Ik zal eens even kijken of ik tijd heb morgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:18 schreef Yel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Doe he tlekker zo tussen 9 en 17 uur als je wilt. Economische crisis, ik zit in de sector dat het hardst is getroffen, dus heb toch geen zak te doen
Dacht ik al.. Alleen een ras echt Adanali komt met hem aanquote:
je lijkt wel een wijf..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:20 schreef IHVK het volgende:
Ik kijk veel dizi's.![]()
Adanali, Canim Ailem, Papatyam.
Ik vraag me af of dat probleem alleen bij Turken heerst. Volgens mij is dit verhaal vooral mens eigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:18 schreef Min-e het volgende:
We zijn nu eenmaal Nederlanders, dus sowieso vreemd in Turkije. En Turken zijn niet zo voor vreemd helaas, vinden ze enigszins bedreigend.
Maar dat is vast ook niet toe te rekenen, als je de geschiedenis van het land bekijkt.
Dus je begrijpt nieuweling (ha nu kan ik dat eens zeggen!), met een beetje begrip en interesse is alles wel te verklaren.
Alamanci zeiden ze in het dorp..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:20 schreef msnk het volgende:
Ik weet het niet hoor. Nederlanders noemen je een Turk, vanwege je rare naam. En de Turken noemen je een Duitser.
Kurtlar Vadisi?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:20 schreef IHVK het volgende:
Ik kijk veel dizi's.![]()
Adanali, Canim Ailem, Papatyam.
Adanali is dan ook echt de enige Turkse serie die ik bekijk. Best goede shit, alleen weten ze stukjes uit te rekken a lá Dragonball Zquote:
Yel is niet zo nieuw als je denkt hoor..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het.
Wat moet ik doen.![]()
Yel is een klown van Min-e zodat ze niet nieuw lijkt!
Ik erger me kapot aan dat acteertalent man. En het script is zo doorzichtig.... niet normaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook jarenlang niet. Ik had een moment van zwakte.
Uitrekken van Adanali is inderdaad tot een kunst verheven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Adanali is dan ook echt de enige Turkse serie die ik bekijk. Best goede shit, alleen weten ze stukjes uit te rekken a lá Dragonball Z
ken je vast wel
Daarom, allemaal voor het behoud van de soort. Eigenlijk valt alles in het leven altijd terug te voeren op de meest basale processen. Is mijn bescheiden mening althansquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat probleem alleen bij Turken heerst. Volgens mij is dit verhaal vooral mens eigen
Dur.. Dizi dedin.. Hoe heet die Dizi met die knappe man en die mooie net zwangere vrouw die in 1 huis wonen met haar 2 kinderen en bij hem op de zaak werkt, met die schoonmoeder die de vorige aflevering (gisteren) tegen die kinderen zei, stuur een smsje met spa, en toen overstapte naar de zin: jullie blijven hier niet lang meer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het.
Wat moet ik doen.![]()
Yel is een klown van Min-e zodat ze niet nieuw lijkt!
Er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan dat acteertalent man. En het script is zo doorzichtig.... niet normaal
Ik ben het helemaal met je eens Min-e. Zo wel al het kwaad in de wereld als al het goed in de wereld zit in de mensquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Daarom, allemaal voor het behoud van de soort. Eigenlijk valt alles in het leven altijd terug te voeren op de meest basale processen. Is mijn bescheiden mening althans
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:24 schreef Yel het volgende:
Zit niet meer Stuck hoor..Maar bedankt voor je zorgen!
Eigenlijk heb je gelijk, ik word schijtziek van de reclames als ik één keer per week die decoder aanzet om Kurtlar Vadisi te kijken.quote:
Son Baharquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:23 schreef Yel het volgende:
[..]
Dur.. Dizi dedin.. Hoe heet die Dizi met die knappe man en die mooie net zwangere vrouw die in 1 huis wonen met haar 2 kinderen en bij hem op de zaak werkt, met die schoonmoeder die de vorige aflevering (gisteren) tegen die kinderen zei, stuur een smsje met spa, en toen overstapte naar de zin: jullie blijven hier niet lang meer?
Ik ook niet. Turkse TV is flink verpauperd de laatste jaren.quote:
Kurtlar Vadisi is dan ook meer reclame dan zentijd volgens mij. Vanwege de enorme kijkcijfers.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, ik word schijtziek van de reclames als ik één keer per week die decoder aanzet om Kurtlar Vadisi te kijken.
JIJ WAS MAN TOCH... heheeeehhee! Guldum...!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Son Bahar![]()
Damn, dat is dus een voorbeeld van een kutdizi trouwens.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef Yel het volgende:
[..]
Jou mag ik wel..... Op n irritante manier.
Dat weet ik dan gelukkig weer niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:27 schreef Yel het volgende:
[..]
JIJ WAS MAN TOCH... heheeeehhee! Guldum...!!!
Wanneer komt die dizi precies.. ik kom em altijd net te laat tegen met zappen.
Ben het met je eens. Het is te erg dat zij geen eigen keuzes kunnen maken, maar gedwongen worden te kiezen tussen geloof en toekomst.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon hoofddoek legaliseren op de uni (leeftijd waarop de meisjes zelf kunnen beslissen of ze het willen dragen of niet), maar als je wilt wel verbieden in overheidsfuncties. Het gaat erom dat die meisjes een opleiding moeten kunnen genieten en dat ze niet voor een moeilijk dilemma moeten te komen staan dat ze moeten kiezen tussen school en geloof. Daarna kunnen ze in de private sector werken als ze willen. De overheid moet al haar burgers (met verschillende uiterlijkheden) in ieder geval de kans bieden om een opleiding te volgen. Wel ben ik tegen de ''kara çarşaf'' en gezichtsbedekkende kleding.
Mijn mening.
Dat is ook een van de redenen waarom ik nooit turks nieuws kijk. Alle bullshit is wereldnieuws terwijl het echte nieuws ergens in de laatste minuten wordt geproptquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:26 schreef trifko het volgende:
het enigste wat ik mij van schotels kan herinneren is het nieuws dat echt sensationeel wordt gebracht..
FLASH FLASH FLASH
OLAY OLAY OLAY
AZ SONRA...
Adanali huist toch wel goede acteurs. Vooral die twee criminelen die al weken aan mekaar vast zitten, weet hun namen nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Behalve het oude avrupa yakasi
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:28 schreef ClioSporT het volgende:
Wanneer houden we een mum sondu gecesi ?
Haiquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:28 schreef ClioSporT het volgende:
Wanneer houden we een mum sondu gecesi ?
Uur ? Ben er net.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:29 schreef Yel het volgende:
[..]
HaiMoest je er nu werkelijk een uur over doen om met zon standaard zin te komen
Negeren dan maar?..
Mee eens. In Frankrijk geldt het tegenovergestelde trouwens, op de lagere en de middelbare school is het verboden en op de universiteit worden meiden geacht hun keuzes zelf te kunnen maken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon hoofddoek legaliseren op de uni (leeftijd waarop de meisjes zelf kunnen beslissen of ze het willen dragen of niet), maar als je wilt wel verbieden in overheidsfuncties. Het gaat erom dat die meisjes een opleiding moeten kunnen genieten en dat ze niet voor een moeilijk dilemma moeten te komen staan dat ze moeten kiezen tussen school en geloof. Daarna kunnen ze in de private sector werken als ze willen. De overheid moet al haar burgers (met verschillende uiterlijkheden) in ieder geval de kans bieden om een opleiding te volgen. Wel ben ik tegen de ''kara çarşaf'' en gezichtsbedekkende kleding.
Mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |