Beter zijn die eerste 2 uurtjes dan de moeite waard.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen van 10 tot 12 is het boeiend, daarna draait een of andere kale mafkees op leeftijd
Huilliequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:05 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Beter zijn die eerste 2 uurtjes dan de moeite waard.
Arnej - Tomorrow Never Comesquote:337 releases (18 deleted)
3030 comments
Disc 1:
1. Dino - Queensquay And Jarvis 1:30
2. Thomas Sagstad - Backfire 4:44
3. ClAud9 - Rain (Coldharbour Rework) 7:50
4. Karnak vs. Dymos - Travail 6:42
5. Tritonal feat. Cristina Soto - Crash Into Reason (Moonbeam Remix) 5:27
6. Rex Mundi - Scorpion 6:25
7. Arnej - Tomorrow Never Comes 5:58
8. Tenishia - Everything (Tim Grube Dub Remix) 5:23
9. Skytech - Cardboard Box 5:25
10.Mr. Pit - The Cube 6:06
11.Rex Mundi feat. Susan - Nothing At All 6:20
12.Max Gueli - Remember The Silence 4:31
13.Adiva feat. Vicky Fee - How Does It Feel 4:52
14.Omnia - Stick In Monday 6:10
CD2:
1. Dakota - Koolhaus 7:22
2. Umek & Beltek - Is It? (Wippenberg Remix) 5:10
3. Dakota - Sin City 5:52
4. Rowald Steyn - Hold Control 4:14
5. Mike Foyle - Bittersweet Nightshade (Markus Schulz Return to 7:31
Coldharbour Remix)
6. Mr. Pit - Besides Words 6:14
7. Danilo Ercole - Harbour 2:54
8. Dance 2 Trance - Power of American Natives (Markus Schulz Return 7:27
to Coldharbour Remix)
9. Project MC - Bromley Ave 6:01
10.Michael Calderone & Christopher Reddick - Sound Of Flight 5:33
11.Khaz & Boris M.D. - Eliana 5:17
12.Element One - South Haven 5:46
13.Barnes & Heatcliff - Pyjamaparty 4:05
14.Arnej - Dust In The Wind 6:01
Eensch, lekkere cd maar die Anjuna deep (meen ik) cd is nog beter. Ben de titel even kwijt maar de wat meer prog-trance achtige mix cd van een tijdje terug is ook feest. Ga even zoeken op privé pc en dan kom ik er op terug...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hebben we het hier eigenlijk al gehad over "Toronto 09" het nieuwe mixalbum van Markus Schulz? Vind het persoonlijk een van de betere mixcd's van dit jaar tot nu toe. Tracklist:
[..]
Arnej - Tomorrow Never Comes![]()
Zou kunnen, de TL ken ik verder niet uit mijn hoofd. Mocht er veel Jaytech op staan is de man een heldquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
Die anjunadeep cd is wel leuk, maar lijkt haast een Jaytech artiesten album.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef Stinger__ het volgende:
Zijn d'r hier nog mensen die dit jaar (wederom) van plan zijn om Nature One te gaan bezoeken?
(En plaatjes draaien op de camping?)
De opwarmset was zeker netjes. Ook al waren er in het begin niet zoveel mensen, jullie draaiden toch wel geslaagd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:22 schreef hp22 het volgende:
Feestje was gezellig gister. Toch behoorlijk volle bak, zeker het laatste half uur van onze set. De stevige electroklappers gingen er goed in
. Ome Theo zette vervolgens de hitmachine aan, werkelijk alles door elkaar. Van Show Me Love tot Technohead, hardcore
. Filmpjes enzo komen later
En zowaar TheAgent tegengekomen, het moet niet gekker worden
quote:Het programma van Clash op 12 april in De Oosterpoort te Groningen blijft maar groeien. Tot nu toe waren alle edities uitverkocht en ook nu gaat de kaartverkoop weer erg hard. Inmiddels is bekend dat de jonge technoster Nathan Fake aan de line-up is toegevoegd.
Zalige CD! Had er het vorige topic al over. Ibiza '06 draai ik nog met enige regelmaat, en deze blijft ook heerlijk na een keer of 15 geluisterd te hebben (hij wordt steeds beterquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hebben we het hier eigenlijk al gehad over "Toronto 09" het nieuwe mixalbum van Markus Schulz? Vind het persoonlijk een van de betere mixcd's van dit jaar tot nu toe. Tracklist:
[..]
Arnej - Tomorrow Never Comes![]()
zijn dat me toch even duidelijke filmpjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:22 schreef hp22 het volgende:
http://qik.com/video/1269246
http://qik.com/video/1269610
ik was net te laat voor kaartje voor Naten en James Holden in Doornroosjequote:
Aan hardcore..... hebbie nooit genoeg! Jeweetzzs1~!1one%$!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:38 schreef Tomaz het volgende:
Ik luister teveel hardcore en house de laatste tijd
Inderdaad een relax nummer!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:03 schreef DreamAway het volgende:
[..]
zijn dat me toch even duidelijke filmpjeswel tofjes hoor!
pack it up pack it in let me beginnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |