Het ging erom wat je nou weer slap uit je nek lulde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil applaus... Ga maar klappen met je kutje... Poesje
Je hebt er al eerder op gereageerd poesje, dus je weet best waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging erom wat je nou weer slap uit je nek lulde.
Ja fijn is dat. Zoveel mogelijk kennis opzuigen om jezelf nog aantrekkelijker te maken voor al die zoekende werkgevers. Ben je nu wel blij dat je niet naar de gemeente bent gegaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, is het niet omdat hij de 'boze buitenwereld' nog even op afstand houdt van me zodat ik me daar eventjes niet druk over hoef te maken, is het wel omdat ik kan zien hoe hij dingen aanpakt. Of inzichten.. doordat hij dingen al vaak gedaan heeft, weet hij precies wat gevraagd wordt en waar je tegenaan kunt lopen. Dat is ook wel fijn om daarvoor gewaarschuwd te worden en dat levert tijd op.
Dat is waar. Maar soms worden externen ingehuurd terwijl de internen het ook zouden kunnen (of willen leren) en ik denk dat daardoor veel mensen op voorhand al sceptisch zijn.quote:Weerstand als in... "ja, maar wat jij doet, kost alleen maar geld, dat levert ons niets op". Dit doordat onze ICT-werkzaamheden helemaal nieuw zijn daar in de organisatie. Niet iedereen heeft daarvoor begrip.
Maar er is altijd een reden waarom ze externen inhuren natuurlijk. Omdat ze zelf de kennis niet hebben
Dat heb ik weer zelf in de hand dus ik vier dit weekend het feestje of niet natuurlijk. Waar werk je nu ookal weer? Welke plaats bedoel ik.quote:Enne... je bent pas echt blij als je door je proefperiode heen bent, natuurlijk![]()
Het is alleen maar irritant omdat je weet waar ik op doel.quote:
Het is irritant omdat er geen bal staat, als er gevraagd wordt wat je nou bedoeld je er slap overheen lult.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is alleen maar irritant omdat je weet waar ik op doel.
Over je stalkgedrag. Val je zoveel mensen lastig zodat je niet weet waar ik het over heb?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is irritant omdat er geen bal staat, als er gevraagd wordt wat je nou bedoeld je er slap overheen lult.
Zoals?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over je stalkgedrag. Val je zoveel mensen lastig zodat je niet weet waar ik het over heb?
Denk dat dat tweede een betere optie isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
tralalalala is t gezellig hier of kan ik beter meteen op de bank gaan hangen?
Ik zou gaan bankhangenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
Gewoopn lekker een bak popcorn erbij.. en ze lekker laten lullenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
ik heb geen popcornquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoopn lekker een bak popcorn erbij.. en ze lekker laten lullenDan is het voor eens en altijd klaar .. Of niet.. ik vind het wel vermakelijk.
Ik denk niet dat ik het beter had kunnen treffenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja fijn is dat. Zoveel mogelijk kennis opzuigen om jezelf nog aantrekkelijker te maken voor al die zoekende werkgevers. Ben je nu wel blij dat je niet naar de gemeente bent gegaan?[..]
Dat weet ik niet, dat heb ik nog nooit zo ervaren. Ik weet dat wat wij doen, dat dat niet in de organisatie aanwezig was.quote:Dat is waar. Maar soms worden externen ingehuurd terwijl de internen het ook zouden kunnen (of willen leren) en ik denk dat daardoor veel mensen op voorhand al sceptisch zijn.[..]
Den Boschquote:Dat heb ik weer zelf in de hand dus ik vier dit weekend het feestje of niet natuurlijk. Waar werk je nu ookal weer? Welke plaats bedoel ik.
Die lullen nog maanden door man.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoopn lekker een bak popcorn erbij.. en ze lekker laten lullenDan is het voor eens en altijd klaar .. Of niet.. ik vind het wel vermakelijk.
Chocolade.. uhm chips.. genoeg alternatieven die een stuk lekkerder zijn.quote:
Gezelligquote:
Tuurlijk mag je balen. Lijkt me alleen maar logisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koffie
En ik bedoel ook niet dat je eriin moet blijven hangen Joey, das niet goed, maar je mag toch best balen van dingen?
Ik ben zelf iemand die over het algemeen redelijk goed is in vergeven en vergeten.
maar je kunt het mensen moeilijk kwalijk nemen als ze dat niet zo goed lukt en dat overdreven gedoe staat je gewoon niet zo, sorry
oh kwijl, maar zit nog vol van t eten en wilde eens een snaai vrije avond inlassenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Chocolade.. uhm chips.. genoeg alternatieven die een stuk lekkerder zijn.
popcorn
Die hebben pas lullen die vullenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze kunnen beter over paardenlullen lullen, die hebben pas lullen om over te lullen!
Je reageert op ze alsof je het ze kwalijk neemt dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je balen. Lijkt me alleen maar logisch.
Ik neem mensen ook helemaal niets kwalijk. Ook niet als het echt van die zwartkijkers zijn. Ik zorg er alleen voor dat ik niet met ze om ga.
Of me iets staat maakt me weinig uit. Ik ben leuk omdat ik 'aantrek' waar ik zin in heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |