Ik heb voor de verandering eens chocoeitjes gehaald die vanavond mooi op gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh kwijl, maar zit nog vol van t eten en wilde eens een snaai vrije avond inlassen
ikke vind zoute popcorn met echte boter trouwens heeeeeerlijk!
ik had ooit een kg zak gehaald die is inmiddels op en ik koop dus GEEN nieuwe meer!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb voor de verandering eens chocoeitjes gehaald die vanavond mooi op gaan
Weet niet of hij zo gaat, kwam in me op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh gaat die zo, is mij wat TE groot geloof ik dan voel je daarna geen enkele andere meer
wilde ik nu net gaan schrijven dat ik officieel aan het dementeren ben geslagen, schrijf jij zoietsquote:
Boeien niet nee, negeren ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
GezelligMij boeit het niet eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze kunnen beter over paardenlullen lullen, die hebben pas lullen om over te lullen!
He bah, moet ik dat nu weer voor me zien.quote:
Fijn voor je. Zo zie je dat alles wel op zn pad komt ookal denk je eerst van nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het beter had kunnen treffen
Ja vaak is het sceptische ook niet gegrond hoor. Maar bv op gemeentes weet ik dat er soms onnodig met geld gesmeten wordt. Maar ze zullen wel bijdraaien als ze zien wat voor werk jullie afleverenquote:[..]
Dat weet ik niet, dat heb ik nog nooit zo ervaren. Ik weet dat wat wij doen, dat dat niet in de organisatie aanwezig was.
Oja Den Bosch. Leuk!quote:[..]
Den Bosch
Feestje vieren moet je altijd doen. Alleen maar omdat feestjes leuk zijn
Waar ga jij werken?
vies meisje ben jijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet niet of hij zo gaat, kwam in me op.
Ik kan dat niet eens visualiseren, teken dat het er bij mij letterlijk en figuur niet ingaatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
He bah, moet ik dat nu weer voor me zien.Dankjulliewel.
Ah ik zie alweer wie er hier bezig is geweest met roddels en leugens, volgens mij ging het aardig om niet meer op jou te reageren maar daar kan verandering in komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je reageert op ze alsof je het ze kwalijk neemt dan.
Maar goed, boeit verder niet zo
Ik wijs ze eropquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je reageert op ze alsof je het ze kwalijk neemt dan.
Inderdaad.quote:Maar goed, boeit verder niet zo
en wat was de opmerking???quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef MNR het volgende:
God, ik voel me nog steeds beledigd over een opmerking van een collega van me vanmiddag. En het suffe is dat ik niet eens een tegenwerping kan verzinnen. Hoe irritant is dat? Het blijft maar door mijn hoofd spoken, ookal weet ik dat de kerel in kwestie het niet eens verkeerd bedoeld heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ik zie alweer wie er hier bezig is geweest met roddels en leugens, volgens mij ging het aardig om niet meer op jou te reageren maar daar kan verandering in komen.
ik heb wel eens een filmpje gezien als tiener ofzo van een vrouw die genomen werd door een paardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens visualiseren, teken dat het er bij mij letterlijk en figuur niet ingaat
Met een mooi strak gezicht, goede kut en natuurlijk SuperBoobiesquote:
WDz.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef MNR het volgende:
God, ik voel me nog steeds beledigd over een opmerking van een collega van me vanmiddag. En het suffe is dat ik niet eens een tegenwerping kan verzinnen. Hoe irritant is dat? Het blijft maar door mijn hoofd spoken, ookal weet ik dat de kerel in kwestie het niet eens verkeerd bedoeld heeft.
Dat heeft niks met paranoia te maken maar met het feit dat er al meer is voorgevallen qua dat soort dingen en de boel verdraaien.quote:
En wat is er dan precies zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met een mooi strak gezicht, goede kut en natuurlijk SuperBoobies![]()
Hij vertelde vandaag hardop dat hij gisteren spontaan had besloten om meer te gaan bewegen. God knows why, maar goed. Toen vertelde hij (toen iemand aanbood om koffie, thee te gaan halen) dat hij alleen nog maar zelf gaat halen, want dan heeft hij een stukje extra beweging. Nou prima, goeie gedachte, kon ik in meekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |