Goed, daar gaan we dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja. Het is een stroom binnen de Islam. Het zijn veelal Turken. Ik ben best benieuwd waarom die stromingen zo ontzettend tegen elkaar ingaan.
Ik hoorde wel iets over dat bepaalde stromingen niet bidden of zo, maar dan houdt het ook op. Niets dat op orgies, en doodsverwensingen e.d gingen in ieder geval. Daarom vind ik dit zo vreemd..
en nadat de lichtjes uit gaan is alles weer gemengd..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:41 schreef Yel het volgende:
[..]
Maar wij zijn eng.. Want na onze vastenperiode komen wij in een ruimte met mannen en vrouwen (gescheiden) en wordt er een Cem gehouden.
boerkas en niqaab allemaal geweldigquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het woord vrijheid is je vreemd of niet? Wat een hoop bullcrap bij elkaar zeg. De overheid die op basis van een lap stof gaat bepalen of ik wel of niet naar de uni mag.
Ja.. Ik bedoel dit niet sexueel ofzo. VInd het heel mooi gewoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een genot om naar te kijken? Seriously?
Het komt bij mij heel primitief over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:43 schreef Yel het volgende:
[..]
Ja.. Ik bedoel dit niet sexueel ofzo. VInd het heel mooi gewoon.
Ja nou weet ik nog nietsquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:41 schreef Yel het volgende:
[..]
Goed, daar gaan we dan.
Het alevietisme is ontstaan na de dood van onze Profeet. Er waren wat discussies over wie de opvolger zou moeten worden. Dat is punt 1. Alevieten zijn van mening dat Hz. Ali zijn opvolger had moeten zijn.
Punt 2 is de wijze waarop alevieten het geloof praktiseren --> Eline Beline Diline Sahip Ol.
De goedheid van de mens blijkt uit de daden, manier van handelen.
Maar wij zijn eng.. Want na onze vastenperiode komen wij in een ruimte met mannen en vrouwen (gescheiden) en wordt er een Cem gehouden.
Weet je.. Ik tik dit alles niet eens met plezier.. Ik laat deze aan me voorbij gaan
meisjes met hoofddoeken durfen jongens geen hand te schudden.. lekkere sociale school wordt het dan..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat kleren die hele lichaam bedekken vooral praktische bezwaren heeft.
Allaha emanet ol. Mazzeeellll.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Namus bekcisimisin lan, yaylan git.. Weet je wel wat een NSB'er is
e-Kabadayi. Are you kabadayi?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Seni bozarsam 2 hafta ayakta uyursun ayagini denk al. Herseye maydonoz olma kendi isinle ilgilen bana satasma, sana satasiyorsam buyur gel kapisiriz.. Bas git simdi.
Lichtjes gaan nu uit ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Allaha emanet ol. Mazzeeellll.
Hadi git uyu.. Allah rahatlik versin.
Ik voel een BAN komen................quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Seni bozarsam 2 hafta ayakta uyursun ayagini denk al. Herseye maydonoz olma kendi isinle ilgilen bana satasma, sana satasiyorsam buyur gel kapisiriz.. Bas git simdi.
"Attractie om de man te behagen".quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het komt bij mij heel primitief over.
De turkse overheid heeft niet als taak het bevorderen van gesprekken tussen mensen van de verschillende sexen. Wel hebben zij de taak om alle mensen recht te geven op hetzelfde onderwijs. Ongeacht hun kleur of geloofsovertuigingquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:44 schreef trifko het volgende:
[..]
meisjes met hoofddoeken durfen jongens geen hand te schudden.. lekkere sociale school wordt het dan..
quote:
Hoezo, scheld ik iemand uit dan ?quote:
Tot over twee weken hequote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |