Geen zin inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook niet zo heel gek, kat en spek enzo.
Ik zou denk ik de chocolade muffins hebben gemaakt, en ze dan allemaal op eten, om de volgende dag naar de supermarkt te moeten, dus eigenlijk heb jij het al goed gedaan!![]()
Heb je geen popcorn ofzo?
Ik heb er wel eens over zitten denken inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
Gewoon gaan roken Caro.
Daar val je ook van af.
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over zitten denken inderdaad![]()
Nee, krijg je daarna weer die Champix posts van mij, zo blijven we aan de gang.
Coos heb je al weer wat nieuws van de neuroloog?
Als je er maar van geniet, en dan morgen weer vol aan de bakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het normaal gesproken ook niet in huis.
Maar ik zou chocomuffins maken voor de jarige koters hier.
Dat worden nu gewone muffins![]()
Echt heerlijk, dat wel.
En nu wil ik chips
Wat gaat er nu gebeuren dan? Je kreeg een scan?quote:
Ja, heb ik gedaan, verkade chocoladequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Als je er maar van geniet, en dan morgen weer vol aan de bak
Had je ze nog niet aan dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja goed! Ik trek ze ff aan, goed idee.
Het is logisch dat ze verjaagd is.quote:
Ik weet niet hoe zij dat ziet, maar ik hoop iig dat ze snel weer komt posten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is logisch dat ze verjaagd is.
Als ik op zo`n manier collectief zou worden aangevallen, zou ik ook een tijdje wegblijven.
Ik heb het zo druk met fokken dat ik er niet aan toe kom.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je ze nog niet aan dan?![]()
Fokken zonder die sokken.
Je moet gewoon prioriteiten stellen. Keuzes maken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk met fokken dat ik er niet aan toe kom.![]()
Heb ik alweer een rel gemist?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Naja, ik heb geen flauw idee waar het over gaat dus ik heb iig wel iets gemist.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, heeft er nog iemand een leuk muziekje?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Parapapapapa wat moet ik doen?
Want ik wil van elke mooie meid een zoen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, heeft er nog iemand een leuk muziekje?
En dan bedoel ik geen Carnavalsmuziek.
quote:
Ja wie had dat kunnen denken van Dennis!quote:Op woensdag 11 maart 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wel ironisch eigenlijk, dat Dennis van alle ex-bewoners de meeste optredens heeft.
Is hij toch wel daadkrachtig.
Na Dog Eat Dog komt Cop Shoot Cop, dat is een wetmatigheid.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 02:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Na Dog Eat Dog komt Cop Shoot Cop, dat is een wetmatigheid.![]()
![]()
![]()
Peter!quote:
Geef morgen maar. Ik ga nu naar bed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is ook tof idd!![]()
Ik heb trouwens een tof linkje voor je.![]()
Is goed! Ik zit nu zelf te kijken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 02:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geef morgen maar. Ik ga nu naar bed.![]()
Sleep well. Grote vriend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 02:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geef morgen maar. Ik ga nu naar bed.![]()
Muziekje is wel vrolijk, z'n teksten worden er niet beter op (understatement)quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:04 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral die trompetklanken (of is het een ander blaasinstrument) in de nieuwe clip van Dennis Bax maken me vrolijk.
Ze zitten op 0.52 en 2.00.
Gewoon d'r dwars doorheen donderen en blijven, laat die groepjes maar de tiefus krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is logisch dat ze verjaagd is.
Als ik op zo`n manier collectief zou worden aangevallen, zou ik ook een tijdje wegblijven.
quote:Winnaar eetwedstrijd stikt in pannenkoek
AMSTERDAM - De strijd om het verorberen van de meeste pannenkoeken is uitgelopen op een drama. De winnaar van de wedstrijd - die 43 exemplaren naar binnen had gewerkt - viel tijdens de prijsuitreiking dood neer.
De 48-jarige Rus Boris Isayev was zojuist bezig zijn trofee in ontvangst te nemen, toen hij op het podium begon te schuimbekken. Enkele momenten later viel hij dood achterover.
Wat ga ik in Moskou doen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
In het kader van vele kwartjes vallen pas jaren later begreep ik vanochtend Coos'(of was het peters?? grap over CC die naar Moskou gaat.
Hoe is het mogelijk, heb ik gewoon een rel gemist??quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Kan me niet voorstellen dat Soury vanwege onze onenigheid afgelopen weekend wegblijft. In de beste huwelijken komen wel eens ruzietjes voor en dan ga je toch ook niet direct scheiden.
Daarbij is Soury ook een tough cookie die wel wat gas en tegengas kan geven en ontvangen.
Muziekje:
Pannenkoeken eten toch?quote:
Een rel is een heel groot woord voor wat onenigheid over mijn enthousiaste gepost over stoppen met roken, wat Soury weer gezeur vond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:10 schreef Marrije het volgende:
Hoe is het mogelijk, heb ik gewoon een rel gemist??
quote:Three days, 17 hours, 37 minutes and 39 seconds. 59 cigarettes not smoked, saving ¤ 14,15. Life saved: 4 hours, 55 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |