van de foto in je avatarquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ow daar had ik nog niet eens gekekenJa nu weet ik wie je bent!
Grappig om je hier tegen te komen. Maar hoe wist jij dat ik het was, ik heb toch niet zoveel informatie in mn profiel staan?
Geen idee hoe ik mn pm aan krijg
Foto's zijn per ongeluk weer verwijderd. Morgenavond komt er een nieuwe poging.quote:
@Lois...pm ondertussen aan gezet .quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb wel interesse Noelle, in de doornroosje en assepoester variant. Heb je toevallig een foto? En wat wil je er voor hebben?
Ik wilde je pm-en maar dat staat nog niet aan.
Die slijten we dan wel verder, hahaha.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef Lenaatje het volgende:
Nijna het lichte broekje met strikjes heeft iets een slijtplekje op de kont zag ik later. 7,50 incl. verzenden?
Is goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die slijten we dan wel verder, hahaha.
Kan het uit voor 7,50? Ik vind het prima, ik PM je vandaag even.
Ik zal eens kijken of ik er op internet een plaatje van kan vinden. Die andere is al verkocht. Deze die in de verpakking zit wil ik ook wel openmaken, maar vind ik zo zondequote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:37 schreef Fruppel het volgende:
Slaapmeisje heb je toevallig een foto waar de klamboe in zijn geheel opstaat (bovenkant zeg maar erbij)?
Ik zal even kijken, ik heb idioot veel slaapzakkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Jelief het volgende:
Ik ben op zoek naar (zomer)slaapzakken voor Ruben. maat 68-80 van de Hema of maat 70 elders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |