quote:
Ono kan het nog steeds niet.quote:Bochum-speler Ono getroffen door infectie
Shinji Ono is dit seizoen nog nauwelijks van waarde geweest voor zijn club VfL Bochum. De 29-jarige Japanner is nu getroffen door een infectie en het is niet duidelijk wanneer hij weer in actie kan komen.
"Zijn bloedwaarden zijn de laatste dagen verbeterd, maar het is afwachten wanneer hij weer helemaal fit is", verklaart trainer Marcel Koller op de website van Bochum. Door blessureleed heeft de voormalig Feyenoorder dit seizoen pas vijf duels achter zijn naam staan voor zijn Duitse werkgever.
Bochum zal voorlopig ook geen beroep kunnen doen op Diego Klimowicz en Oliver Schröder. De Argentijn Klimowicz staat twee weken buitenspel vanwege een heupblessure, terwijl middenvelder Schröder wordt geplaagd door een spierblessure en eveneens twee weken niet zal kunnen spelen.
ik zou zeggen skelper of kaartverkoop bij de kuip, maar daar was je zelf toch ook wel opgekomen neem ik aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef Tomasso het volgende:
Heeft er iemand nog een kaartje over voor de gele zijde met Feyenoord - psv? Of iemand enig idee hoe ik er nog aan eentje kan komen? Vak maakt me geen zak uit, als het de gele zijde maar is (Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, X)
Ik ben benieuwd of Dudek nog een beetje kan keepen. Leeftijd zegt niet alles.quote:Dudek komt graag terug
Door SJOERD MOSSOU
Als het aan Jerzy Dudek zelf ligt, keert hij komend seizoen terug bij Feyenoord. De Poolse doelman zei dat woensdag in een kort interview met het NOS Sportjournaal, opgenomen na het Champions League-duel tussen Liverpool en Real Madrid.
,,Feyenoord is de club van mijn hart,’’ aldus Dudek, wiens contract in Madrid na dit seizoen afloopt.
,,We weten dat hij graag wil,’’ zegt Leo Beenhakker, technisch adviseur van Feyenoord en bondscoach van de Poolse nationale ploeg. ,,Dat is alleen maar mooi, maar we zijn nog niet zover dat we daar ook al een besluit over kunnen nemen. Het moet ook haalbaar zijn, nog even los van de vraag wat we in voetbaltechnisch opzicht willen.’’
Punt van discussie zal bij Feyenoord vooral het spelritme van Dudek zijn. In zijn laatste twee seizoenen bij Liverpool en in de afgelopen twee jaar bij Real Madrid, kwam de Pool niet verder dan een totaal van elf competitiewedstrijden. Onder bondscoach Beenhakker speelt de doelman ook al geruime tijd niet meer voor de nationale ploeg. Dudek is bovendien al 35. Feyenoord heeft met Erwin Mulder (20) en Darley Ramon Torres (19) twee talentvolle, maar erg jonge keepers onder contract. Henk Timmer vertrekt na dit seizoen in elk geval.
,,Kwalitatief gezien is er geen reden tot twijfel over Dudek,’’ aldus Beenhakker, die in zijn laatste periode als trainer in de Kuip al met de keeper werkte. ,,Maar we zullen het straks allemaal eens rustig gaan bekijken.’’ De technisch adviseur benutte de afgelopen weken vooral om de huidige selectie van Feyenoord te inventariseren. Daarnaast voerde Beenhakker gesprekken met stafleden, directieleden, zaakwaarnemers en individuele spelers. Over de toekomst van bijvoorbeeld Theo Lucius en Serginho Greene, twee spelers met een aflopend contract, wenst Beenhakker nog geen uitspraken te doen.
,,Dat is ook niet aan mij,’’ vindt Beenhakker. ,,De afgelopen weken heb ik wat dingen op een rijtje gezet en de boel eens rustig geanalyseerd. De adviezen die daaruit voort zijn gekomen, liggen nu bij de clubleiding. Ik heb geen formele functie, de directie is uitvoerend. Bovendien ben ik de komende tweeënhalve week het land uit, want er staan interlands met Polen op de rol. Daarna kijken we verder.’’
Dudek kende tussen 1996 en 2001 een succesvolle periode bij Feyenoord, met de landstitel van 1999 als hoogtepunt. De doelman groeide snel na zijn komst van de Poolse club Sokol Tychy uit tot een vaste waarde in de Kuip, met een transfer naar Liverpool als beloning.
Bij die club kende hij zijn absolute hoogtepunt in de Champions League-finale tegen AC Milan in 2005, waarin hij uitgroeide tot de held van de penaltyserie. Dudek was op dat moment al niet meer onomstreden als eerste doelman op Anfield.
AD
Gelukkig klinkt Leo realistisch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Dudek nog een beetje kan keepen. Leeftijd zegt niet alles.
Beenhakker heeft er dus vertrouwen in dat Dudek op een goed niveau zit (zeker voor de Eredivisie). Laten wij Beenhakker maar geloven.quote:,,Kwalitatief gezien is er geen reden tot twijfel over Dudek,’’ aldus Beenhakker, die in zijn laatste periode als trainer in de Kuip al met de keeper werkte.
Beetje sentimenteel gaan doen doet het altijd goed, die speelt volgend jaar bij Feyenoord.quote:,,Feyenoord is de club van mijn hart,’’
quote:
ik gebruik mijn SCC momenteel niet, maar ik denk dat mijn plaats al ingenomen is, zal ff vragen voor jequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef Tomasso het volgende:
Heeft er iemand nog een kaartje over voor de gele zijde met Feyenoord - psv? Of iemand enig idee hoe ik er nog aan eentje kan komen? Vak maakt me geen zak uit, als het de gele zijde maar is (Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, X)
ik dacht dat ze, grotendeels door jou, toch goede zaken deden...quote:
Andere naam jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik dacht dat ze, grotendeels door jou, toch goede zaken deden...
en ja, ik weet dat ze een andere naam hebben, geen idee meer hoe ze nu heten trouwens
Beide niet meer mogelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:01 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik zou zeggen skelper of kaartverkoop bij de kuip, maar daar was je zelf toch ook wel opgekomen neem ik aan
Ok, is goed!quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik gebruik mijn SCC momenteel niet, maar ik denk dat mijn plaats al ingenomen is, zal ff vragen voor je
dat vermoeden had ik dus alquote:
quote:'Feyenoord zet El-Akchaoui in de wachtkamer'
Youssouf El-Akchaoui weet nog niet of hij na dit seizoen met coach Mario Been mee kan verhuizen van NEC naar Feyenoord. De komst van de linksback staat hoog op het prioriteitenlijstje van de Rotterdamse club, maar Feyenoord weet nog altijd niet welk bedrag het deze zomer uit kan geven aan transfers. Dat meldt het AD.
El Akchaoui is, naar verluidt, op de hoogte van deze situatie. De Marokkaanse aanvoerder van NEC wil zelf dolgraag naar Feyenoord en heeft een gelimiteerde transfersom van 900.000 euro in zijn contract staan. In Rotterdam-Zuid zou hij de concurrentie aan moeten gaan met onder meer international Tim de Cler.
De 28-jarige El-Akchaoui speelde in de jeugd al enkele jaren voor Feyenoord. Via Excelsior, Union Berlin en ADO Den Haag kwam hij in 2006 bij NEC terecht.
Kopuhquote:11-03-2009 COVER BIOGRAFIE COEN MOULIJN BEKEND
De cover van de biografie ‘Coen Moulijn’ is bekend. Voor de voorzijde van de omvangrijke biografie is gekozen voor een klassieke afbeelding van het clubicoon. Het boek over Coen Moulijn komt in het najaar van 2009 uit en wordt onder meer door Hugo Borst, Johan Derksen, Michel van Egmond, Wilfried de Jong en Rob Vente geschreven. De biografie van de legendarische linksbuiten wordt uitgegeven door de Buitenspelers, dat eerder ook het alom bejubelde officiële jubileumboek ‘100 Jaar Feyenoord’ uitgaf.
De biografie van Coen Moulijn verschijnt in twee versies. De reguliere versie voor de boekhandel kost 59 euro. Ook is een extra-luxe versie van exact 1937 (het geboortejaar van Moulijn) exemplaren beschikbaar. Die versie kost 99 euro en wordt in een fraaie cassette geschoven, is op de naam van de koper gekalligrafeerd en wordt door Moulijn van zijn handgeschreven handtekening voorzien.
Ik ga die van Moulijn kopen zodat ik ze beide heb TJDoornbos!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil ze beide eigenlijk wel hebben Keltie!
Ik heb hem de laatste weken in de gaten gehouden en ben wel van hem onder de indruk. Hij is zo goed aan de bal en moeilijk onder druk te zetten. Raakt dan niet gelijk in paniek maar heeft de techniek om de bal vaak bij een medespeler te brengen. Ideaal voor de opbouw, waar het al jarenlang toch voornamelijk aan ontbreekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |