slaap lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:35 schreef koei het volgende:
Nouja, dan ga ik maar slapen! Weltrusten allemaal!
Koei, kom je me nog een verhaaltje voorlezen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:35 schreef koei het volgende:
Nouja, dan ga ik maar slapen! Weltrusten allemaal!
Why the name change?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik dacht ik stel me ff voor
Rkatier Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met Aquila.
En nu straal bezopen. Val me er me morgen maar mee lastig. Ik ga nu naar bed
Ik had geen zin meer onder mijn achternaam te posten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:39 schreef lennartb.nl het volgende:
Waarom post je onder die account remKo?
Ook goedemorgen. ZO ik ga ff eten en dan naar me werkquote:
Zo je bent veel blijer en opgewekterquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. ZO ik ga ff eten en dan naar me werkLaterz
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:19 schreef Reintji het volgende:
Ik hoop deze week nog even met een nieuwe x-ray verrassing te komen.
Een furby?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:19 schreef Reintji het volgende:
Ik hoop deze week nog even met een nieuwe x-ray verrassing te komen.
ik vind het anders ook geen probleem om een film met hem als acteur te zienquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef Laniboekje het volgende:
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. (usericon moet nog toegevoegd worden)
DAMN RIGHT!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik vind het anders ook geen probleem om een film met hem als acteur te zienKleding mag hij van mij dan wel weer aanhouden.
quote:#881388 +(1182)- [X]
Helrich: so i was at the diner this morning, and i was really hungry.
Helrich: i got a big plate of scrambled eggs and started eating them super fast
Helrich: when i stopped to breathe, half the plate was gone and i shouted DOMINATING!!!
Helrich: everyone in the diner stopped what they were doing and stared at me for along time until someone from across the room shouted HUMILIATION!!!
Helrich: I gotta stop playing Quake.
quote:
Zijn één-na-beste stukje acteerwerk inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Reintji het volgende:
American Psycho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Megan Fox ook niet, wat is je punt?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Megan Fox ook niet, wat is je punt?
quote:Today, my cat got into the bathroom while I was changing my tampon. As I was throwing the applicator away, I felt a sharp pain around my vagina; I looked down to find him swatting at the tampon string. FML
Invasion of the pussy snatchers?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:32 schreef Tain het volgende:
http://www.fmylife.com/miscellaneous/263431
[..]
Waar? Bij Introducing Baby to pets?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:40 schreef Poit het volgende:
Nu zie ik waar het fout is gegaan bij AQuila..
Laat ze dan maar eerst kijken naar de wapenverzameling van papa en of die gast er makkelijk bij kon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:22 schreef Poit het volgende:
[upd] Doden bij schietpartij Duitse school
Even los van de tragedie die hier af heeft gespeeld.
Ben benieuwd hoe de anti gamewereld hier op zal reageren aangezien duitsland behoorlijk streng is, men mag daar in games niet op mensen schieten, er mag geen rood bloed zijn, dat soort shizzl.
Wat jullie?
ik weet hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:00 schreef Poit het volgende:
In het bericht staat dat z'n pa een sportschutter is. Dan krijg je vrij makkelijk een vergunning.. In Nederland hetzelfde. Wordt lid van een schietschool, ga daar minimaal een jaar naartoe en je kan een vergunning aanvragen. Gewoon een wapen in je huis. Voorwaarde is dat je je wapens en ammunitie beide in een verschillende kluis opbergt.
Beetje jammer dat je in nederland hem niet volautomatisch mag gebruiken...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef Tain het volgende:
[..]
ik weet hetMijn vorige baas had een wapenvergunning en o.a. een AK47 thuis
half uurtje werk ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je in nederland hem niet volautomatisch mag gebruiken...
Al is er weinig voor nodig om hem zo te krijgen
Jongens, het was me een genoegen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga verder onder een andere naam. Jongens, het was me een genoegen.
Kom je hier nog in terug?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
Je avatar blijft neem ik aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je avatar blijft neem ik aan.Heel simpel bij mij: rkatier is me eigen naam. Die wil ik gewoon niet meer gebruiken. Ik snap niet waarom sommigen er zoveel achter zoeken. Ik noem verder geen namen. Nee ook jouw naam niet AQuilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Schitterend die kerel is echt tering gek gewoonquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:50 schreef Poit het volgende:
Ik heb voor een keer naar AQuila geluisterd en de rijdende rechter gekeken.. Hilarisch die vent
Ik zocht er niets achter Pettigrew81, ;-) vond het opvallend dat er een groot aantal mensen hun usernaam veranderd. That'allquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heel simpel bij mij: rkatier is me eigen naam. Die wil ik gewoon niet meer gebruiken. Ik snap niet waarom sommigen er zoveel achter zoeken. Ik noem verder geen namen. Nee ook jouw naam niet AQuila
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heel simpel bij mij: rkatier is me eigen naam. Die wil ik gewoon niet meer gebruiken. Ik snap niet waarom sommigen er zoveel achter zoeken. Ik noem verder geen namen. Nee ook jouw naam niet AQuila
Ik zag jou laatst al onder je achternaam posten volgens mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
Wie nog meer dan? Roddels en achterklap willen we!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik zocht er niets achter Pettigrew81, ;-) vond het opvallend dat er een groot aantal mensen hun usernaam veranderd. That'all
Sorry, verder niemand...quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:00 schreef koei het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Roddels en achterklap willen we!
Of in iedergeval Lani en ik, als vrouwen zijnde
En hoelang blijft je sig zo?quote:
Tot ik hem zat benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drumroll....
neequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Fuuuucking vet weer Reintji![]()
![]()
![]()
Als ik een keer een leuk object heb kan je die dan ook doen?Voor als ik een keer iets tofs wil hebben voor m'n gekke kunstopleiding. Xray's zien er meteen al fucking vet uit
quote:
Anytime manquote:Als ik een keer een leuk object heb kan je die dan ook doen?Voor als ik een keer iets tofs wil hebben voor m'n gekke kunstopleiding. Xray's zien er meteen al fucking vet uit
You wanna have a hard-off?quote:
PM'enquote:
Fallen dan? Die kan Ill Niño ook wel waarderen denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef koei het volgende:
We hebben een avondje Poit vrij Lennie
En toffe scans Reintji! X-rays zijn sowieso tof!
Kankermongool ben je ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Reintj kun je een keer die dooie pleuris kat van Edje onder de X-ray leggen! Zo met de kabels nog om zijn nek gebonden
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef Misan het volgende:
[..]
omdat jij toffe users aantrekt koei
ja echt
die weten zelf toch ook dat ze geen reet aan halo wars hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:06 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Toffe users hebben toch niets aan Halo Wars op hun PS3?
Dat kon ik toch ook al met jou? Of moest ik dan meedoen aan je wedstijd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef koei het volgende:
Maar je kan wel gratis naar Madame Tussauds Poit! Zelfs als je een PS3 hebt!
Ik trek me d'r niet zoveel van aan.. Noem het gewoon onwetendheid.. Kan hij niets aan doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:10 schreef koei het volgende:
Noem je Poit nou niet tof Misan![]()
![]()
Poit! Misan noemt je niet tof!
die had ik nog niet eens gezien koeiquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:16 schreef koei het volgende:
Ik ben blij dat ook jij je aan je OP-stukje houdt Misan
oh...quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:14 schreef koei het volgende:
ja, daar was mijn prijsvraag voor natuurlijk!
"Waar Poit aanwezig is heerscht hij"quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef Misan het volgende:
"Waar onwetendheid heerst is ware vrede onmogelijk."
- Dalai Lama
In dat geval: ik ga naar bed, ik moet immers wel fris en fanatiek op me werk verschijnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:16 schreef koei het volgende:
Ik ben blij dat ook jij je aan je OP-stukje houdt Misan
ditoquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In dat geval: ik ga naar bed, ik moet immers wel fris en fanatiek op me werk verschijnen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit zou het wel vet vindenWaar is Poit?
DJOED!!quote:
quote:
Bij de meesten begint die vrijdag middag pasquote:
ik heb morgen vrij genomenquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bij de meesten begint die vrijdag middag pas
En die van mij zaterdag avond
Toe maarquote:
Wie, kempi?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik hoef hier trouwens neem ik aan niet de Huilende Rappers te vermelden?
Ik heb de hele volgende week vrij genomenquote:
lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb de hele volgende week vrij genomen
Hee tof die ga ik dit weekend zien in Tivoliquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je bent een baas Poit! Muziek is echt te lachen
Beheers je Edje dit gaat te ver!quote:
Jij gaat niet te ver wil je zeggen ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beheers je Edje dit gaat te ver!
Ik begeef me vaak op die dunne lijn tussen nog net oke en te ver maar ik ga er niet overheen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij gaat niet te ver wil je zeggen ?
Je ging er wel over heen. Mij zal je er niet meer over horen, maar dit zal ik wel onthouden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik begeef me vaak op die dunne lijn tussen nog net oke en te ver maar ik ga er niet overheen!
Om die kat was nep dus iets er over zeggen kan niet te ver gaan
Vergeven maar niet vergeten dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je ging er wel over heen. Mij zal je er niet meer over horen, maar dit zal ik wel onthouden.
Jij bent gewoon altijd irritant en vervelend dan krijg je dat op een gegeven moment hèquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik begeef me vaak op die dunne lijn tussen nog net oke en te ver maar ik ga er niet overheen!
Om die kat was nep dus iets er over zeggen kan niet te ver gaan
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vergeven maar niet vergeten dus?
Edje en aqtje sitting in a treequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik noem het onthouden en zo snel mogelijk terug pakken.
Wraakacties gaan te verquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee.
Ik noem het onthouden en zo snel mogelijk terug pakken.
waarom heb je nooit een vredespijp aan mij gegeven. Chinees eten zou een mooi gebaar zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
Edje als een soort van vrede's pijp wil ik jou een krabpaal geven!
Echte Groningersquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je bent een baas Poit! Muziek is echt te lachen
Die heb ik vorig jaar op Noorderzon gezien hier. Was best lachequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:40 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Slagmalsklubben dan !
Ze hebben iets met nintendo deuntjes !
sterktequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:12 schreef Fallen het volgende:
*zucht*
mehn wat heb ik beroerd geslapen.... had ook al 2 uur geleden op mijn werk moeten zijn....![]()
![]()
![]()
heb ook nog knallende koppijn, dus dit wordt een leuke dag.
Dat laatstequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:34 schreef Misan het volgende:
[..]
lekker
Nog op vlapkantie ofzo?
of gewoon thuis een beetje bier drinken op de bank?
Yeah ze zijn tof!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:40 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Slagmalsklubben dan !
Ze hebben iets met nintendo deuntjes !
Jepraattegenjezelfquote:
Je bent gewoon een ouwe lul die niet meer met zijn tijd mee gaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Was ik gewoon alweer dit topic kwijtLul hem eens niet zo snel vol steeds
vandaar dat ik 'm ook steeds kwijt benquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ouwe lul die niet meer met zijn tijd mee gaat![]()
Jij bent de 40 al gepasseerd, ik nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ouwe lul die niet meer met zijn tijd mee gaat![]()
Maar geestelijk kijk ik nog naar meisjes van 18quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent de 40 al gepasseerd, ik niet
Oh maar dat hebben we zeker wel gemeenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar geestelijk kijk ik nog naar meisjes van 18![]()
Dus samen kijken we naar vrouwen van 36quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh maar dat hebben we zeker wel gemeen
fixed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus samen kijken we naar alle lekkere vrouwen onder 36![]()
quote:
Ik doe niet aan leeftijdsdicrimitatie!quote:Dus samen kijken we naar alle lekkere vrouwen
Dan verwacht ik Halo Wars volgende week uitgespeeld en wel weer terug natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:28 schreef koei het volgende:
[..]
Dan verwacht ik Halo Wars volgende week uitgespeeld en wel weer terug natuurlijk!
Ik heb hem net op de bus gegooid
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef koei het volgende:
Lennie!
Je moet even naar My Bloody Valentine 3D gaan en mij vertellen of de film de moeite waard is en niet te eng
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zal mn vriendin wel als engheidsmeter gebruiken![]()
Heul niet!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hé, das gek, de mijne is toffer
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/SD_NL.png]afbeelding ] [/url]
quote:
quote:
Wie bén je?quote:
haquote:
quote:
Dat klilnkt godver een partij lekker!! Feestje bij jou thuisquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Die heb ik net in KLB al geziencheck ook die chimpansee op een segway
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat klilnkt godver een partij lekker!! Feestje bij jou thuis
Waarom de neuk moet je nou weer in Groningen wonen.. Weet je hoe ver dat fietsen is vanaf hier???quote:
Jij woont in kaasstad, dat is pas belachelijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom de neuk moet je nou weer in Groningen wonen.. Weet je hoe ver dat fietsen is vanaf hier???
Jonguuuh, niej fokken met Gouda CITY JEWAITZ!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jij woont in kaasstad, dat is pas belachelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguuuh, niej fokken met Gouda CITY JEWAITZ!!!Gouda is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Om AQ geen rare dingen te leren doe ik het met *, **** haar, en *** op haar gezicht en ze piept wel andersquote:
Eens!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Eens!
En dit is mn enige palm, verder heb ik nog wel 6 halve liters albert heijn pilsener
Aaaaight waar ga je heen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef Reintji het volgende:
Hey, ben even een weekje weg. de 23e nieuwe x-rays!
Doe het rustig aanquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef Reintji het volgende:
Hey, ben even een weekje weg. de 23e nieuwe x-rays!
Heb je wat over voor mij??quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/1931849/a12-dicht-door-ongeval.html
Sorry... ik had houtsnippertjes nodig voor de rattenkooi.
Dat ongeval is like in mijn achtertuin. Vet cool.
Tuurlijk, ik heb nu immers een vrachtwagenlading vol.quote:
Ik had ook het idee dat er mensen bij ons de zaal uitliepen... want ik kan me niet herinneren dat ze terugkwamen na een 'wc-bezoekje' ofzo. Erg jammer, de film was cool.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef disjfa het volgende:
Zo. Lekker naar watchmen geweest. Grandiose reacties en niet vaak dat er een behoorlijk aantal de zaal uit lopen wegens slimme dialogen ipv lompe actie
quote:Yeahhh, I'm gonna need you to come in Sunday
Office Space is cool. Vooral die slome kerel met zijn nietmachine of whatever.quote:
quote:I'm gonna show her my 'o' face.
Ziek!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:05 schreef lennartb.nl het volgende:
2 vrienden van me zijn bezig met kaarten in piepschuim gooien. Ziek hoe hard die kaarten kunnen gaan! Craaaaazy!
Daarmee is het ook begonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ziek!
Is ook een mythbuster aflevering van trouwens.
http://www.paradiski.com/ heel vervelendquote:
Yo dank!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef koei het volgende:
Als je komt melden wanneer je afwezig bent dan ben je echt geintegreerd in de GAM SC. Gefeliciteerd Reintji!
Ja, maar dan wordt het doorlichten. Max 35x43cm voor foto'squote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef lennartb.nl het volgende:
Reintji, past een complete elektrische gitaar onder je xray apparaatje?
daar heb je zo bar weinig aan als je nog aan het werk bent. ;-)quote:
Jawel, daar word je vrolijk vanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
daar heb je zo bar weinig aan als je nog aan het werk bent. ;-)
Ga bij de plantsoenendienst 'werken'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nu al zin om elke dag in het plantsoen te zitten
Ik kijk echt veel films hoor. En soms heb ik ook wel een slechte smaak hoor. Red Dragon vind ik bijvoorbeeld helemaal tha bomb terwijl hij toch een beetje matig is voor vele anderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef Poit het volgende:
Echt een koning film.
Maar laniboef. ik wist heel niet dat jij zo'n goede smaak in films had
Ik heb iets van 700 legale dvd'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kijk echt veel films hoor. En soms heb ik ook wel een slechte smaak hoor. Red Dragon vind ik bijvoorbeeld helemaal tha bomb terwijl hij toch een beetje matig is voor vele anderen.
Maar veel oscar-films vind ik weer matig. No Country For Old Men, Benjamin Button etc. Tsja, je kijkt er wel naar maar om nou er oscars aan te geven.. Nee.
Maar de laatste film die ik gezien heb, Watchmen, vond ik onverwachts goed.
Ik heb zelf like jaren al geen DVD meer gekocht. Maar als ik naar de planken van vriendlief kijk dan denk ik dat hij ook een heel eind in die richting komt.quote:
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tain, dat zijn gewoon duizenden euro's aan films!
Heb je dan ook een CD en Games-collectie van een stuk of 700?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Jaen bleef het dan maar bij alleen een DVD collectie...
Ow dus ik heb helemaal niet zo'n overdreven collectiequote:
Ah wist niet dat dat zo heette. Maar de 3gezusters heeft gewéldige tostisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat strookje aan de zuidzijde van d'olle grieze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |