Oeh, dat idee had ik ook nog gisteren. Ik weet haast wel zeker dat het iets van verlatingsangst is, toen ik gisteren bij d'r ging zitten (gewoon in het donker, op de grond naast d'r bedje) was het gewoon okay en ging ze lekker liggen. Maar zodra ik weg wilde gaan begon het feest weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:34 schreef chacama het volgende:
Wat bij Fleur hielp en ik bij Maud ga uittesten is een 'in-geslapen' pyjama van mij bij haar te leggen. Zo had ze toch de vertrouwde geur bij zich.
Yppy,quote:Op maandag 23 maart 2009 21:12 schreef YPPY het volgende:
Anderen ervaring met dromen in combinatie (ws) met verlatingsangst? Ze wil absoluut niet meer dat we weg aan als ze in bed ligt en ook 's nachts wordt ze een keer of 10 wakker. Behalve dat het me op gaat breken (slaap zelf pas weer na 45 minuten) vind ik het ook zo zielig. Volgens de wvk zou het goed verlatingsangst en dromen tegelijk kunnen zijn. Ze wilde er zelfs bij ons thuis voor langskomen, maar het lijkt me iets dat meer peuters hebben.
Dit helpt hier zeer goed, we merken het als we een paar daagjes wat pillen vergeten, dan is ze de nacht erop weer onrustig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef Tazz het volgende:
Het is Kindival van VSM
homeopatisch geneesmiddel voor gebruik bij onrust en slapeloosheid
Zie je ik wist dat ik bij Fleur nog meer had gedaan..... thanks for the reminder...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dit helpt hier zeer goed, we merken het als we een paar daagjes wat pillen vergeten, dan is ze de nacht erop weer onrustig.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef YPPY het volgende:
Ze is zonder veel gehuil gaan slapen. Zo fijn. Ben wel 3 kwartier bezig geweest met het bedritueel, maar ze heeft maar een beetje gepiept.![]()
Awwwwwwww!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef Vivi het volgende:
Dean krijgt waterpokken en ging vanavond zelf naar bed...pakt zijn knuffels en zegt "Deantje gaat slapen mama" en hup, loopt zo naar zijn kamertje![]()
.
Ja, ik wist ook niet wat me overkwamquote:
Er heerst volgens mij een heel heftig virus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:38 schreef Vicky het volgende:
Gister met Amber toch nog even naar de kinderarts geweest vanwege het hoesten. Gelukkig zijn d'r longen schoon, ws. is het och een fiks verkoudheidsvirus. D'r oren waren rood en dr keelamandelen waren ook wat rood, maar niet ontstoken.
Nog nagevraagd of het niet toch huisstofmijtallergie kan zijn maar dat is volgens de kinderarts uitgesloten.
vandaag de huisarts gebeld, uiteindelijk weten te overtuigen dat ik erop stond dat ik met Mahre naar de KNO-arts wil. Hij gaat een brief schrijven en we krijgen binnenkort een oproep.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef YPPY het volgende:
Ik begreep dat jullie nog eens gingen, voor de verwijzing naar de KNO arts.
Ja passen willen we ook maar die stomme fietsenwinkels hier in de buurt hebben geen 14 inch omdat die niet veel verkocht wordenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef cattie het volgende:
Goed zo Arwen en Mikael!
MeNicole, Ive heeft geloof ik 12 inch terwijl hij zelf ongeveer een meter is. En daar past hij net op, hij kan nog even groeien. Ga anders een keer met Mikael langs een fietsenwinkel "passen". Dat hebben wij ook gedaan.
lief!!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaa, Sara telt tot 20, zo schattig, ze draait dan de 18 en 19 om, en 19 noemt ze 90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |