Dan moet ik de mix opdelen in 4 filmpjes ofzo, ook niet ideaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij zippyshare kun je idd ook alleen maar luisteren, maar toch bied je een download aan, sorry![]()
TIP: zet wat foto's bij die muziek met bijv: Windows Movie Maker & up 't naar je Youtube-account
Zo kan ik deze ook weer eens gebruiken:quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Link gewoon naar DJ-ing Part 32: Ongevoelig voor commercie! waar de link wel mag blijven staan, want UVT.
Ja, zit er nog wel meer in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Prosac het volgende:
Klinkt wel lekker tot nu toe B-t, jammer van de volumeverandering bij de eerste overgang.
Dat is wel te horen inderdaad, maar ik heb er met plezier naar geluisterd hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, zit er nog wel meer in.
Vind het nogal lastig wanneer precies te crossfaden enzo.
Dat hoor jij te weten....quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom mochten de Trance Energy sets wel ter download op dit forum worden aangeboden?
Dat mocht uit coulance van UVT.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom mochten de Trance Energy sets wel ter download op dit forum worden aangeboden?
niet crossfaden, gewoon de gain van het kanaal naar beneden draaienquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, zit er nog wel meer in.
Vind het nogal lastig wanneer precies te crossfaden enzo.
quote:
Ah, dat is al een stuk beter inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
niet crossfaden, gewoon de gain van het kanaal naar beneden draaien
Sta ik in Namibië op het punt om in een klein rot met ducktape (quote:
Wat een puick nummer is dat toch nog steedsquote:
quote:
Er zijn tientallen nummers met goede vocalen, alleen smaak is nogal persoonsgebonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Crane het volgende:
Hij is al oud, maar wat blijf ik dit toch een prachtig nummer vinden.Zijn er nog meer mooie trance-nummers eigenlijk met zulke goede vocals?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |