abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67007541
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

oh dear, je bent dus eigenlijk bevoorwoorder van het afschaffen van de vrije markt, de supermarkten en het grootwinkel bedrijf in het bijzonder.
Een vrije markt zoals hedentendage? Hell no. Ik ben alleen wel voor een bescherming als zodanig.
pi_67007570
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat, en bovendien menen Christenhonden en andere relidioten dat ze andere mensen moeten voorschrijven hoe zij hun leven moeten leiden. Dat een refofrustie met zijn sexualiteit om moet gaan volgens zijn eigen regels in zijn eigen probleem, maar dezelfde refo meent je te moeten lastig vallen met zijn regels en wil die op jou opleggen.
Piet, je maakt jezelf nogal belachelijk met je gestigmatiseer. Misschien kan je dat weinig schelen en vind je je boodschap zo belangrijk dat je er graag voor de nieuwe Akkersloot wilt worden, maar je bent hierbij gewaarschuwd.

Anders stuur ik een grefo op je af
pi_67007591
Het lijkt alsof we in het oude patroon terugvallen waar ik juist moe van wordt.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_67007620
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
omdat de winkels gesloten zijn, kip-ei, ei.
Dat is de vraag.
quote:
Omdat de winkelsluiting op zondag, gezien het verloop van de discussie, blijkbaar geen religieuze reden heeft. Dan kan het dus net zo goed op woensdag.
Nee, een en ander kan ook te maken hebben met weekenden?
quote:
Daarnaast denk ik dat er meer mensen op zondag verse broodjes willen, dan fundamentalistische gelovigen die alles dicht willen houden.
Oh, dat zeer zeker. Die fundamentalistische gelovigen vallen overigens ook wel mee. Wist je dat er zelfs gelovigen zijn die ook op zondag een centrum induiken?
pi_67007650
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dan is iedere politicus dus een haatzaaier?
Natuurlijk. Iedereen mag zijn/haar mening opdringen, zolang deze maar niet religieus is.

Kijk, religie is slechts 1 bepaald denkkader, en mag niet op een voetstuk gezet worden volgens velen. Maar je mag religie dan weer wel op het voetenbankje neergooien en stellen dat mensen met religieus beinvloed gedachtengoed hun mening niet in de samenleving mogen gooien. De ene keer is religie wel een uitzondering, de andere keer niet.

Logisch toch.
pi_67007656
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef Haushofer het volgende:
Zo'n orthodoxe grefo die in z'n vrije tijd nog ongelovigen, heksen en dies meer verbrandt!
pi_67007659
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:03 schreef poldergeist het volgende:
Het lijkt alsof we in het oude patroon terugvallen waar ik juist moe van wordt.
Ja, het kwartje nadert de grond
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:05:42 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67007663
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Piet, je maakt jezelf nogal belachelijk met je gestigmatiseer. Misschien kan je dat weinig schelen en vind je je boodschap zo belangrijk dat je er graag voor de nieuwe Akkersloot wilt worden, maar je bent hierbij gewaarschuwd.

Roep een fatwa over me af, why dont you
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67007678
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo'n orthodoxe grefo die in z'n vrije tijd nog ongelovigen, heksen en dies meer verbrandt!
Uiteraard. En geiten offert
pi_67007691
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Roep een fatwa over me af, why dont you
Nou, als ik je posts lees heb je daar mij niet voor nodig. Je kunt het prima zelf af
pi_67007797
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Natuurlijk. Iedereen mag zijn/haar mening opdringen, zolang deze maar niet religieus is.

Kijk, religie is slechts 1 bepaald denkkader, en mag niet op een voetstuk gezet worden volgens velen. Maar je mag religie dan weer wel op het voetenbankje neergooien en stellen dat mensen met religieus beinvloed gedachtengoed hun mening niet in de samenleving mogen gooien. De ene keer is religie wel een uitzondering, de andere keer niet.

Logisch toch.
Dat ja.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:11:16 #112
45206 Pietverdriet
pi_67007853
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou, als ik je posts lees heb je daar mij niet voor nodig.
Sterker nog, ik heb je geheel niet nodig.
On topic dan maar weer. Het polariseren is vooral een bezigheid van gelovigen, niet van atheisten. Het zijn gelovigen die campagne voeren tegen objectieve wetenschap, tegen persoonlijke vrijheden en hoe andere mensen willen leven. TS vraagt zich af of atheisten bepaalde relgieuze regels volgen, maar wat bedoeld TS daar mee?
pi_67007988
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb je geheel niet nodig.
On topic dan maar weer. Het polariseren is vooral een bezigheid van gelovigen, niet van atheisten. Het zijn gelovigen die campagne voeren tegen objectieve wetenschap, tegen persoonlijke vrijheden en hoe andere mensen willen leven. TS vraagt zich af of atheisten bepaalde relgieuze regels volgen, maar wat bedoeld TS daar mee?

Goed, on-topic dan maar weer(ik ruik het verzanden in oeverloos gebral nu al).

Campagne voeren tegen objectieve wetenschap?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:16:40 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67008026
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goed, on-topic dan maar weer(ik ruik het verzanden in oeverloos gebral nu al).

Ik denk dat hij de folders en dergelijke bedoelt, die de wetenschap veroordelen. Maar ondertussen wel een computer gebruiken om de folder te ontwerpen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:17:21 #115
45206 Pietverdriet
pi_67008051
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dan is iedere politicus dus een haatzaaier?
We hadden het over de uitspraak van christus dat je lief moest zijn voor elkaar, en ik wijs je erop dat nogal wat van zijn volgelingen dat niet doen. Je kan een liberaal niet verwijten dat ie zich niet aan de marxistische dogmas houd, maar een marxistische miljardair kan je wel wijzen op inconsistentie in zijn handelen.
Dat is het punt wat ik maak.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:18:28 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_67008084
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef Haushofer het volgende:

Logisch toch.
Met een beetje politiek geschiedkundig inzicht wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:18:52 #117
45206 Pietverdriet
pi_67008099
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef Xa1pt het volgende:

De vele christenen die actief tegen Darwin tekeer gaan bijvoorbeeld.
pi_67008119
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

We hadden het over de uitspraak van christus dat je lief moest zijn voor elkaar, en ik wijs je erop dat nogal wat van zijn volgelingen dat niet doen.
Lees anders de andere 99,99% van het evangelie ook es.
pi_67008175
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de folders en dergelijke bedoelt, die de wetenschap veroordelen. Maar ondertussen wel een computer gebruiken om de folder te ontwerpen.

Ik zal niet ontkennen dat dat een belachelijke actie was. Punt is alleen dat je daarmee ook een groep gelovigen tekort doet.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:21:27 #120
45206 Pietverdriet
pi_67008182
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Lees anders de andere 99,99% van het evangelie ook es.
Die stukjes over het niet mogen dragen van mengvezels bijvoorbeeld, waar zich geen enkele christen aan houd, maar dat homosexualiteit de heer een gruwel is wel?
pi_67008286
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De vele christenen die actief tegen Darwin tekeer gaan bijvoorbeeld.
Vele'. Misschien eens verder kijken dan de groep orthodoxen?
pi_67008341
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die stukjes over het niet mogen dragen van mengvezels bijvoorbeeld, waar zich geen enkele christen aan houd, maar dat homosexualiteit de heer een gruwel is wel?
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien eens verder kijken dan de groep orthodoxen?
pi_67008361
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Staat dat in het evangelie? Heb jij de Pietverdrietvertaling?
pi_67008439
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Staat dat in het evangelie? Heb jij de Pietverdrietvertaling?
pi_67008444
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vele'. Misschien eens verder kijken dan de groep orthodoxen?
Nou, in de VS is het een behoorlijke groep hoor. Als ik statistieken mag geloven worden daar honderdduizenden kinderen thuis gehouden en door hun ouders onderwezen op basis van Dr. Dino. Tevens gelooft een aanzienlijk deel van de Amerikanen niet in de evolutietheorie op bijbelse basis; circa de helft gelooft dat God de mens in haar huidige vorm schiep. Dat zijn flinke cijfers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')