Geen zin inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook niet zo heel gek, kat en spek enzo.
Ik zou denk ik de chocolade muffins hebben gemaakt, en ze dan allemaal op eten, om de volgende dag naar de supermarkt te moeten, dus eigenlijk heb jij het al goed gedaan!![]()
Heb je geen popcorn ofzo?
Ik heb er wel eens over zitten denken inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
Gewoon gaan roken Caro.
Daar val je ook van af.
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over zitten denken inderdaad![]()
Nee, krijg je daarna weer die Champix posts van mij, zo blijven we aan de gang.
Coos heb je al weer wat nieuws van de neuroloog?
Als je er maar van geniet, en dan morgen weer vol aan de bakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het normaal gesproken ook niet in huis.
Maar ik zou chocomuffins maken voor de jarige koters hier.
Dat worden nu gewone muffins![]()
Echt heerlijk, dat wel.
En nu wil ik chips
Wat gaat er nu gebeuren dan? Je kreeg een scan?quote:
Ja, heb ik gedaan, verkade chocoladequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Als je er maar van geniet, en dan morgen weer vol aan de bak
Had je ze nog niet aan dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja goed! Ik trek ze ff aan, goed idee.
Het is logisch dat ze verjaagd is.quote:
Ik weet niet hoe zij dat ziet, maar ik hoop iig dat ze snel weer komt posten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is logisch dat ze verjaagd is.
Als ik op zo`n manier collectief zou worden aangevallen, zou ik ook een tijdje wegblijven.
Ik heb het zo druk met fokken dat ik er niet aan toe kom.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je ze nog niet aan dan?![]()
Fokken zonder die sokken.
Je moet gewoon prioriteiten stellen. Keuzes maken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk met fokken dat ik er niet aan toe kom.![]()
Heb ik alweer een rel gemist?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Naja, ik heb geen flauw idee waar het over gaat dus ik heb iig wel iets gemist.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, heeft er nog iemand een leuk muziekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |