De hoorziiting was op maandag 10 november 2008. De opnames in de studio ergens eind december (22/23). In ieder geval te koud voor mevrouw Wooninck om zonder jas naar buiten te moeten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Impry het volgende:
Iemand een idee hoe lang geleden die uitzending opgenomen is?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
In ieder geval te koud voor mevrouw Wooninck om zonder jas naar buiten te moeten.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef broer het volgende:
Was dit al bekend hier? Brand bij de viswinkel.
Als het brandstichting is, ben ik benieuwd wie dat gedaan heeft.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef broer het volgende:
Was dit al bekend hier? Brand bij de viswinkel.
Als het brandstichting is, ben ik benieuwd wie dat gedaan heeft.
Hengelen is geen sport, dat is dierenmishandeling. 'Hengelsportwinkel' kan dus ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef alpeko het volgende:
Even bijdehand doen. Het is natuurlijk geen viswinkel, want daar haal je je haring, maar een hengelsportwinkel.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef broer het volgende:
[..]
Hengelen is geen sport, dat is dierenmishandeling. 'Hengelsportwinkel' kan dus ook niet.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
"Schelden doek nie snel, maar slaan wel"
Frans Brometquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb DRR altijd een leuk programma gevonden, juist omdat het "Holland-op-z'n-smalst' in zijn meest pure vorm liet zien. Het was eigenlijk een soort opvolger van het (briljante) programma "Buren" van Frans Bromet.
Je weet dat hij ook een nieuw programma krijgt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zal ook niet raar opkijken als Mr. Frank V. binnenkort ook wordt vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |