Haha, hoop het ook voor je, anders best lullig voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik geef die code maar aan die vrouw met dat kind, ik hoop dat ze ook wat kaarten voor mij bewaart.
Wat gaat er allemaal gebeuren met mijn codequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
Hmm, KingOfPop, geef even door of je die code aan haar geeft dan. Wij waren namelijk net aan het bespreken om iets te regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Hoe? Ze krijgt dan twee codes, kan slechts eentje gebruiken dus vier kaartjes kopen. Gewoon haar eigen kosten, het enige wat KingOfPop en ik kwijt zijn zijn onze codes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Haha oh ok, anders zou mmetje41 er dikke ¤ uit kunnen halen
Ja ik heb haar die code gegeven jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
Hmm, KingOfPop, geef even door of je die code aan haar geeft dan. Wij waren namelijk net aan het bespreken om iets te regelen.
She's evil I tell yaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Dat kind bestaat natuurlijk helemaal niet, een vuile truc om je vertrouwen te winnen.
Que? Welke link? Eerst m'n code, nu een link, straks zijn het ook m'n creditcard gegevens zeker! Ik word uitgekleed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ik heb haar die code gegeven ja
Maar moet nog een link hebben ofzo?Sideshowbobbie help me!
Ja weet ik veel, dat zegt ze.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Que? Welke link? Eerst m'n code, nu een link, straks zijn het ook m'n creditcard gegevens zeker! Ik word uitgekleed!![]()
![]()
Wist je niet dat de gemiddelde MJfan er ongebruikelijke praktijken op na houdt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
Ja, godver ik vertrouw die bende hier niet meer
Haha, ik ben bang dat ik het nu helemaal niet meer volgquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Rnnz het volgende:
Mijn link en code heeft ze dus niet meer nodig.![]()
Doe je al die moeite en bespreek je het met je moeder of het wel te vertrouwen is, gaat onze KingOfPop er mee aan de haal!
Ah ja, whatever.
Ja, wtf, ik heb iemand nodig met een creditcard, anders heb ik nog niets aan die code. Kan ik net zo goed op haar gokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wist je niet dat de gemiddelde MJfan er ongebruikelijke praktijken op na houdt?
Ik reageerde inderdaad even niet, maar er zaten slechts luttele minuten tussen de berichten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef mmetje41 het volgende:
Rnns klopt ik was eerst met jou aan het onderhandelen maar hoorde niks meer van je en toen heeft de king of pop gereageerd...maar ik besodemieter niemand hoor..moiest alleeen wel net even lachen toen ik las dat the king of pop zei"die vrouw met dat kind"hahahha
Ja, welke link moet je nu hebben dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef mmetje41 het volgende:
Rnns klopt ik was eerst met jou aan het onderhandelen maar hoorde niks meer van je en toen heeft de king of pop gereageerd...maar ik besodemieter niemand hoor..moiest alleeen wel net even lachen toen ik las dat the king of pop zei"die vrouw met dat kind"hahahha
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt MJ fans niet vertrouwen hoor. Bij de World Music Awards van 2006 kwam een MJ fan aan in rolstoel, lieten ze die gast allemaal voor zodat hij ook goed zicht had, stapte hij op het eind uit zn rolstoel en liep ermee weg.
Een RickRoll zou zo op z'n plaats zijn hier. Maar dat is zó 2008quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, welke link moet je nu hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |