abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67354807
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:34 schreef chacama het volgende:

Wat bij Fleur hielp en ik bij Maud ga uittesten is een 'in-geslapen' pyjama van mij bij haar te leggen. Zo had ze toch de vertrouwde geur bij zich.
Oeh, dat idee had ik ook nog gisteren. Ik weet haast wel zeker dat het iets van verlatingsangst is, toen ik gisteren bij d'r ging zitten (gewoon in het donker, op de grond naast d'r bedje) was het gewoon okay en ging ze lekker liggen. Maar zodra ik weg wilde gaan begon het feest weer.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:29:12 #202
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67355348
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:12 schreef YPPY het volgende:
Anderen ervaring met dromen in combinatie (ws) met verlatingsangst? Ze wil absoluut niet meer dat we weg aan als ze in bed ligt en ook 's nachts wordt ze een keer of 10 wakker. Behalve dat het me op gaat breken (slaap zelf pas weer na 45 minuten) vind ik het ook zo zielig. Volgens de wvk zou het goed verlatingsangst en dromen tegelijk kunnen zijn. Ze wilde er zelfs bij ons thuis voor langskomen, maar het lijkt me iets dat meer peuters hebben.
Yppy,

We hadden met Mahre ook wat slaap problemen, dat onrustig was enzo. Wij hebben erg veel baat bij een homeopatisch middeltje (zal zo even zoeken wat het was). Daar heeft Mahre in ieder geval veel baat bij. Haast geen drama's meer als ze naar bed gaat en ze slaapt er ook beter van...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:36:11 #203
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67355629
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef Tazz het volgende:
Het is Kindival van VSM
homeopatisch geneesmiddel voor gebruik bij onrust en slapeloosheid
Dit helpt hier zeer goed, we merken het als we een paar daagjes wat pillen vergeten, dan is ze de nacht erop weer onrustig.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:10:49 #204
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67356882
YPPY en Jarno, ik herken het niet echt, Simon heeft dit eigenlijk niet (nog niet). Wel wordt hij soms vroeg in de avond wakker, huilend en paniekerig. We denken dat hij dan nog slaapt maar een droom heeft (gehad).
Dat is natuurlijk best indrukwekkend, dat dromen. Net als je beseft dat fantasie en werkelijkheid kunnen verschillen en je in je slaap overvallen wordt door verhalen die je niet zelf bedenkt.
Succes ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:43:41 #205
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67357912
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef Tazz het volgende:

[..]

Dit helpt hier zeer goed, we merken het als we een paar daagjes wat pillen vergeten, dan is ze de nacht erop weer onrustig.
Zie je ik wist dat ik bij Fleur nog meer had gedaan..... thanks for the reminder...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:27:35 #206
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_67359384
Ach Yppy, dat is inderdaad sneu en vervelend tegelijk.
Léon had dat ook wel. (soms nog wel eens)
Wat het nou precies was en waarom het nu veel beter gaat geen idee. Echt veel uitgeprobeerd, daardoor een beetje kwijt wat nou het truukje was dat het uiteindelijk deed.

Cas ligt een beetje klem in zijn ledikantje zo langzamerhand.
Eigenlijk moeten de jongens doorschuiven met de bedden, maar ik zie
a) Léon nog niet in een gewoon bed liggen, volgens mij kiepert hij er zo uit.
b) Cas nog niet in het peuterbed van Léon liggen.
Eigenlijk ziet Cas dat ook nog niet zo zitten. Ik ben maar eens gaan peilen bij hem of hij nou niet in een grote jongens-bed liggen. Dat wilde hij wel. Net zo'n bed als Léon? En dan wordt er hevig geschud en wijst naar zijn ledikantje. "Dat is MIJN bed."
Mmm...
Maar ik denk dat hij zo'n 10 cm over heeft in zijn bed. Gelukkig groeit hij niet in 1 nacht 10 cm, dus hebben we nog even.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_67359441
Anna ligt ook met d'r hoofd tussen de knuffels (ze heeft nog wel wat ruimte aan de onderkant dan, maar zo gaat ze zelf liggen elke keer) . Leuk gezicht, maar die zal binnen afzienbare tijd ook wel aan een nieuw bedje toe zijn.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_67386405
Sara is zwemmen met opa en oma. Ze stond vanmorgen om 7 uur al klaar met d'r zwemtas. Zo leuk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:33:42 #209
94046 PM-girl
pi_67409051
En hoe vond Sara het toen ze thuis kwam? Helemaal moe zeker
*
pi_67409429
Jeps!
Ik was zelf werken, maar volgens B. is ze om 17:00 in slaap gedonderd op de bank, wou niets meer eten en ging recht door naar bed.
Ze wou ook niet uit het zwembad, dus ze hebben er 2 uur langer dan gepland gezeten omdat ze zo'n lol had
Ik heb haar zelf helaas nog niet gezien, maar zal morgen wel grote verhalen krijgen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67423550
Amber wil de laatste week ineens niet meer naar de psz. Voorheen stond ze te trappelen als ze naar "school" mocht maar nu is ze steeds aan het treuzelen en zegt ze steeds ik wil niet naar school mama, ik wil thuis blijven.
Zodra ze op de psz is gaat ze meteen spelen.. snap er niets van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67424710
Gek is dat Vickey! Zo wilde Mahre gisteren papa niet meer loslaten en was een beetje aan het jengelen... Riep ook steeds is mij papa. Tazz kon wel gewoon weg.

Wij zijn bij het CB geweest. We wilden toch graag eens weten hoe dat nou verder moet met het niet praten van Mahre. Ze vond het inderdaad wel wat zorgelijk. We moeten nu terug naar de huisarts en vragen voor een doorverwijzing naar de KNO arts ook omdat haar amandelen vrij groot zijn en ze eigenlijk altijd verkouden is. Vorige week vond de huisarts dat verder nog niet zo zorgelijk. Maar ik ga toch terug. Ben benieuwd. Als de KNO arts verder niets afwijkends kan ontdekken gaan ze kijken of logopedie iets voor Mahre is.
pi_67426898
Net even met de leidster gepraat en die heeft met Amber zitte kletsen.
Ze wil niet omdat er steeds kindjes vallen.. ze heeft het er ook over dat ze he tniet leuk vind bij opa en oma omdat ze daar met dr mondje op de tafel gevallen is.. denk dat we een gevalletje val-trauma hebben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:20:10 #214
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67427476
Over val trauma's gesproken...

Gisteren is Mahre op het KDV tussen 2 tafels gevallen en waarschijnlijk met haar tandje een tafel geraakt. Flink bloeden en hard huilen.
Toen ik haar ophaalde was de pijn al weer wat gezakt, maar thuis na het eten ging ze aan me hangen en kwam met haar tandje tegen me aan, niet zo heel hard, maar hard genoeg om weer te gaan bloeden. Heeft ze veel pijn aan. Zelfs rond 21:00 uur is ze er wakker van geworden, haar hierna maar op de bank in slaap laten vallen en weer naar bed. Vandaag gaat het wat beter. Maar normaal slaapt ze tussen de middag niet, maar nu ligt er 1 thuis te pitten... Kijken hoe ze zich voelt als ze wakker is...
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:07:06 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67441655
Arme Mahre! Klinkt zielig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67442275
Hoe is het nu met Mahre, beetje bijgekomen? En wel goed dat jullie terug gaan naar de huisarts.

Wat leuk dat Sara is gaan zwemmen.

Ze is zonder veel gehuil gaan slapen. Zo fijn. Ben wel 3 kwartier bezig geweest met het bedritueel, maar ze heeft maar een beetje gepiept.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_67442469
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef YPPY het volgende:

Ze is zonder veel gehuil gaan slapen. Zo fijn. Ben wel 3 kwartier bezig geweest met het bedritueel, maar ze heeft maar een beetje gepiept.
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:24:55 #218
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67446637
Mahre heeft anderhalf uur geslapen. Ik heb haar vanavond niet meer horen huilen. Ze moest nog wel even de tand aanwijzen die bloedde.

En over de huisarts, ik had vorige week tegen lenaatje gezegd dat de amandelen erg groot waren en dat die daar eens naar moest kijken, maar die waren volgens de dokter normaal voor d'r leeftijd...
pi_67447101
Ik begreep dat jullie nog eens gingen, voor de verwijzing naar de KNO arts.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:21:56 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67448702
Dean krijgt waterpokken en ging vanavond zelf naar bed...pakt zijn knuffels en zegt "Deantje gaat slapen mama" en hup, loopt zo naar zijn kamertje .

Hij zegt nu ook steeds meer zinnetjes, gisteren had ie S. aan de telefoon en zegt ie "Dean wil Nijntje zingen voor papa" *Zingt*.

Zo lief .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_67453061
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef Vivi het volgende:
Dean krijgt waterpokken en ging vanavond zelf naar bed...pakt zijn knuffels en zegt "Deantje gaat slapen mama" en hup, loopt zo naar zijn kamertje .
Awwwwwwww!
pi_67453065
beterschap voor Deantje! Hoop dattie er niet te veel last van heeft!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67453097
Ahh Dean
Sara
Merel
Ukje
pi_67453120
Gister met Amber toch nog even naar de kinderarts geweest vanwege het hoesten. Gelukkig zijn d'r longen schoon, ws. is het och een fiks verkoudheidsvirus. D'r oren waren rood en dr keelamandelen waren ook wat rood, maar niet ontstoken.
Nog nagevraagd of het niet toch huisstofmijtallergie kan zijn maar dat is volgens de kinderarts uitgesloten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67453125
Vicky, hopelijk knapt ze snel op Is ook een beetje aanmodderen met Amber zo he?
Sara
Merel
Ukje
pi_67453134
ja behoorlijk.. ze is nu al ruim 3 weken aan het hosten. Als ze nog langer verkouden blijft vind de ka dat we met de KNO arts moeten gaan praten of niet eventueel haar neusamandel eruit moet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 27 maart 2009 @ 07:57:28 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67453266
Oh Dean, waterpokken. Niet leuk!

Storm is nu bezig met de verleden tijd in werkwoorden: "Mama, ik valde!" en "kijk, hij komde naar mij toe!" Zo leuk vind ik die taalontwikkelingen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:09:30 #228
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67453369
Dat is leuk Sugar . Sowieso dat echte geklets horen lijkt me zo leuk .
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:12:44 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67453409
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Awwwwwwww!
Ja, ik wist ook niet wat me overkwam .

En Suug, idd leuk, die taalsprongetjes, hier ook ineens veel volledigere zinnen, zo gek om dat ineens uit dat bekkie te horen .
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:13:52 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67453424
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:38 schreef Vicky het volgende:
Gister met Amber toch nog even naar de kinderarts geweest vanwege het hoesten. Gelukkig zijn d'r longen schoon, ws. is het och een fiks verkoudheidsvirus. D'r oren waren rood en dr keelamandelen waren ook wat rood, maar niet ontstoken.
Nog nagevraagd of het niet toch huisstofmijtallergie kan zijn maar dat is volgens de kinderarts uitgesloten.
Er heerst volgens mij een heel heftig virus!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:53:22 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67461691
Hier wordt inderdaad ook flink gesnotterd met traanogen en alles erbij.

Dean En uiteraard beterschap met je pokjes

En ook wij mogen even omtrent het slapen. Al 3 dagen op rij (met pilletjes) 's nachts niet meer wakker. Eerste nacht was het het half 6, tweede kwart over 6 en vanochtend kwart voor zeven Ik ben zo blij....
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:14:46 #232
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67471865
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef YPPY het volgende:
Ik begreep dat jullie nog eens gingen, voor de verwijzing naar de KNO arts.
vandaag de huisarts gebeld, uiteindelijk weten te overtuigen dat ik erop stond dat ik met Mahre naar de KNO-arts wil. Hij gaat een brief schrijven en we krijgen binnenkort een oproep.
Nu maar even afwachten...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:57:58 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67475753
Pfffffffff.
Maud heeft een gat in d'r hoofd gevallen (nee, geen pics). Dus net terug van de HAP en nu een kindje rijker met 4 hechtigen en plakspul op d'r hoofd. Ze struikelde en viel zo met een vaartje tegen de tegelrand in de keuken. Was blij dat ik het niet heb zien gebeuren. Het bloeden was snel gestelpt en een gapende wond zichtbaar. Of ik nu wel of niet de schedel heb gezien, weet ik niet en wil ik eigenlijk ook niet weten. Liggend met Maud tussen mijn benen in geklemd heeft de dokter de verdoving gezet en vervolgens de hechtingen geplaatst. Een jonge dokter die samen met F. Maud goed genoeg af wist te leiden om naast het heftig huilen (wie zou dat niet doen) de wond te verzorgen. Nu ligt ze te slapen, maar hebben wel een wekadvies meegekregen. Elke 2 uur. En verder donderdag de hechtingen eruit laten halen en verder mag ze morgen pas in bad. En verder heb ik na alles even zitten shaken, maar kwam toen ook tot de conclusie dat ik dit soort acties steeds beter kan handelen, zonder in paniek te raken....
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:10:02 #234
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67476211
Tjemig, sterkte komende nacht
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:13:57 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67476400
Arme Maud. Hopelijk is ze het morgen vergeten...
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:14:03 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67476405
Wat eng! Arme Maud, en arme jullie, dat is echt niks om mee te maken. Gelukkig dat het zo relatief goed afliep. Beterschap voor het arme ding.
*OUD heilige*
  Jubileum moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 21:14:22 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67476426
Jeetje Chaca wat zul jij geschrokken zijn, dat arme meisje Sterkte vannacht!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:18:38 #238
11682 Moonah
Jolie femme
pi_67476613
Och hemel, Chacama... Wat een schrik zeg! Arme Maud en arme jij...
En de ironie, je post net vandaag dat het slapen eindelijk wat beter gaat, en nu moet je haar elke 2 uur wekken...

Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:21:12 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67476704
Oh jakkie, wat zielig zeg!!!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:25:04 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67476868
Oww arm schaap! Sterkte met wakker maken vannacht steeds.

Moonah ik moest er ook net aan denken
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:10:26 #241
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67478796
maud toch
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 28 maart 2009 @ 07:11:03 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67486689
Arme Maud en jullie (de schrik!). Ging de nacht een beetje? Hoop het.
pi_67486793
Jeetje chacama

en om de 2 uur wakker maken...

ben benieuwd hoe het is gegaan
pi_67486860
chacama hoe is het gegaan vannacht?
arme maud op je bolletje.
mama van 3 kids!
pi_67486900
Och Chacama wat naar! Hoe is het gegaan vannacht? Sterkte voor Maud!
pi_67486922
Chacama, wat een schrik! Wat naar om te zien. Hoe gaat het nu?
Sara
Merel
Ukje
pi_67487055
a gossie Maud toch. Hoe isset nu?

hier een goede nacht!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67487085
wat fijn vicky
mama van 3 kids!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:04:08 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_67491301
Och, arme Maud! En Chacama!
Lekker Vicky!

Ive "schrijft"! Dan pakt hij een pen goed vast 9met links of rechts, dat maakt hem niet uit) en dan maakt hij krabbeltjes, terwijl hij zegt wat hij schrijft. Zo lief!
pi_67491662
Arme Maud!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:15:21 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67492961
De nacht zijn we gelukkig goed doorgekomen. Ze heeft d'r eigen wekadvies gevolgd. Oftewel om half elf ging F. naar bed en toen lag ze omgekeerd in bed. Hij heeft ze goed gelegd en vroeg om een kus. Als reactie (want die heb je immers nodig): NEE, Maud slapuh! Om half 1 werd ze uit zichtzelf een beetje wakker en is Fred er naar toe gegaan om ze te sussen. Ze sliep daarna meteen weer verder. Om 3 uur hoorde ik ze en ben ik ze even gaan sussen. Aai over d'r bolletje gegeven en toen hoorde ik heel zachtjes een piepje en een doeei mama . Om 5 uur was ze weer wat onrustig toen ook even gesusd en om 6 uur was ze wakker. Dus een goede nacht al met al. Maar, inderdaad zei ik gisteren ook tegen de HA.... fijn dat wekadvies, slaapt eindelijk door, moeten we ze nu zelf wakker gaan maken. Maar, goed dat is goed gekomen. Ze is niet misselijk geweest en was vanochtend weer net zo wild en onvoorzichtig als gisteren. Dus of ze er iets van heeft geleerd...... Ze zegt nu wel vaak auw, maud valluh boem. Maar verder is en blijft ze nog steeds een doerak op en top.

Vanochtend schampte ze langs Fleur en toen was het meteen huilen. (En Fleur meteen in paniek). Dus eerst Fleur gerustgesteld dat het absoluut niet haar schuld was (die riep gisteren al dat ze helemaal geen zusje wilde, maar dat herstelde zich goed gelukkig, toen Maud bij d'r kwam liggen kroelen).

Enige waar ik heel veel moeite mee had, was vanochtend het weggaan thuis. Ze heeft bijna de hele ochtend bij me gehangen/gezeten en toen moest ik toch echt gaan werken. Ze deed er niet moeilijk over, maar mijn gevoel. Pfffff, zo lastig. Maar, goed dat is voor een ander topic.
pi_67497942
Beterschap voor Dean, heeft hij er veel last van?

Wat leuk dat Ive schrijft.

Jemig Chacama dat is schrikken. Fijn dat jullie de nacht goed doorgekomen zijn.
  zondag 29 maart 2009 @ 09:59:58 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67513111
Dat is knap, Ive al aan het schrijven. Wij krijgen regelmatig een rijtje namen opgenoemd van familie en vriendinnetjes die we op moeten schrijven, maar zelfs schrijft ze vooral "l" en dan heel vaak na elkaar.

Moesten jullie Maud afgelopen nacht ook nog wakker maken?

Mijn h&m bestelling kwam gisteren binnen met daarbij o.a. een nieuwe zwempakje en een zomerhoedje voor op vakantie. Het hoedje is van Hello Kitty, nu wil ze natuurlijk de hele tijd dat ding op. Staat goed bij d'r beroemde witte hema pyjama met bloemetjes en hartjes.
*OUD heilige*
  zondag 29 maart 2009 @ 15:58:44 #254
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67520174
Bewijsmateriaal:

-en weer weg-

[ Bericht 18% gewijzigd door YPPY op 30-03-2009 23:11:27 ]
*OUD heilige*
  Jubileum moderator zondag 29 maart 2009 @ 19:57:19 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67526589
Hahaha
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67526795
Anna
mama van 3 kids!
pi_67526995
hihi die Anna

Amber is vanmiddag van ons bed af gedoken.. We waren aan het stoeien en gek aan het doen, ze neemt een duik en ik kon dr niet opvangen, zo op de grond met haar hoofd tegen de prullenbak... er zit een deuk in de prullenbak. Gelukkig ging ze meteen huilen en lijkt het allemaal mee te vallen. Ze is niet anders dan normaal.
En vanmiddag was ze op de bank in slaap gevallen, iets wat ze anders nooit doet. Ze zat filmpje te kijken. M. en ik waren in de babykamer beetje bezig en we hoorden steeds het menumuziekje van de film, toen we gingen kijken lag ze lekker te slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 29 maart 2009 @ 20:13:49 #258
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67527136
Anna
Een deuk in de prullenbak Vick klinkt hylarisch ahahha, arme Amber!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 29 maart 2009 @ 20:58:48 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67528768
Anne heeft echt een pretbekkie Die gaat nog veel lachers op der hand krijgen met der glinsteroogjes
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 29 maart 2009 @ 21:34:14 #260
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67529868
Anna lekker ding kleine hartebreker in de dop.

voor Amber. Vallen kan zo'n pijn doen.

Hier vanacht goed geslapen. Allemaal. (hoefde ook niet te wekken) En verder heeft ze zich uitgeleefd op het strand en vanmiddag in de ballenbak. Moe en voldaan is ze naar bed gegaan.
  maandag 30 maart 2009 @ 08:05:12 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_67537220
die foto van Anna
stormy waters...
sailin'
  maandag 30 maart 2009 @ 10:42:11 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_67540019
Anna

Fijn dt het beter gaat met Maud

Voorzichtige jompel hier. koemelk lijkt op dag 2 nog steeds goed te gaan Als dat zo is dan gaan we taart maken .

Sowieso Uk is zoveel fijner qua gv spullen etc. veel goedkoper, maar ook veel meer smaak, meer keus echt super hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_67540634
Mikael is zindelijk
Vorige week woensdag zijn we begonnen zonder luier en het ging meteen heel erg goed. Alleen als ie moe werd ging het nog mis. Maar nu niet meer Soms moet ie wel om de 15 minuten plassen maar ja die tijd ertussen word steeds langer en de plassen steeds groter Nu wil ie alleen geen luier meer voor en dat is dan weer ff lastig als we naar de winkel lopen of als ie naar de psz moet.

En we hadden net van het weekend nieuwe (grote) luiers gekocht: "Mama kun je die wel gebruiken voor de baby". Luiers zijn bijna net zo groot als pasgeboren baby zelf
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67540747
Wat super Evenstar
Sara
Merel
Ukje
pi_67541122
Wat goed Evenstar!
  maandag 30 maart 2009 @ 16:05:47 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67549667
Evenstar wat lekker.... ik blijf duimen. Wij zijn over een maandje weer aan de beurt om te provoceren.

Mikael super. Zindelijk!!

Hier ook voorzichtig bezig. Alleen associeert Maud plassen en poepen met volledige naaktheid.... te vaak blijkaar in combi met in bad gaan gedaan. Vanochtend voor het slapen gaan moest ik ze helemaal insmeren en toen was ze ook naakt, dus wilde ze automatisch ook even plassen. Ging goed... nu dus even kijken hoe we het doorbreken dat ze niet naakt hoeft te zijn....hihi

Hoe is het met Kim? Is ze helemaal gewend aan d'r kleine broetje? Niet teveel zorgen meer...?
pi_67550434
We willen voor Mikael een nieuwe fiets kopen. Maar welke maat is het beste voor hem denken jullie? Ik lees op internet steeds iets anders. Ene site zegt 12 inch de andere weer 14 inch. Mikael word begin augustus 3 en is best groot voor zijn leeftijd. Maar hoe groot moet je zijn voor een 14 inch fiets?
Liefde
  maandag 30 maart 2009 @ 16:36:25 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550664
Goed zo Arwen en Mikael!

MeNicole, Ive heeft geloof ik 12 inch terwijl hij zelf ongeveer een meter is. En daar past hij net op, hij kan nog even groeien. Ga anders een keer met Mikael langs een fietsenwinkel "passen". Dat hebben wij ook gedaan.
pi_67550754
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef cattie het volgende:
Goed zo Arwen en Mikael!

MeNicole, Ive heeft geloof ik 12 inch terwijl hij zelf ongeveer een meter is. En daar past hij net op, hij kan nog even groeien. Ga anders een keer met Mikael langs een fietsenwinkel "passen". Dat hebben wij ook gedaan.
Ja passen willen we ook maar die stomme fietsenwinkels hier in de buurt hebben geen 14 inch omdat die niet veel verkocht worden Mikael is 1 meter en bijna 8 cm dus dat zou prima op een 12 inch passen als ik dat van Ive zo lees.
Liefde
  maandag 30 maart 2009 @ 16:42:27 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550884
Ik denk het ook, 14 inch is volgens mij echt alweer een stuk groter.
pi_67605708
Whoehaaa, Sara telt tot 20, zo schattig, ze draait dan de 18 en 19 om, en 19 noemt ze 90
Sara
Merel
Ukje
pi_67605762
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaa, Sara telt tot 20, zo schattig, ze draait dan de 18 en 19 om, en 19 noemt ze 90
lief!!
als amber bij 20 is gaat ze door met tellen.. begint ze weer bij 11
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67606885
Mikael is op de psz gevallen Nu ligt zijn wenkbrauw helemaal open. De dokter wilde het eerst hechten maar later toch maar weer niet omdat dat te traumatisch is voor kindjes. Toen wilde ie het plakken maar omdat Mikael daarna nog gewoon wilde slapen en de dokter bang was dat het dan weer los zou gaan toch ook maar niet gedaan. Nu zitten er 4 hechtpleisters op en een grote pleister erover heen. En Mikael hoefde helemaal niet te huilen Mijn kleine held. Alleen toen we weer in de auto zaten: Ik wil niet die grote pleister. Tot aan lde psz huilde ie erom. Waren we daar: Mama zit mijn grote pleister er nog wel op?

En nu wil ie bij alles naar de dokter Oh mama ik heb mijn hoofd gestoten gaan we nu weer naar de dokter? Mama ik heb daar zeer (wijs zo'n beetje elke plek aan) gaan we nu naar de dokter?
Liefde
pi_67606967
ach jeetje Mika toch!! Maar wat een stoere vent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67639826
Ach Mika! Hoe is het er nu mee?

Vanmorgen met Merel en Sara bij de HA geweest. Sara voor d'r oortjes, ze is nog steeds doof. Rechts heeft ze een lijmoor, dat is de boosdoener, vies trommelvlies en daar hoort ze dus niet mee. Links wat vocht erachter nog.
Ze heeft er verder geen last van, geen pijn ofzo, dus we kijken het nog even aan. Als het in de loop van het voorjaar niet beter uitziet, krijgt ze weer buisjes. En ondertussen moet de tv maar wat harder

Oh en gisteren had ze haar eerste speelafspraakje met haar vriendinnetje E. Ze vond het helemaal geweldig! E. gelukkig ook Dus binnenkort komt die een keertje hier spelen. Ze gaan straks ook naar dezelfde basisschool, erg leuk dus
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 2 april 2009 @ 19:57:01 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67655542
pff, wij hebben het ook weer meegemaakt, of beter geschreven, Demi

Demi heeft een middenooronsteking en een rotsbeeninfectie.
De huisarts zei nog dat het goed was dat we langskwamen aangezien het anders had het een hersenvliesonsteking kunnen worden en we moesten meteen naar het ziekenhuis.

Was ook nog heel wat, een arts wilde dat ze 2 dagen opgenomen werd en een infuus kreeg met penicilline, de andere wilde doorprikken en gewoon penicilline geven en toch naar huis.

Het is in overleg het laatste geworden, wat was dat verschrikkelijk zeg dat doorprikken, zo zonder verdoving,heb het meiske nog nooit zo hard horen schreeuwen.
Maar Demi voelt zich nu gelukkig wel beter.

Morgenvroeg moeten we nog even terugkomen, als de rotsbeeninfectie niet beter is geworden moet ze alsnog in het ziekenhuis blijven
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator donderdag 2 april 2009 @ 20:02:44 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67655769
Ai Snakelady, rotsbeeninfecties zijn idd gevaarlijk. Arme Demi! Ik hoop dat het morgen toch beter gaat en een opname niet nodig is. Sterkte!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67655791
jeejtje snakelady dat is scbhrikken heel veel sterkte en succes morgen
mama van 3 kids!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:05:35 #279
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67659423
Wat ontzettend zielig, zo'n kleintje met zoveel pijn.

Ze is nu echt helemaal gek met de katten. Beestjes weten niet wat ze meemaken en ze accepteren echt alles.
*OUD heilige*
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:06:58 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_67666030
ach snakelady, wat sneu is dat. Mijn oren zijn vroeger heel vaak door geprikt. geen pretje, maar daarna was het dan wel zo'n opluchting! sterkte!

ik heb nieuws Ezra heeft gisteren op het kdv op het potje gepoept, dat vind ik wel een overwinning voor hem! ik heb dus goeie hoop op zindelijkheid binnen afzienbare tijd
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:26:16 #281
108648 cattie
lieve moeder
pi_67666246
Voor Ezra!
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:52:57 #282
105850 Fuente
mamamuts
pi_67666677
Snakelady, sterkte voor Demi! Lijkt me echt vreselijk pijnlijk

En Ezra Goed zo ventje!
Sara
Merel
Ukje
pi_67669081
Sterkte en beterschap voor Demi!

Ezra wat goed!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:30:17 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67670996
Net weer terug van het ziekenhuis
Ze is nog steeds erg ziek, ze waren weer aan het twijfelen of ze haar moesten opnemen maar ze mocht gelukkig toch weer mee naar huis.
als ze ook maar iets achteruitgaat moet ze alsnog opgenomen worden dus aub even duimen dat het alleen nog maar beter gaat!

Maandag moet ze weer terug voor controle.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator vrijdag 3 april 2009 @ 11:37:56 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67671268
Agossie toch, ik had op een flinke verbetering gehoopt. Sterkte Snake en ik duim mee
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:39:33 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_67671327
Beterschap voor Demi en voor Ezra!

Poesbeesten zijn ook gewoon erg leuk Anna!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67671731
Ze moet nu per sé voordat ze naar bed gaat ff met de poezen kroelen. . Waar ze dan hyper achteraan gaat rennen op jacht naar een kroel. .
pi_67675813
Poes maakt hier dat ze wegkomt als Meike in de buurt is. Alleen als ze gewapend is met kattensnoepjes komt ze tevoorschijn.

Snakelady, wat een toestand! Ik zal in ieder geval duimen dat het gauw de goede kant op gaat met Demi.

Ezra
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67679630
Beterschap voor Demi!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:07:24 #290
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67679806
Dank jullie wel allemaal, het gaat nu iets beter, ze begint weer praatjes te krijgen en heeft zelfs even zitten kleuren dus het gaat de goede kant op!!
  Jubileum moderator vrijdag 3 april 2009 @ 20:34:52 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67687470
Fijn snake, hopen dat het doorzet vannacht!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:53:37 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67688159
Beterschap met Demi. Erg spannend allemaal. Hoop dat de goede lijn doorzet en jullie maandag goede berichten krijgen van de arts.

Ezra

De hechtingen bij Maud zijn er gisteren niet uitgehaald. De korst zat nog te vast. De huisarts wil nu wachten tot de korst losser is en/of helemaal weg. Ze zei dat ze Maud liever nog terug wilde zien zo vrolijk als nu ipv in volle paniek als ze de volgende keer weer eens zou komen. Ze heeft wel de haartjes weg geknipt die in de wond meegehecht waren.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:30:06 #293
94046 PM-girl
pi_67689701
Gelukkig maar Snakelady! Ik had nog nooit gehoord van een rotsbeenontsteking, maar het klinkt akelig.
Beterschap voor zover dat nog nodig is!
*
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:30:33 #294
94046 PM-girl
pi_67689715
En Ezra, wat goed!
*
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:19:25 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_67693536
fijn dat het met Demi beter gaat! ik hoop dat ze lekker slaapt en morgen weer een stuk beter is

och jee en die Maud! chaca!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:22:57 #296
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67693644
Wat goed van Ezra.

Gelukkig gaat Demi vooruit.

Ieks, dat stukje over de wond van Maud wil ik niet nog eens lezen geloof ik.
*OUD heilige*
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:37:00 #297
245378 Sudara
Do Be Do Be Do
pi_67698522
even een vraagje Op welke leeftijd gingen jullie kleintjes in een ''echt'' bed slapen? Onze kleine Nathan is nu 2 en half en we hebben een mooi bed voor hem maar vind het misschien nog een beetje vroeg..... nah ja meer een beetje eng LoL dus ben benieuwd wat jullie vinden
  zaterdag 4 april 2009 @ 10:01:29 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67698754
Hoi Sudara

Fleur (onze oudste) is pas in een groot bed gaan slapen toen haar zusje geboren werd. Dus toen was ze 3 en een beetje. Ze heeft in de aanloop er naar toe in het campingbedje naast het grote bed geslapen. Eerst aan de nieuwe kamer wennen en daarna pas ging ze van lieverlee in het grote bed slapen. Het is wel meteen een echt groot bed. Dus geen peuterbed als tussenoplossing. Met Maud wachten we ook net zo lang als zij zelf wilt. Het grote bed staat al bij haar op de kamer. Nu meer als knuffelverzamelplaats en voor mij als ik een keer bij haar slaap als ze ziek is. Voorlopig voelt ze zich veilig in haar ledikant en daar slaapt ze lekker in. Dus dat willen we graag zo houden.

@Yppy, het klinkt enger dan het uitziet. Maar, de HA had gezegd dat we de wond moesten deppen om de korst een beetje te helpen met losgaan. Dit mag dus niet van mieppie. Nee, mama WEG roept ze dan. Iets wat ik me wel levendig voor kan stellen. De HA mocht trouwens wel gewoon deppen, maar mama dus niet. Vanochtend is ze bij me onder de douche geweest, dat zal vast ook wel iets geholpen hebben.

Vraagje voor de 'exceem/schrale-huid' ervaringsdeskundigen. Is het nu bij jullie kinderen ook erger? En kan het zijn dat ze minder goed reageert op de vaseline/cetamogol? Smeer me het apengapen, maar echt minder wil het niet worden.

Hoe is het met Demi?
En met Dean? Zijn de waterpokken weg?
pi_67699243
Kims huid is ook slecht laatste tijd. Ze heeft ook die zalf ervoor. Ze heeft het telkens over kriebels. Jeuk dus. En krabt soms dr huid kapot. Heel sneu.

Gisteren heeft ze voor het eerst straf gehad op de psz. Ze gooide met van alles en nog wat en schreeuwde telkens. ze moest op een strafstoel zitten en later alles opruimen, ook wat andere kindjes hadden laten liggen. Opa haalde haar op, dus ik heb de juf zelf niet gesproken. Laten we maar hopen dat het heeft geholpen.
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:33:47 #300
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67699982
Maud, beterschap meiske!

Ezra, superknap van je!

Sudara, Demi was ongeveer 2.5 toen ze overging in een gewoon bed, dit omdat ze haar ledikantje uitklimde.

Met Demi gaat het nu prima gelukkig, ze is weer haast de oude alleen wel sneller moe, maar ja, dat is logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')