Zet maar 15 wekkers, account klaar en invullen die shitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef mmetje41 het volgende:
Nou mensen ik ga lekker pitten zometeen en morgen weer fris en fruitig op en vroeg achter mijn computertje zitten! KIng of Pop dont worry....trust me...je hoort van me..morgen ben ik trouwens toch online hier,ben wel benieuwt of het ons allemaal gaat lukken,mijn god ik ben helemaal gestressseeedddd
Ben je mal. Daar is zo'n VIP pakket veel te pauper voor. Die laat Michael Jackson gewoon invliegen met z'n eigen vliegtuig waar hij hem vervolgens een priveconcert geeft terwijldie de afwas staat te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Als je iets als Roman Abramovic heet is het best te doen.
Helaas...bijna en hij was perfectquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ben je mal. Daar is zo'n VIP pakket veel te pauper voor. Die laat Michael Jackson gewoon invliegen met z'n eigen vliegtuig waar hij hem vervolgens een priveconcert geeft terwijldie de afwas staat te doen.
Misschien stuurt hij Piet de Visser op zo'n VIP tripje, om te kijken of die Michael Jackson wel wat voorstelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ben je mal. Daar is zo'n VIP pakket veel te pauper voor. Die laat Michael Jackson gewoon invliegen met z'n eigen vliegtuig waar hij hem vervolgens een priveconcert geeft terwijldie de afwas staat te doen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zet maar 15 wekkers, account klaar en invullen die shit
Ja?...quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Helaas...bijna en hij was perfect![]()
Mag ik wel hopen ja voor 800 euroquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef Niek. het volgende:
Volgens mij kan je alleen op de voorste rijen zitten als je dat pakket koopt.
Zal wel zijn om doorverkoop te beperken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef KingOfPop het volgende:
**Please expect to receive your tickets for this show approx 10 days before the event**
Wat is dit voor een ongein dan, heeft iemand hier ervaring mee?
Je kan ze ook printen, hoewel ik ze zelf graag 'echt' wil hebben denk ik. Toch een stuk leukerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef KingOfPop het volgende:
**Please expect to receive your tickets for this show approx 10 days before the event**
Wat is dit voor een ongein dan, heeft iemand hier ervaring mee?
Bied geen enkele garantie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Rnnz het volgende:
Weten jullie of die pre-sale codes enige vorm van garantie bieden op tickets in de voorverkoop? Weet namelijk niet of ik voor 8 uur kan opstaan morgen. Zou het liefste uitslapen, wil ik niet als een zombie naar beneden komen om tickets te bestellen.
afbeeldingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch die mafkees fan die het podium was opgedrongen?
Lukt het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |