"Ik moet er niet aan denken dat er dieren in een dierentuin rondlopen."quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:36 schreef Crane het volgende:
Moet er niet aan denken dat er typische Fok'ers rondlopen op 'mijn' feesten.
Uh? Een dierentuin is bedoelt voor dieren, een dancefeest niet voor Fok'ers?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef MASD het volgende:
[..]
"Ik moet er niet aan denken dat er dieren in een dierentuin rondlopen."
Je spreekt jezelf tegen hier.
Je ziet jezelf echt als een hunk met casanova-trekjes he.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Uh? Een dierentuin is bedoelt voor dieren, een dancefeest niet voor Fok'ers?
Zeg jij nou maar niksquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Je ziet jezelf echt als een hunk met casanova-trekjes he.
Nee, dat heb ik al zo vaak uitgelegd. Ik ben helemaal niet supercool of een hunk. Wanneer ik zeik over mensen die 2 keer per week douchen en op hun zolderkamertje naar metal of vage rock luisteren wil dat nog niet zeggen dat ik mezelf als god zie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Je ziet jezelf echt als een hunk met casanova-trekjes he.
Hence: het zit je hoog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat het me keer op keer opvalt en ik het me nog steeds afvraag.
[..]
Beetje vreemd om het erg te vinden wanneer mensen die er een andere smaak op na houden eens een dance feest gaan bezoeken wanneer je jezelf als open minded profileert.quote:Wat heeft dat ermee te maken?
90% nog wel... Doe eens een user-inventarisatie om die bewering te ondersteunen? Volgens mij staar je je blind op de posts van maar een paar users.quote:[..]
Dat doet het dus wel, anders had hier niet 90 % op dancemuziek en hip-hop gekotst.
Veel klassieke muziek is ook zonder tekst, aardige hoeveelheid jazz ook. En het aspect wat velen zeer hoog waarderen in de rockmuziek, de solo, heeft ook geen tekst.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal inhoudsloos? Zonder tekst? Nogmaals, ik verbind er nu even geen waarde oordeel aan of het goeie muziek is of niet, maar inhoudsloos is het dan zeker.
Ik luister naar dance, indie, blues, jazz, Rammstein, folk, rock en klassiek; wat nuquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef Metro2005 het volgende:
En dance muziek bestaat nog maar net 19 jaar. dus wat is je punt?
Er is trouwens wel eens onderzoek gedaan naar een verband tussen het type persoonlijkheid en het soort muziek wat over het algemeen geluisterd wordt. Zo schijnen rockers over het algemeen aardige en introverte mensen te zijn die zich kunnen afreageren met de muziek en bv dance liefhebbers zijn juist weer wat minder aardig en extrovert. etc:
"Veel heavy metal-fans houden ook van Wagner, want die muziek is ook groots, opzichtig en brutaal", aldus een wetenschapper van de Heriot Watt universiteit in Edinburgh donderdag in The Independent.
Zo zijn countrymuziekfans hardwerkende, extraverte mensen. Reggaefans daarentegen houden niet van hard werken, zitten lekker in hun vel en zijn genereus.
Onvriendelijk
Liefhebbers van dancemuziek zijn volgens de onderzoekers zeer extraverte creatievelingen, maar doorgaans onvriendelijk en egocentrisch. Ook liefhebbers van rap zijn erg extravert en hebben een hoge pet op van zichzelf.
Mensen met weinig zelfvertrouwen zijn volgens het onderzoek de indie-muziekliefhebbers, oftewel fans van niet-commerciële, experimentele muziek. Ze houden niet van hard werken, zijn niet aardig of genereus, maar wel creatief.
Blues
De bluesfanaten zijn ongeveer het tegenovergestelde van de indiefans. Zij zien de wereld met veel zelfvertrouwen tegemoet. De rock 'n' roll-fans komen als creatieve hardwerkende mensen uit de bus. Ze vinden zichzelf echter niet zovrijgevig.
Volgens de onderzoekers definiëren mensen hun persoonlijkheid vaak aan de hand van muzieksmaak, kleding, taalgebruik en naar welke uitgaansgelegenheden ze gaan.
bron
Je bent een manisch-depressieve schizofreen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik luister naar dance, indie, blues, jazz, Rammstein, folk, rock en klassiek; wat nu.
Echt, die hokjes.
We hebben een schizofreenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik luister naar dance, indie, blues, jazz, Rammstein, folk, rock en klassiek; wat nu.
Echt, die hokjes.
Hoi Crane,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:45 schreef Crane het volgende:
Onder jongeren is dance (house, techno, trance, hardstyle etc.) verreweg de populairste muziekstroming, dat zie je overal terug. Op Fok is deze muziek echter totaal niet populair. Je hebt een paar trance-topics lopen in MUZ maar dat was het dan wel.
Hoe is dit te verklaren?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:14 schreef Joppy het volgende:
[..]
Je bent een manisch-depressieve schizofreen.
Prachtig, wel eens bij stil gestaan dat mensen muziek ook kunnen luisteren om de muziek en geen drol geven om de teksten? Voor mooie teksten hebben we namelijk al boeken. Ik vind tekst in muziek een onnodige toevoeging. Geef mij maar instrumentale muziek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je even het argument of dat noodzakelijk is of muziek goed is of niet achterwege laat, is dat natuurlijk ook zo. Dance muziek is gewoon vrij inhoudsloos er zijn maar weinig genres waarin het belichten van bepaalde aspecten van de muziek zelf vaak het onderwerp is van het nummer.
Nummers als : "feel the bass!" of" the beat is pumping" "the DJ fills the floor" etc etc kan je nou niet echt van een diepere betekenis betichten lijkt me. En dat soort titels heb je vrijwel alleen in de dance wereld.
Wil niet per definitie zeggen dat het bagger is, maar op dat soort argumenten is weinig weerwoord te verzinnen lijkt me.
Ohja, enquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al zo vaak uitgelegd. Ik ben helemaal niet supercool of een hunk. Wanneer ik zeik over mensen die 2 keer per week douchen en op hun zolderkamertje naar metal of vage rock luisteren wil dat nog niet zeggen dat ik mezelf als god zie.
.quote:aantal posts: 3956 (gemiddeld 25 per dag)
Minimal + Technoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
Omdat Dance zuigt.
Minimal, Electro en IDM
Is ook dancequote:
Wat lul je nou? Dat valt allemaal onder de noemer 'dance'-muziek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |