Aaaaaaaah, jammer!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh verleidelijkmaar heb studieverplichtingen dus dat gaat niet lukken
ik ga in bad![]()
![]()
Zo, dat klinkt gezellig. Zou ik vaker doen als ik jou was danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
En klopt, mag altijd, maar ik lunch ook nooit in de kantine en als ik dat ooit een keer wel doe, word ik al bij minimaal drie tafeltjes geroepen![]()
![]()
Daar kan je wel achterkomen.quote:
Alleen nog een verklaring van een oud manager van me. Contracten en dergelijke zijn al getekend. Maar ik ben pas blij als ik er daadwerkelijk zitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi! Dat werd tijd ook
Dus het is nu officieel? Je mag daar aan de slag, alleen de begindatum is een formaliteit?
[..]
Ja
Al veel weerstand gehoord en gezien, hehe. Ben blij dat ik daar samen met hem ben. We vullen elkaar goed aan. Hij snapt de politiek, ik de intentie.
Ik reply straks evenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alleen nog een verklaring van een oud manager van me. Contracten en dergelijke zijn al getekend. Maar ik ben pas blij als ik er daadwerkelijk zit.
Lekker dat je goed met hem kan werken. Kan je ook van hm leren?. Wat voor weerstand? Dat ze externe mensen inhuren?
De bieb heeft geen tussen de middag sluiting, dus er moet iemand aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt gezellig. Zou ik vaker doen als ik jou was dan
Toch?
Met zeuren verspil je je leven en dat is gewoon zonde. Als je hier post moet je gewoon genieten, als je dat niet doet moet je leukere dingen gaan doenquote:
Dan moet ik je hele leven natrekken en je wensen en in hoeverre dat dan gerealiseerd is etc etc..quote:
Succes!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet ik je hele leven natrekken en je wensen en in hoeverre dat dan gerealiseerd is etc etc..
Zeuren is soms zo heerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met zeuren verspil je je leven en dat is gewoon zonde. Als je hier post moet je gewoon genieten, als je dat niet doet moet je leukere dingen gaan doen.
Ja?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerrrrrrrlijk.![]()
Morgen dus eens naar jouw stem luisteren bij Qmusic... tussen 12 en 13 uur.
Het leven kan soms zo makkelijk/leuk klinkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
Met zeuren verspil je je leven en dat is gewoon zonde. Als je hier post moet je gewoon genieten, als je dat niet doet moet je leukere dingen gaan doen.
Ga het niet doenquote:
Makkelijk is het niet altijd, maar leuk heb je zelf in de hand.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het leven kan soms zo makkelijk/leuk klinken
Oke ik hou erover op
Joeyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Makkelijk is het niet altijd, maar leuk heb je zelf in de hand.
Besef je wel dat je dood gaat? Geniet nu het nog kan.
Ik zie het leven ook zelfs als een reis naar de dood (oke niet zo negatief, maar zo effe duidelijk verwoord).. dus dat zegt genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
Makkelijk is het niet altijd, maar leuk heb je zelf in de hand.
Besef je wel dat je dood gaat? Geniet nu het nog kan.
Het is toch gewoon zo. De dood is een feit maar zorgt er ook voor dat je het optimale uit je dagen kan halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joey
Door dit soort opmerkingen twijfel ik aan mn geglij
Zo ziet Paolo het ook in het boek 'De Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella'. Maar de dood is wel zijn vriendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie het leven ook zelfs als een reis naar de dood (oke niet zo negatief, maar zo effe duidelijk verwoord).. dus dat zegt genoeg lijkt me
Ik weet het niet, ik vroeg het aan jequote:
Je doet me aan mn vader denken as je dat soort dingenzegtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo. De dood is een feit maar zorgt er ook voor dat je het optimale uit je dagen kan halen.
M'n vriend is wat overdreven, maar wel 1 zekerheid in het levenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo ziet Paolo het ook in het boek 'De Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella'. Maar de dood is wel zijn vriend.
Wijze vader heb je dan. Maar ik snap de kriebels niet. Ik bekijk het leven erg positief hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vroeg het aan je
[..]
Je doet me aan mn vader denken as je dat soort dingenzegt
Krijg er de kriebels van
Ook van Paulo Coelho?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo ziet Paolo het ook in het boek 'De Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella'. Maar de dood is wel zijn vriend.
Ja. Als je de Alchemist leuk vond dan vindt je deze ook leuk. Volgens mij 1 van zn eerste boeken en gedeeltelijk gebaseerd op zn eigen pelgrimstocht.quote:
Ik krijg de kriebels juist daarvan...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wijze vader heb je dan. Maar ik snap de kriebels niet. Ik bekijk het leven erg positief hoor.
Nee, sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
dames ik heb hulp nodig
ik heb laagjes haar en ik wil een vlecht
en nu is mn haar zo lang dat ik er op het eind niet meer bij kan en vriendje weigert een spoedcursus vlechten
iemand tips?
Dat van MNR?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vroeg het aan je
Vaders.quote:Je doet me aan mn vader denken as je dat soort dingenzegt
Krijg er de kriebels van
O, okee, leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat van MNR?
Of dat ik me goed voel?
[..]
Vaders.
Als het lang genoeg is, kan je het dan niet over je schouder naar voren nemen en het laatste stukje doen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
dames ik heb hulp nodig
ik heb laagjes haar en ik wil een vlecht
en nu is mn haar zo lang dat ik er op het eind niet meer bij kan en vriendje weigert een spoedcursus vlechten
iemand tips?
quote:
haha ja geprobeerd maar ik raak in de war als ik hem dan over pakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het lang genoeg is, kan je het dan niet over je schouder naar voren nemen en het laatste stukje doen?
Goed verwoord. Ben het hier ook mee eens. JBtje, we zijn het eens!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels juist daarvan...
Het is niet altijd leuk en je hoeft niet niet altijd overal het positieve van in te zien.
Ik ben niet haatdragend en behoorlijk positief ingesteld.
Maar laat mensen gewoon ook af en toe zeggen dat het kut is allemaal... Je bedoelt t goed, maar het is zoooo frustrerend om te horen: bekijk het van de zonnige kantals je je niet goed voelt, soms is het gewoon lekker om even te balen en jezelf zielig te vinden en zolang je er niet in verzuipt, is daar iook niets mis mee imo.
O ja dan is het lastig. Het lukte mij meestal wel. Je woont helaas niet in de buurt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja geprobeerd maar ik raak in de war als ik hem dan over paken dan gaat ie telkens mis
Ik zeg dan ook nergens dat je altijd blij moet zijn. Als er iemand nabij overlijdt kan je niet blij zijn. Een baaldag kan iedereen hebben, maar wat doe je er mee. Ik heb dus commentaar wanneer je erin blijft hangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels juist daarvan...
Het is niet altijd leuk en je hoeft niet niet altijd overal het positieve van in te zien.
Ik ben niet haatdragend en behoorlijk positief ingesteld.
Maar laat mensen gewoon ook af en toe zeggen dat het kut is allemaal... Je bedoelt t goed, maar het is zoooo frustrerend om te horen: bekijk het van de zonnige kantals je je niet goed voelt, soms is het gewoon lekker om even te balen en jezelf zielig te vinden en zolang je er niet in verzuipt, is daar iook niets mis mee imo.
Zolang het daar maar bij blijft danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
Bovendien optimaliseer ik dingen graag. En wat is beter dan je eigen geluk te optimaliseren?
Blijf jij gewoon lekker bitter, dan komt het wel goed met je. Ik heb begrepen dat stalken en gestalkt worden goed is voor je gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het daar maar bij blijft dan
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik haat het als mn haar niet wil doen wat ik vind dat het moet doen
Dat is inderdaad verstandiger dan je vriend - denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
strik wel een meisje op het feest om het te fixen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijf jij gewoon lekker bitter, dan komt het wel goed met je. Ik heb begrepen dat stalken en gestalkt worden goed is voor je gemoedstoestand.
Ik wil applaus... Ga maar klappen met je kutje... Poesjequote:
Ja, is het niet omdat hij de 'boze buitenwereld' nog even op afstand houdt van me zodat ik me daar eventjes niet druk over hoef te maken, is het wel omdat ik kan zien hoe hij dingen aanpakt. Of inzichten.. doordat hij dingen al vaak gedaan heeft, weet hij precies wat gevraagd wordt en waar je tegenaan kunt lopen. Dat is ook wel fijn om daarvoor gewaarschuwd te worden en dat levert tijd op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alleen nog een verklaring van een oud manager van me. Contracten en dergelijke zijn al getekend. Maar ik ben pas blij als ik er daadwerkelijk zit.
Lekker dat je goed met hem kan werken. Kan je ook van hm leren?. Wat voor weerstand? Dat ze externe mensen inhuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |