Toch 's aan Tammeh vragen of jij wel een man bent. Als iemand het zeker weet....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik weet niet waarom Jupiler. Ik weet wel waarom Palm
Check.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Toch 's aan Tammeh vragen of jij wel een man bent. Als iemand het zeker weet....
Jupiler
Verklaar zijn Jupiler-aversie dan eens?quote:
Tsja, smaken verschillen en ik heb geen verstand van bier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Verklaar zijn Jupiler-aversie dan eens?
Jij proeft alleen rizzeauquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:36 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, smaken verschillen en ik heb geen verstand van bier.
Praat em toch maar es Juup aan. Dat is smakelijk bier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:36 schreef Tammeh het volgende:
Tsja, smaken verschillen en ik heb geen verstand van bier.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Praat em toch maar es Juup aan. Dat is smakelijk bier.
Jij bent een vrouw, jij hebt geen verstand van bierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Praat em toch maar es Juup aan. Dat is smakelijk bier.
Spijker, kop.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef tha_rizzo het volgende:
het lijkt wel alsof jullie mij niet accepteren omdat ik geen Jupiler lust.
Ik wel hoor schatjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hebt geen verstand van bier
En laat me toch lekker met m'n Jupiler-aversie, het lijkt wel alsof jullie mij niet accepteren omdat ik geen Jupiler lust.
Ooooooh ligt dat aan de Jupiler?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En laat me toch lekker met m'n Jupiler-aversie, het lijkt wel alsof jullie mij niet accepteren omdat ik geen Jupiler lust.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Meer dan jij blijkbaar. Aangezien ik vind dat Juup wél erg drinkbaar is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef tha_rizzo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |