Zal mij een worst wezen, maar als je dagelijks steeds weer in die top staat ben je gewoon mafquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ach mens, kun je het niet hebben dat er ook gezelligheid is in SC's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof ik dan de hele dag op FOK zit... dat is dan in een paar uur 's avonds. (doordeweeks)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen, maar als je dagelijks steeds weer in die top staat ben je gewoon maf
Je houdt iig van de juiste clubs dus we vergeven je het hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:10 schreef Daniane het volgende:
[..]
Net alsof ik dan de hele dag op FOK zit... dat is dan in een paar uur 's avonds. (doordeweeks)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:46 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Je houdt iig van de juiste clubs dus we vergeven je het hoor
ja want het is ook zon grote prestatie als je in de top 100 komtquote:
Versleten toetsenborden vooralquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:59 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
ja want het is ook zon grote prestatie als je in de top 100 komt![]()
jarenlang trainen, bloed zweet en tranen
Das heul wel leuk! En zolang meerdere mensen er zo over denken...:)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
tevens al dat geslowchat, het interesseert niemand
Terechte klacht. De plaatselijke mod moest in december vaak voor politie spelen vanwege een paar kwajongens die vaak off-topic gingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef TNA het volgende:
In het dagcijfertopic wordt dagelijks de top 100 geplaatst van users met de meeste posts. Oké, leuk. Maar waarom reageren mensen daar iedere dag door hun eigen positie te quoten (die iedereen toch al kan lezen) en dan zoiets te zeggen als "Zo, lekker in de middenmoot" of "Goh, dat schoot weer lekker op gisteren!". Of erger nog: iedere dag uitsluitend vermelden op welke plaats je staat. Who gives a shit?
daarvoor zoek je maar lekker een SC topic op, geen STATS topic ermee vervuilenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Das heul wel leuk! En zolang meerdere mensen er zo over denken...:)
Wil men ook , maar er mag geen fokstats sc reeks komen wat erg flauw isquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarvoor zoek je maar lekker een SC topic op, geen STATS topic ermee vervuilen
Om te voorkomen dat iedereen loopt te swaffelen met zijn e-penis.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil men ook , maar er mag geen fokstats sc reeks komen wat erg flauw is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |