T plan is strak, maar denk dat het plan niet zal werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah strak plan tochHeb er nu al zin in
Niet?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T plan is strak, maar denk dat het plan niet zal werken.
Ik ben dan ook een positieve realistquote:
Waarom is het niet realiseerbaar dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een positieve realist.
Is goed poesje.quote:
euh sja dat is wel heel direct!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij vertelde vandaag hardop dat hij gisteren spontaan had besloten om meer te gaan bewegen. God knows why, maar goed. Toen vertelde hij (toen iemand aanbood om koffie, thee te gaan halen) dat hij alleen nog maar zelf gaat halen, want dan heeft hij een stukje extra beweging. Nou prima, goeie gedachte, kon ik in meekomen.
Vervolgens komt hij naar het bureau lopen waar ik zit samen met mijn collega. Zegt ie zo: "en jij? Loop je ook mee, je kunt de beweging wel gebruiken (terwijl de kerel, zeker (!) voor zijn leeftijd er slank uitziet en dat is geen vooroordeel, dat is echt zo). Dus die zeggen wat tegen elkaar. Vraagt ie aan mij of ik ook thee wil, ik zo: "nee, ik hoef niets" terwijl ik dacht: ow, dus je vindt me dus te dik?
En ik weet niet eens of hij dat denkt of zo, maar ik voel me wel aangesproken (en ja, dat is mijn onzekerheid). En nu neem ik hem dat kwalijk.
Een jong uitziende bejaarde is alleen realiseerbaar als jij jezelf nu gaat zien als bejaarde. Dus ik zou zeggen doe je bestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom is het niet realiseerbaar dan?
Is goed poesje.quote:
Het probleem is alleen nu nog, dat ik niet op bejaarden valquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een jong uitziende bejaarde is alleen realiseerbaar als jij jezelf nu gaat zien als bejaarde. Dus ik zou zeggen doe je best.
En nog een paar uur poesje. Dus doe nou gewoon kalm, dan overkomt je niets.quote:
Hoor hemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En nog een paar uur poesje. Dus doe nou gewoon kalm, dan overkomt je niets.
Maar waarom wachten tot over 50 jaar als je er nu ook al jong uitziet. Alle reden dus om het juichen naar het nu te verplaatsenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem is alleen nu nog, dat ik niet op bejaarden val
Maar ik ga voor het mes, liposuctie.. nepboobies.. straktrekken, yoga weet ik veel wat. Over 50 jaar zie ik er super uit![]()
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor hem
Volgens mij ben jij degene met JB die op moet passen hier.
ik doe met je meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem is alleen nu nog, dat ik niet op bejaarden val
Maar ik ga voor het mes, liposuctie.. nepboobies.. straktrekken, yoga weet ik veel wat. Over 50 jaar zie ik er super uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |