Ja die kon ik zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef Troel het volgende:
Bijna, maar daar hebben we BE voor
(meestal staan er blokhaken omheen in plaats van gewone haakjes)
Maakt ook niet uit, we moeten het de modjes net te makkelijk makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja die kon ik zo snel niet vinden![]()
Nou ja hebben ze toch nog wat te doen.
Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.quote:We hebben opgemerkt dat zijn rechter oortje wat ontstoken is en ook lekt.
We hebben zijn oor lelletje schoon gemaakt maar verders mogen wij niet in zijn oortje komen dus kunnen verder niet schoon maken.
volgens dokter.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met oren-ervaring, het kdv belt me net het volgende ter info:
[..]
Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.
Maar nu is het dus blijkbaar open.
(Timing: ik ben morgen een dag in Milan en mijn ouders halen hem op van het kdv tussen de middag. F. is wel thuis het grootste deel dus de ha zou wel kunnen, maar het is wat gegoochel.)
Komt dat bij jou vandaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, TT aangepast heur!
Grappig dat dat game on nu elke x gebruikt wordt. Ik voel me nu erg verantwoordelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |