Nee joh!! André in Griekenlandquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:57 schreef MilaNL het volgende:
Nounou... op 1 staat toch nog het tuinhekje hoor..
Beuningen meen ik gehoord te hebben, dichtbij Nijmegen iig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Adfundum het volgende:
Waar kwam die vent vandaan? Dat water waar ze bij stonden is bij ons achter, aan de Waal.
Kijk die aflevering nog een keer terug en typ dat nog een keerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Florian_ het volgende:
Deze aflevering was gewoon nog beter dan die met Mevr. van den Broek en het tuinhekje
Deze was ook legendarisch hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kijk die aflevering nog een keer terug en typ dat nog een keerDie met het tuinhek is de beste aflevering OOIT
Waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kijk die aflevering nog een keer terug en typ dat nog een keerDie met het tuinhek is de beste aflevering OOIT
Gelukkig, da's een dorp in de buurt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Beuningen meen ik gehoord te hebben, dichtbij Nijmegen iig.
ISBN Nummer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef TheFrankey het volgende:
waarom staat meester visser zijn boek niet in de OP is zeker tof boek. Vol met dit soort verhalen
http://player.omroep.nl/?aflID=3830491quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?![]()
De aflevering van vanavond was ook echt hilarisch.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005982392/index.htmlquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef TheFrankey het volgende:
ik post mobiel is dus wat lastig. Onze buren heet het
"Allemaal leugens!"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef NoCigar het volgende:
Toen hij kwaad werd hield de ondertitleing op, helaas, misschien zei hij toen wel iets heel steekhoudend.
HOE DURVEN ZE!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die nu uit opwinding gaan typen dat deze aflevering beter was dan die met het tuinhekje![]()
Je hebt gelijk.quote:
Je had er wel even een hengel in kunnen soepen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef Resco het volgende:
Overigens, de meneer in kwestie deed mij nogal denken aan deze:
[ afbeelding ]
Er is vast iemand die hem wel eens tegen is gekomen en nav de uitzending die topic vindtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Je zult er maar bij in de straat wonen, buren van zijn, in je winkel krijgen, als peetoom hebben, mee getrouwd zijn, een verzekeringskwestie mee moeten afhandelen, naast zitten in een restaurant. Ik word al overspannen als ik er aan denk.
Heb je even?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had er wel even een hengel in kunnen soepen!
Dat beest moet echt kapot, die kop wekt bij mij pure agressie op!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef Resco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef Resco het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |