Wat een hoop bullcrap bij elkaar zeg. De overheid die op basis van een lap stof gaat bepalen of ik wel of niet naar de uni mag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef trifko het volgende:
[..]
Mensen die een hoofddoek dragen zijn sowieso achterlijk, helemaal als je bedenkt dat er meisjes zijn die hun opleiding niet voortzetten omdat ze op school geen hoofddoek mogen dragen.. je verkiest een hoofddoek (dat volgens mij niet eens in de koran staat dat je het moet dragen) boven je opleiding, hoe dom kan je zijn, middeleeuws dom. als je thuis of op straat een hoofddoek wil dragen fijn voor je, waarom zijn die chicks bang om hun hoofddoek af te doen op school, dat ze dan gelijk aangerand of verkracht worden. nog achterlijker zijn die meisjes die een pruik over hun hoofddoek doen..terwijl ze met een pruik juist geiler eruit zien en meer op een natasja lijken..
zo stom dat ze zelf niet eens weten waar die hoofddoek voor staat, ze denken als ik mijn eigen haren verberg dan is het wel goed.. wrong dan moet je ook die pruik van je onder een hoofddoek stoppen.. schoonheid zit hem nou eenmaal in de haar of het van jou is of een pruik.
![]()
Mijn mening.
Goed, daar gaan we dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja. Het is een stroom binnen de Islam. Het zijn veelal Turken. Ik ben best benieuwd waarom die stromingen zo ontzettend tegen elkaar ingaan.
Ik hoorde wel iets over dat bepaalde stromingen niet bidden of zo, maar dan houdt het ook op. Niets dat op orgies, en doodsverwensingen e.d gingen in ieder geval. Daarom vind ik dit zo vreemd..
en nadat de lichtjes uit gaan is alles weer gemengd..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:41 schreef Yel het volgende:
[..]
Maar wij zijn eng.. Want na onze vastenperiode komen wij in een ruimte met mannen en vrouwen (gescheiden) en wordt er een Cem gehouden.
boerkas en niqaab allemaal geweldigquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het woord vrijheid is je vreemd of niet? Wat een hoop bullcrap bij elkaar zeg. De overheid die op basis van een lap stof gaat bepalen of ik wel of niet naar de uni mag.
Ja.. Ik bedoel dit niet sexueel ofzo. VInd het heel mooi gewoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een genot om naar te kijken? Seriously?
Het komt bij mij heel primitief over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:43 schreef Yel het volgende:
[..]
Ja.. Ik bedoel dit niet sexueel ofzo. VInd het heel mooi gewoon.
Ja nou weet ik nog nietsquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:41 schreef Yel het volgende:
[..]
Goed, daar gaan we dan.
Het alevietisme is ontstaan na de dood van onze Profeet. Er waren wat discussies over wie de opvolger zou moeten worden. Dat is punt 1. Alevieten zijn van mening dat Hz. Ali zijn opvolger had moeten zijn.
Punt 2 is de wijze waarop alevieten het geloof praktiseren --> Eline Beline Diline Sahip Ol.
De goedheid van de mens blijkt uit de daden, manier van handelen.
Maar wij zijn eng.. Want na onze vastenperiode komen wij in een ruimte met mannen en vrouwen (gescheiden) en wordt er een Cem gehouden.
Weet je.. Ik tik dit alles niet eens met plezier.. Ik laat deze aan me voorbij gaan
meisjes met hoofddoeken durfen jongens geen hand te schudden.. lekkere sociale school wordt het dan..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat kleren die hele lichaam bedekken vooral praktische bezwaren heeft.
Allaha emanet ol. Mazzeeellll.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Namus bekcisimisin lan, yaylan git.. Weet je wel wat een NSB'er is
e-Kabadayi. Are you kabadayi?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Seni bozarsam 2 hafta ayakta uyursun ayagini denk al. Herseye maydonoz olma kendi isinle ilgilen bana satasma, sana satasiyorsam buyur gel kapisiriz.. Bas git simdi.
Lichtjes gaan nu uit ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Allaha emanet ol. Mazzeeellll.
Hadi git uyu.. Allah rahatlik versin.
Ik voel een BAN komen................quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Seni bozarsam 2 hafta ayakta uyursun ayagini denk al. Herseye maydonoz olma kendi isinle ilgilen bana satasma, sana satasiyorsam buyur gel kapisiriz.. Bas git simdi.
"Attractie om de man te behagen".quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het komt bij mij heel primitief over.
De turkse overheid heeft niet als taak het bevorderen van gesprekken tussen mensen van de verschillende sexen. Wel hebben zij de taak om alle mensen recht te geven op hetzelfde onderwijs. Ongeacht hun kleur of geloofsovertuigingquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:44 schreef trifko het volgende:
[..]
meisjes met hoofddoeken durfen jongens geen hand te schudden.. lekkere sociale school wordt het dan..
quote:
Hoezo, scheld ik iemand uit dan ?quote:
Tot over twee weken hequote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |