T plan is strak, maar denk dat het plan niet zal werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah strak plan tochHeb er nu al zin in
Niet?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T plan is strak, maar denk dat het plan niet zal werken.
Ik ben dan ook een positieve realistquote:
Waarom is het niet realiseerbaar dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een positieve realist.
Is goed poesje.quote:
euh sja dat is wel heel direct!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij vertelde vandaag hardop dat hij gisteren spontaan had besloten om meer te gaan bewegen. God knows why, maar goed. Toen vertelde hij (toen iemand aanbood om koffie, thee te gaan halen) dat hij alleen nog maar zelf gaat halen, want dan heeft hij een stukje extra beweging. Nou prima, goeie gedachte, kon ik in meekomen.
Vervolgens komt hij naar het bureau lopen waar ik zit samen met mijn collega. Zegt ie zo: "en jij? Loop je ook mee, je kunt de beweging wel gebruiken (terwijl de kerel, zeker (!) voor zijn leeftijd er slank uitziet en dat is geen vooroordeel, dat is echt zo). Dus die zeggen wat tegen elkaar. Vraagt ie aan mij of ik ook thee wil, ik zo: "nee, ik hoef niets" terwijl ik dacht: ow, dus je vindt me dus te dik?
En ik weet niet eens of hij dat denkt of zo, maar ik voel me wel aangesproken (en ja, dat is mijn onzekerheid). En nu neem ik hem dat kwalijk.
Een jong uitziende bejaarde is alleen realiseerbaar als jij jezelf nu gaat zien als bejaarde. Dus ik zou zeggen doe je bestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom is het niet realiseerbaar dan?
Is goed poesje.quote:
Het probleem is alleen nu nog, dat ik niet op bejaarden valquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een jong uitziende bejaarde is alleen realiseerbaar als jij jezelf nu gaat zien als bejaarde. Dus ik zou zeggen doe je best.
En nog een paar uur poesje. Dus doe nou gewoon kalm, dan overkomt je niets.quote:
Hoor hemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En nog een paar uur poesje. Dus doe nou gewoon kalm, dan overkomt je niets.
Maar waarom wachten tot over 50 jaar als je er nu ook al jong uitziet. Alle reden dus om het juichen naar het nu te verplaatsenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem is alleen nu nog, dat ik niet op bejaarden val
Maar ik ga voor het mes, liposuctie.. nepboobies.. straktrekken, yoga weet ik veel wat. Over 50 jaar zie ik er super uit![]()
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor hem
Volgens mij ben jij degene met JB die op moet passen hier.
ik doe met je meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem is alleen nu nog, dat ik niet op bejaarden val
Maar ik ga voor het mes, liposuctie.. nepboobies.. straktrekken, yoga weet ik veel wat. Over 50 jaar zie ik er super uit![]()
Ik ben meer van het meerjarenplanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef JoeyT het volgende:
Maar waarom wachten tot over 50 jaar als je er nu ook al jong uitziet. Alle reden dus om het juichen naar het nu te verplaatsen.
Het is nou niet echt bepaald opbouwend.. En ik merk ook al dat ie zo me zit te keuren. Jek!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh sja dat is wel heel direct!
maar eigenlijk wel open en eerlijk dat hij het zo brengt en zo te lezen niet kwaadwillend toch?
de meeste mensen 'denken' dat soort dingen alleen maar....
Maar kan me voorstellen zeker als je er onzeker over bent dat het wel even hard aankomt, ook wel confronterend, maar meis pak het op en gebruik het positief!
Je was al flink bezig met afvallen, dit geeft toch extra motivatie om die meneer eens wat te laten zien en dan is ie vast ook zo open en eerlijk om over een paar maandjes daar een hele leuke opmerking over te maken!!
Aah'kijk aanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe met je mee
en aangezien ik de 30 al voorbij ben mag ik een eerste afspraak wel maken
ga nu voor de buikcorrectie en borstlift, volgende is een minifacelift om de wallen wat te minderen, daarna zal die liposuctie wel nodig gaan worden, en gaat t bij mn kin vast flapperen moet ook wat aangebeuren.
Dan een ooglidcorrectie en acht omdat je korting krijgt als je meer tegelijk doet doe ik dan mn lippen vullen, gewoon om es wat anders te hebben. Kussentjes in mn hangbillen volgt dan och nog genoeg te doen
Pssst. Sportschoolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe met je mee
ga nu voor de buikcorrectie en borstlift, volgende is een minifacelift om de wallen wat te minderen, daarna zal die liposuctie wel nodig gaan worden, en gaat t bij mn kin vast flapperen moet ook wat aangebeuren.
Dan een ooglidcorrectie en acht omdat je korting krijgt als je meer tegelijk doet doe ik dan mn lippen vullen, gewoon om es wat anders te hebben. Kussentjes in mn hangbillen volgt dan och nog genoeg te doen
Niet alles is met de sportschool op te lossen schatquote:
Jezus, hij vroeg of je mee ging koffie halen jank niet zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is nou niet echt bepaald opbouwend.. En ik merk ook al dat ie zo me zit te keuren. Jek!
Blijf het liefste bij die gast uit de buurt nou. En ik hoef hem helemaal niets te bewijzen, maar ik heb liever wel dat hij zijn mond houdt. Dus ik heb vandaag ook een directe opmerking geplaatst over zijn gedrag (hij wil graag zijn zin hebben).
Maar ja, ik laat het wel ff bezinken en zie daarna wel weer verder. Ik kan er niet goed tegen als iemand commentaar levert daarop. Voel ik me afgekeurd met als gevolg dat ik liever de afstand opzoek. Vraag me echt af waarom hij dat zo zei.
Ik zeg dat je kalm aan moet doen met je hartje. Niet echt een dreigement.quote:
En ik dacht dat ik ontevreden wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe met je mee
Volgens mij was het wel een bedreiging.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg dat je kalm aan moet doen met je hartje. Niet echt een dreigement.Je hoeft niet bang te zijn dat ik iets persoonlijk bedoel hoor. FOK! is niet echt.
Ik ben het helemaal met je eens Sedanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jezus, hij vroeg of je mee ging koffie halen jank niet zo.
Zeg! Ga je lekker op iemand anders afreageren. Ik zeg wat ik wil, wanneer ik wil en tegen wie ik wil.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jezus, hij vroeg of je mee ging koffie halen jank niet zo.
sommige mensen denken wel dat zoiets opbouwend isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is nou niet echt bepaald opbouwend.. En ik merk ook al dat ie zo me zit te keuren. Jek!
Blijf het liefste bij die gast uit de buurt nou. En ik hoef hem helemaal niets te bewijzen, maar ik heb liever wel dat hij zijn mond houdt. Dus ik heb vandaag ook een directe opmerking geplaatst over zijn gedrag (hij wil graag zijn zin hebben).
Maar ja, ik laat het wel ff bezinken en zie daarna wel weer verder. Ik kan er niet goed tegen als iemand commentaar levert daarop. Voel ik me afgekeurd met als gevolg dat ik liever de afstand opzoek. Vraag me echt af waarom hij dat zo zei.
Volgens mij ben je gek. Ben je het dan ook?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel een bedreiging.
Hou daarom voortaan ook maar gewoon je bek.
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg! Ga je lekker op iemand anders afreageren. Ik zeg wat ik wil, wanneer ik wil en tegen wie ik wil.
Nee joh. Mn poesje zit een beetje te krabben. Maar das best lief.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef vencodark het volgende:
Ga me niet vertellen dat er nu weer 2 mensen aan het ruzie zoeken/vinden zijn
Ik denk dat deze theorie iig realistischer is dan dat hij haar te dik vond.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
@ MNR: Wat nou als hij een beetje een ongelukkige manier had om contact te zoeken? En hij je bij de koffieautomaat mee uit had willen vragen?
Ik heb een tijdje geleden een filmpje gezien van Jambers geloof ik waarin een vrouw zich elke dag liet insmeren en masseren enzo geloof ik en die zag er wua lijf nog heel mooi uit voor dr leeftijd, maar dr hoofd was wel echt oud.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een jong uitziende bejaarde is alleen realiseerbaar als jij jezelf nu gaat zien als bejaarde. Dus ik zou zeggen doe je best.
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg! Ga je lekker op iemand anders afreageren. Ik zeg wat ik wil, wanneer ik wil en tegen wie ik wil.
Ja, dat las ik net ook al. Maar buiten het feit dat hij gelijk heeft, wat ik overigen al aangaf dat hij iets zei en dat ik ermee zit, maar geen tegenwerping heb, ben ik me echt wel bewust van het feit dat ik het te groot zie.quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
@ MNR: Wat nou als hij een beetje een ongelukkige manier had om contact te zoeken? En hij je bij de koffieautomaat mee uit had willen vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |