Nee dank je ik ben geen vieze gaylord.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Stofje het volgende:
Als jij je anusje te koop zet, stroomt het geld naar binnen. Moet je het eerst even uitkotsen, maar dan heb je ook wat. [/poezie].
Nee kijk het zit zo :quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Als 14-jarige hoor je niet eens zo'n product op afbetaling te kunnen kopen
sowieso op afbetaling kopen is DOM. Kost vaak veeel meer, al lijkt het op het eerste gezicht niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Als 14-jarige hoor je niet eens zo'n product op afbetaling te kunnen kopen
Was het maar echt waar....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef FastFox91 het volgende:
Ga fokken. Krijg je 1 cent per post.Uitbetalen is al bij duizend euro dus dat komt goed uit.
mama heeft ook nog eens een BKR registratie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Nee kijk het zit zo :
Officiel betaalt mama het op afbetaling maar zij betaald geen cent voor die tv,
ik geef geld aan mama mama geeft aan bkr in tiel bkr in tiel geeft aan bcc.
snappie?
nee bcc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt een tv gekocht bij wehkamp en nu moet je hem voor oktober afbetalen ?
Minimumjeugdloon geldt pas vanaf 15 jaar, dus ja, 14 jarigen kun je als werkgever heel makkelijk een poot uitdraaienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef Silentuz het volgende:
http://financieel.infonu.(...)on-2009-uurloon.html
dat jij voro 1.80 durft te werken
ohja: Dure dingen kopen als je het geld er niet voor hebt, sukkel!
You are shitting me right?quote:
kquote:
ik heb als 14 jarige ook gewerkt, maar wel even de minimumjeugdloontabel voor mn werkgevers neus gehaald en er een redelijk salaris uit weten te slepen (ge-extrapoleerd minimumjeugdloon voor 14 jarige + 15%)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Minimumjeugdloon geldt pas vanaf 15 jaar, dus ja, 14 jarigen kun je als werkgever heel makkelijk een poot uitdraaien.
Er lag een dode vlieg in zijn raamkozijnquote:
Dat doe je dan goed. Veel 14-jarigen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef Silentuz het volgende:
[..]
ik heb als 14 jarige ook gewerkt, maar wel even de minimumjeugdloontabel voor mn werkgevers neus gehaald en er een redelijk salaris uit weten te slepen (ge-extrapoleerd minimumjeugdloon voor 14 jarige + 15%)
ik ben serveerder/groente-snijder bij een pizzeria.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:42 schreef uber-aspie het volgende:
Ik kan geen vette dingen kopen....![]()
Maar wat voor werk doe je nu dan?
nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
You are shitting me right?
voor noodles van ¤1 heb ik wel geld genoeg ja....quote:
Probeer eens om salaris verhoging te vragen? Is namelijk wel erg weinig geld voor dat werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
ik ben serveerder/groente-snijder bij een pizzeria.
het is de pizzeria van m'n pa....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef uber-aspie het volgende:
[..]
Probeer eens om salaris verhoging te vragen? Is namelijk wel erg weinig geld voor dat werk.Als ze nee zeggen gewoon ander werk zoeken, zoek eens binnen de familie o.i.d.
ze houdt niet echt van me.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef mime_negert het volgende:
Vraag aan je moeder of zij haar kontje gaat verkopen achter het station. Wanneer je moeder echt van je houdt doet ze dat wel.
nu je het zegt ik heb 2 credidcards binnengekregen van bcc visa ofzo ietss....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:54 schreef SpecialK het volgende:
Gewoon die TV afbetalen met de creditcard van je moeder
En dan zo weinig verdienen? FAILquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
het is de pizzeria van m'n pa....
en ik ben al ander werk aan het zoeken maar niemand geeft mem tips/advies
nee man ben je gek,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef uber-aspie het volgende:
[..]
En dan zo weinig verdienen? FAIL![]()
Je kan dan vast wel me je vader regelen dat hij die tv afbetaald voor wat extra klusjes?
Ja dat was vroeger....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef Frumzel het volgende:
"Vroegâh" werd je nog opgevoed met het feit van wat je niet hebt, kun je ook niet uitgeven...
voor ander halve euroquote:
Laat hem mijn reactie lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
nee man ben je gek,
me pa vind (volgens mij) dat ik al blij moet zijn met die ¤1,80 die ik verdien.
Oh oke dan word het :quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Isegrim het volgende:
Niemand hoeft betalingen te doen aan het BKR in Tiel.Die registreren alleen maar.
ze dacht dat ik braaf geld zou sparen maar ze had het flink mis (kheb een sony vaio gekocht....)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Isegrim het volgende:
Als dit serieus is...
Waarom staat je moeder je toe om zo'n dure TV te kopen?
Nou, ik hoop dat je ervan leert dat op krediet kopen niet handig is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:08 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
ze dacht dat ik braaf geld zou sparen maar ze had het flink mis (kheb een sony vaio gekocht....)
En komt tie dan weer aan met het verhaal dat hij z'n pa 38 uur per dag hielp met blabla voor een bak vreten aan het eind van de dag ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
nee man ben je gek,
me pa vind (volgens mij) dat ik al blij moet zijn met die ¤1,80 die ik verdien.
oh ja vergeten te vergeten :quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
En komt tie dan weer aan met het verhaal dat hij z'n pa 38 uur per dag hielp met blabla voor een bak vreten aan het eind van de dag ?
de ziekte van gelduitgevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef uber-aspie het volgende:
[..]
Wat voor enge ziekte staat daar nu weer afgebeeld?![]()
Hulde voor de poging trouwens
ja zo'n 60 kg overgewichtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
oh ja vergeten te vergeten :
ik mag wel altijd gratis vreten en zuipen!![]()
dat is wel een voordeel alhoewel....
ik heb in de zomervakantie/en weekend zowat niks anders dan pizza/friet/doner/e.d. gegeten....
ik ben 1,65 en weeg 60 is dat heel veel overgewicht eigenlijk?
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
ik heb in de zomervakantie/en weekend zowat niks anders dan pizza/friet/doner/e.d. gegeten....
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
de ziekte van gelduitgeven
thanks is m'n 1e paint moge er vele meer volgen.
Volgens mij ben je meer 1,80 en 60 kilo en zit je nu lekker te fappen omdat iedereen in je verzonnen verhaaltje traptquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
en 41 jaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer 1,80 en 60 kilo en zit je nu lekker te fappen omdat iedereen in je verzonnen verhaaltje trapt
Ook nog eens een klote ding.quote:
was het maar zo....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer 1,80 en 60 kilo en zit je nu lekker te fappen omdat iedereen in je verzonnen verhaaltje trapt
Hoax! Vaio is heulemaal geen tv.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ook nog eens een klote ding.
Hij heeft het op krediet gekocht bij de BCCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef GoldenBatt het volgende:
Verder, is je moeder echt zo idioot om der zoon van 14 1040 euro te lenen?
Ik zie het verband tussen 1040 en waarom het persé een plasma van panasonic moet zijn niet en waarom het geen LCD kan zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef GoldenBatt het volgende:
Wat moet je als 14jarige met een TV van 1040 euro? Zoiets moet gewoon een leuk tvtje zijn om keer wat op te kijken, niet direct een plasma van panasonic aan de muur, of wil je zeggen dat je een lcd hebt gekocht voor die prijs?
jep van samsung le40a nog wat....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef GoldenBatt het volgende:
Wat moet je als 14jarige met een TV van 1040 euro? Zoiets moet gewoon een leuk tvtje zijn om keer wat op te kijken, niet direct een plasma van panasonic aan de muur, of wil je zeggen dat je een lcd hebt gekocht voor die prijs?
Verder, is je moeder echt zo idioot om der zoon van 14 1040 euro te lenen? Dan verklaar ik haar ook voor gek. Met loon op die leeftijd mag je daar heel tijdje voor werken.
misschien moet je met collecte bus langs de deur gaan om te bedelen, maar iedereen ziet wel dat je zo'n tv niet nodig hebt, niet op die leeftijd. Moeten we het incasobureau nu alvast bellen?
PS: Wil je nog wel een euro knaller verdienen? Mijn kamer moet nog schoongemaakt worden, vervoer uiteraard voor eigen rekening![]()
jewel hoor ik gebruik mn tv ook als monitor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef uber-aspie het volgende:
Wat trouwens het aller leukste aan dit topic is:
Nu moet TS constant werken om alles af te betalen en heeft hij geen tijd om naar zijn TV te kijken.
Omdat een lcd een tering ding is en ze meestal erg goedkoop zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen 1040 en waarom het persé een plasma van panasonic moet zijn niet en waarom het geen LCD kan zijn?
Gespuis! heb je die computer ook al afbetaald?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
jewel hoor ik gebruik mn tv ook als monitor.
Slechte LCD's heb je dan gekochtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat een lcd een tering ding is en ze meestal erg goedkoop zijn?
Omdat hij het topic wel doorneemt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
HOe komt SF dan daar nou weer bij
hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef SpecialK het volgende:
Dit's echt zo'n wiskunde toetsvraag:
Big is een jongen van 14 jaar oud. Hij werkt voor z'n vader in de turkse pizza winkel op basis van ¤1,80 per uur, 10 uur per week. Big heeft op krediet een plasma TV gekocht voor in z'n kamertje ter waarde van ¤1040. In verband met de kredietkrisis en z'n strenge vader kan Big geen loonsverhoging krijgen.Hij moet de ¤1040 afbetalen binnen 7 maanden anders komt de knokploeg van het BKR hem op de dag van de deadline genadeloos met honkbalknuppels bewerken. Verder heeft Big een startkapitaal van ¤125
Vraag: Gaat big heelhuids de herfst doorkomen? Schrijf je berekeningen goed op en speculeer indien hij het niet gaat halen over de kosten van de ziekenhuisopname.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:32 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen.![]()
khebeen 3 ofzo voor wiskunde
en nu ga ik slapen hopelijk is dit topic nog open als ik morgen vroeg om 7 uur weer 8er mn pc'tje zit later fok-matties!
nou lekker slapen zal je... NOTquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:32 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen.![]()
khebeen 3 ofzo voor wiskunde
en nu ga ik slapen hopelijk is dit topic nog open als ik morgen vroeg om 7 uur weer 8er mn pc'tje zit later fok-matties!
52/12*7 = 30.333333 wekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef SpecialK het volgende:
Dit's echt zo'n wiskunde toetsvraag:
Big is een jongen van 14 jaar oud. Hij werkt voor z'n vader in de turkse pizza winkel op basis van ¤1,80 per uur, 10 uur per week. Big heeft op krediet een plasma TV gekocht voor in z'n kamertje ter waarde van ¤1040. In verband met de kredietkrisis en z'n strenge vader kan Big geen loonsverhoging krijgen.Hij moet de ¤1040 afbetalen binnen 7 maanden anders komt de knokploeg van het BKR hem op de dag van de deadline genadeloos met honkbalknuppels bewerken. Verder heeft Big een startkapitaal van ¤125
Vraag: Gaat big heelhuids de herfst doorkomen? Schrijf je berekeningen goed op en speculeer indien hij het niet gaat halen over de kosten van de ziekenhuisopname.
Speculeer over de kosten van de ziekenhuisopname.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:01 schreef Treces het volgende:
[..]
52/12*7 = 30.333333 weken
1.80*10 = ¤18 weekloon
30.33 * 18 = ¤545.94
¤545,94 + ¤125 = ¤670,94
Kortom, TS gaat falen![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Speculeer over de kosten van de begravenis.
Ik heb geen idee wat een gemiddeld ziekenhuisbezoekje kost, en al helemaal niet van de Intensive Care, maar die kan nog wel eens duur uitpakkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Speculeer over de kosten van de ziekenhuisopname.
Begrafenis!quote:
dank voor verbetering, ik faal...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:29 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Begrafenis!
Goed idee overigens.
Komt ie binnenkort op V&A te staan? Of verkoop wat andere spullen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:01 schreef Treces het volgende:
[..]
52/12*7 = 30.333333 weken
1.80*10 = ¤18 weekloon
30.33 * 18 = ¤545.94
¤545,94 + ¤125 = ¤670,94
Kortom, TS gaat falen![]()
*zie editquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:58 schreef Faithz het volgende:
btw: laat je moeder (jij bent te jong) zichzelf inschrijven voor een meerdere krantenwijken en ga hem zelf lopen 's ochtends. Zijn ook beste leuke verdiensten.
Hoezo "wordt"?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef maffemuts het volgende:
... Anders wordt je later ook zo'n pauper die alleen maar leent en niets terug kan/wil betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |