quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:21 schreef KELDER het volgende:
[..]
top.
zoals ik het mailtje lees is alles wel heel 'misschien is er een mogelijkheid'
[..]
maar we gaan ons best doen iig
Join the clubquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Nu ff hopen dat KELDER er niet vandoor gaat met m'n code. Anders ben ik mooi de sjaak.
Kan ik als nog 500 euro op marktplaats betalen voor een ticket.
Je hebt Vrijdag nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Nu ff hopen dat KELDER er niet vandoor gaat met m'n code. Anders ben ik mooi de sjaak.
Dan ligt de boel er geheid uit.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:18 schreef mmetje41 het volgende:
Ik heb het een creditcard maar geen kaarten kunnen we niet wat regelen.....ik ben bereis om iemand anders zijn kaarten (2) dan ook te betalen ik heb er voor mij en mijn zoontje twee nodig...!!!!! Wie o Wie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef KingOfPop het volgende:
Nog steeds geen mail van die lui![]()
Creditcard anyone?
wat een vertrouwen in de mensheid...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Sorry als het verkeerd over kwam. Zo was het echt niet bedoeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:29 schreef KELDER het volgende:
[..]
wat een vertrouwen in de mensheid...
ik kan het ook omdraaien, hopelijk betaalt koploperkopper de kaartjes terug die ik voor hem voorschiet
we willen allebei hetzelfde bereiken, en hebben elkaar daar nu even voor nodig, vertrouw me maar dat ik er alles aan ga doen om morgen tickets te krijgen.
//edit: je zal t wel niet zo hebben bedoeld, maar t kom niet echt lekker over
Jij gaat MJ niet zien hoor, hehe..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Sorry als het verkeerd over kwam. Zo was het echt niet bedoeld.
Maar maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij gaat MJ niet zien hoor, hehe..![]()
Had je je gegevens nog gestuurd? Ik kan via mijn telefoon geen pm lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:30 schreef Rnnz het volgende:
Mmetje41: ik heb je berichtje net beantwoord.
Nope, ik zei al: ik denk niet dat je ze nodig hebt en weet ook niet zeker of ik ze wel heb ingevuld bij deze code.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Had je je gegevens nog gestuurd? Ik kan via mijn telefoon geen pm lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |